mitä "puhutte" sängyssä? - Seksi

Nadya^

Meillä voihkitaan, ähistään, nauretaan... Joskus jos on vähän kovempi meno niin puhutaan tuhmia. Sitten myös puhutaan asennonvaihdosta. Kehutaan toisiamme ja sellaista.
Nimeä ei huudeta mutta joskus sitä tulee sanottua sitä nimeä. :D

Sivut

Kommentit (91)

SunLion
Mariel
Lähinnä voihkitaan, mutta tykkään tosi paljon myös piikitellä välillä :lol:
siis sarkastisia huomautuksia? saanko udella yhden esimerkin :P

annivaara

mulla ja herrankaisella on tapana lähinnä voihkia sängyssä tai sitten hän puhuu. siinä on tietty, hieman käskeväkin tyyli (mikä ei siis kuitenkaan tarkoita sitä, että hän määrää kaikesta :) se on vain tyyli puhua) tai sitten hän pikku tuhmalla tavalla kehuu mua. Ite en osaa puhua sillon, ellei siinä sit oo jotain "leikkimistä", jolloin se vähän niinkuin kuuluu "rooliin"...

disturbed

Kumpikaan ei puhu. Sängyssä ollaan turpa kii ja voihkitaan. Tai minä se ääntä lähinnä pidän, mies on hiljaista tyyppiä.

Puhuminen tuntuu jotenkin typerältä ja varmaan purskahtaisin nauruun jos tuo alkaisi jotai tuhmia puheleen tai sanoisi mun nimen. Kuulostaa vaan jotenkin niin...koomiselta.
Jos sänkyyn eksyisin puhelevan miehen kanssa luultavasti käskisin sen pitää turpansa ummessa, häiritsee mun fiiliksiä.

Joskus olen joitakin ohjeistuksia läähättänyt tyyliin: "jatka, älä lopeta" ja pari kertaa kännissä kokeillut tuota jutustelua mutta tuli vain tyhmä olo.

Ainiin ja piti lisäääni, että sen verran puhutaan kyllä, että jos jompikumpi haluaa vaihtaa asentoa niin ilmoittaa sen toiselle. Jokaisesta vaihdosta ei tosin aleta ilmoittamaan mutta varsinkin minä saatan päälläollessani sanoa miehelle, että haluan sen nyt ottavan takaapäin ym..
Ja sitten mies jos haluaa laueta vaikka kasvoille, rinnoille..niin kysyy sitä.

Mirror

Voihkimista kuuluu paljonkin, varsinkin minun osalta :oops:
Tuhmia sanojakin tykkään käyttää :wink:
Yks mikä on kans niin hempeily sanojakin käytetään. Rakkaksi kutsutaan ja muuta. Melko puheliaita ollaan, se on mun mielestä mukava osa seksiä

nindeliina

Itte tykkään olla hiljaa, lukuun ottamatta ininää ja hillittyä voihkintaa. Sitä on ehkä pakon sanelemana oppinut hiljaiseksi kun vanhempienkin nurkissa tuli aikoinaan touhuttua.

Tukkään kyllä siitäkin ettei mieskään ihan kauhesati ala pälpättämään kesken hekuman hetkien. Vartalon kehuminen (erityisesti pyllystä on tullut paljon kehuja :D ) lämmittää, mutta sanavalinnoissakin on sitten eroja. Esim. nimitys munkit herättää minussa enemmänkin huvittuneisuutta, kuin että siitä jotenkin kiihottuisi.

ranskalainen leppäkerttu

Meilläki lähinnä voihkitaan :D Ja joskus myös "ohjeistetaan", eli saatetaan pyytää että voisitko tehdä esim. sitä tai tätä, ja kehuja myös joskus annan kullalleni kun tuntuu hyvältä :)

Lukretia

Täällä lähinnä voihkitaan. Tuhmia ei puhuta, mutta jotain asennonvaihtoa saatetaan ehdottaa tai pyytää toista tekemään jotain tiettyä juttua.

_hansuH

Voihkitaan, ohjeistetaan, puhutaan tuhmia. Toisinaan saatetaan kertoa toiselle jokin asia joka varmana unohtuisi, jos ei heti kertoisi. Kehutaan toisiamme. Kerrotaan hauskoja juttuja ja naureskellaan, meillä on rento meininki sängyssä. :D Ihan oikeesti mitä vaan mieleen tulee.

LAMINTTU

Mun mielestä "puhe" kuuluu seksiin. Voihkinta on se ykkönen ja sitte tietty ohjeistaminen, nimen käyttäminen molemmin puolin on älyttömän kiihottavaa ja niin sanotut rivoudet ja härskit sanat saa taivaisiin. :lol:

Mindy

Yummi: Joo käydään sekä fantasioita läpi tai sitten keksitään siinä yhtäkkiä joku aivan ehkä utopistisen rivokin juttu jota ei välttämättä ehkä oikeassa elämässä toteutettaisi...vaikka ei sitä koskaan tiedä :D Mutta mielestäni kannattaa ehdottomasti kokeilla tarinointiakin jos se vaan molemmille on mieleen :wink:

Lisa

Sellasta normaalia voihkintaa, ja sit välillä tulee sanotuksi/ kuulluksi kuinka hyvältä tuntuu tai näyttää.. Mutta ei siinä tohinassa mitään päivän tapahtumia kerrata tai kerrota toisillemme vitsejä :lol:

agarina

Inistään, ynistään, voihkitaan, huokaillaan, komennetaan, käsketään, kielletään, puhutaan siitä mitä halutaan tehdä. Puhutaan melkoisen paljon tuhmia, varsinkin esileikin aikana. Näin silloin, kun ollaan riehakkaita ja sessiot kestää kauan. Joskus humalassa ollaan myös huudettu toistemme nimiä, mikä sillä hetkellä oli äärimmäisen kiihottavaa.

Sitten joskus, esim. sovintoseksin aikana, ollaan ihan hiljaa ja vain iho ihoa vasten.

Perusseksin aikana kerrotaan, mihin asentoon tahtoisi vaihtaa - vaikka hyvin yhteiset mieltymykset ns. seksikaavassa jo tunnetaankin - ja miltä tuntuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat