mikä sut sytyttää? - Seksi

brazen

Pitkä, kiihkeä suudelma ja "tiukka" hali. Se saa jotenkin tuntemaan itsensä hyvin halutuksi. :)

Sivut

Kommentit (92)

PinkPanther
anzQu
Mut saa takuu varmasti syttymään kun hivelee, suutelee ja suutelee myös kaulaa, kun hivelee vartaloa ja rintoja imee.. toi saa mut kehräämään :wink: ja tietenkin miehen erektio saa aikaa myös että sytyn :roll:

Mutta en syty siitä jos heti on alapäähän menossa... :twisted:

Niinkun miun sanoja!!!

anzQu

Mut saa takuu varmasti syttymään kun hivelee, suutelee ja suutelee myös kaulaa, kun hivelee vartaloa ja rintoja imee.. toi saa mut kehräämään :wink: ja tietenkin miehen erektio saa aikaa myös että sytyn :roll:

Mutta en syty siitä jos heti on alapäähän menossa... :twisted:

mtc_crazy
Suzanne
Deni
musta on ihanaa ku poikkis suutelee kaulaa ja niskaa ja ainakin se ku "tökkii" kovalla peniksellänsä mua esim. peppuun :) niinku housut jalassa :) mutta ei ne sen jälkeen kauaa jalassa pysy kummallakaan.. 8)
Housujen pullottava etumus ja hankaus sillä mua vasten on kyllä todella kiihottavaa. Paljas kova penis on myöskin niin ihana näky että siitä villiinnyn välittömästi. ;)

aivan näin :)
myös lähekkäin olo,toisen hengitys iholla ja hapuilevat kädet on ...awww...

seinäruusu

Ihan yksinkertaisesti se, kun kultaa haluttaa. Kun sen halun tuntee toisen kosketuksessa ja kuulee hengityksessä ja tietää, että MINÄ olen haluttava niin kyllä alkaa itseäkin haluttamaan... :P

Lisäksi esim. kaulan ja niskan hyväily ja suutelu, polvitaipeiden hiveleminen, pepun tai sisäreisien silittely... Se on myös kiihottavaa, kun kulta katselee kun riisuudun. Ei siis mitään strippaamista tai pyllyn keikuttelua, sitä en osaa. :D

Suzanne
Deni
musta on ihanaa ku poikkis suutelee kaulaa ja niskaa ja ainakin se ku "tökkii" kovalla peniksellänsä mua esim. peppuun :) niinku housut jalassa :) mutta ei ne sen jälkeen kauaa jalassa pysy kummallakaan.. 8)
Housujen pullottava etumus ja hankaus sillä mua vasten on kyllä todella kiihottavaa. Paljas kova penis on myöskin niin ihana näky että siitä villiinnyn välittömästi. ;)

Deni

pirate
lily
Ihan ilman mitään yrityksiä miehen puolelta meikäläisen sytyttää miehen kädet. Mua alkaa aina hirveästi seksittämään kun istutaan autossa ja mä kattelen miehen käsiä sen ajaessa :lol:

Sama! :wink:
Sellaiset pienet kosketukset, muka vahingossa vähän intiimimmille alueille tehoaa myös. Ja määrätietoisuus, itsevarmuus.

mirja

se ku jätkä tarraa hiuksista kiinni ja kääntää päätä silleen taakse päin ja suutelee kaulaa ja näykkii korvaa saa mut ihan villiksi :D grrrrrrr..... ja kovat otteet saa olla :wink:

menthol

MIkä saa sut haluamaan heti? Mut voi ajaa ihan hulluuden partaalle suutelemalla polvia/reisiä (kauriin erogeeninen alue :D ), häpyhuulia (u know ), tai näykkimällä rintoja. myös se perinteinen korvien nuoleminen ja pureminen todella toimii. Nämä on siis ne takuuvarmat (kaikki muuten suunnilleen yhtä tehokkaita) konstit. niin ja punkulla saa muuten oikeen tunnelman :wink: . Mitens teillä???

Rocksanna

hmm.. no mulla on ehkä sellanen "perus" et niskan näykkiminen. Se on kyl aika takuu :) Tietty siitä sit pitää jatkaa muuallekin (eli en tosiaan heti oo jalat levällään :shock: ), mut toi virittää aika varmasti oikeaan alkutunnelmaan, jonka jälkeen myös minä jääkuningatar sulan.

marimma

Sellaiset pienet suudelmat ympäri kehoa. Niska ja vatsa ja reidet erityisen herkkiä. Vatsan ja reisien "suuteleminen" (voiko sitä edes tuolla nimellä sanoa) on jotenkin sellaisia hyvin kutkuttavia tunteita, kun ei voi olla varma jatkuuko suudelmat mahasta alaspäin tai reisistä ylöspäin. Toinen on sellainen kun salakavalasti hyväilyjen aikana ilmestyy käsi vaikkapa rinnoille, tai sitten haaroihin.
nämä kaikki syttymiset ja muut on vähän mielialastakin kiinni, sekä sitten siitä oletko kuinka väsynyt tai millaisen päivän kokenut.
yleensä paras taktiikka on minuun on se että pitkin iltaa vähän kerrassaan vihjaa kosketuksillaan ja suudelmilla ja muilla, ehkä mahdollisesti tulevasta myöhäis illasta, jollon sitäkin varmemmin olen syttynyt jo aikamoiseen tuleen :)

tessa

Kaikista nopeimmin mut syttää kun poikaystävä hieroo partaansa mun olkapäätä tai niskaa vasten. Se on niin takuuvarma temppu, että mun piti kieltää se julkisilla paikoilla. Toinen on kaulan suuteleminen ja nuoleminen. Sitte kaikenlainen "hivelevä" kosketus ihan missä tahansa päin kehoa on todella kiihottavaa. Tai sitten vaikka tuntea kuinka toinen tulee vaikka sängyssä tai seisoessa taakaapäin lähelle ja tunnen, että sillä seisoo. Myös sängyssä mulle tulee ihan euforinen olo, kun poikakaveri välillä silittää mun hiuksia. Sillon on pakko päästä niin lähelle toista kun voi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat