Punaiset näpyt sheivauksesta ja miehen yllättäminen - Seksi

fragile-

hmm.. ei olisi nyt juuri oikein rahaa sijoittaa epilaattoriin. Sattuuko se epilointi mahdottomasti ja voiko sillä sheivata ihan koko alapään? Mietin vaan että häpyhuulten kohdalta varsinkin taitaa olla tosi kivuliasta :? Mä olen epilaattoria joskus harkinnutkin, pitäisi nyt jostain säästää ja panostaa tähän.

Mites kun joku oli sitä kulmakarvatrimmeriä kokeillut? Pysyykö sen kanssa karvat pois kauemmin kuin yön yli?

Sivut

Kommentit (39)

fragile-

Mä olen aina myös sheivannut vastakarvaan, höylää käyttäen.
Ongelmana on se että iho on kuivunut kun olen sheivannut ja on tullut näppyjä, ja sänki on tullut TOSI nopeasti, melkein seuraavana päivänä jo on sänki. Ja jos koetan sheivata sänkeä pois niin iho menee rikki ja tulee haavoja :shock:

Olisiko jollain joku hyvä keino miten karvat pysyisivät kauemmin kuin muutaman päivän poissa ja ihon saisi pysymään sileänä. Laitan rasvaa mutta se ei auta muuta kuin näppyihin, ärsyttävä sänki kasvaa silti. Ei olis ongelma sheivata joka päivä mutta jos sheivaan niin iho aukeaa ja haavailee.

marika_
fragile-

Olisiko jollain joku hyvä keino miten karvat pysyisivät kauemmin kuin muutaman päivän poissa ja ihon saisi pysymään sileänä. Laitan rasvaa mutta se ei auta muuta kuin näppyihin, ärsyttävä sänki kasvaa silti. Ei olis ongelma sheivata joka päivä mutta jos sheivaan niin iho aukeaa ja haavailee.

Epiloimalla tai vahaamalla, joista itse suosittelen ensimmäistä.

Epilaattori maksaa tietysti jonkunverran ja kyllähän se jonkunverran nipistelee ja luultavasti jos näppyjä on tullakseen, niin tulee silläkin. Epiloimalla karvat pysyy poissa kuitenkin jopa viikkoja, ja itse olen sen eteen pienen nipistelynkin valmis kestämään :)
Niin ja tosiaan, epiloidessa kun muistaa huolella venyttää ihoa jne., niin vähentää nipistelyä. Ja heti jälkeen iho luultavasti punoittaa aika hyvinkin, mutta tuo laskee nopeasti rasvaamalla

Vahaaminen on helposti nyt kotioloissa vähän sottaista ja karva ei lähde välttämättä ihan helposti, mutta voihan sitäkin toki kokeilla.. Itse kuitenkin suosittelisin vahausta kosmetologilla ja kotikonstiksi nimenomaan epilointia.

marimma
fragile-
hmm.. ei olisi nyt juuri oikein rahaa sijoittaa epilaattoriin. Sattuuko se epilointi mahdottomasti ja voiko sillä sheivata ihan koko alapään? Mietin vaan että häpyhuulten kohdalta varsinkin taitaa olla tosi kivuliasta :? Mä olen epilaattoria joskus harkinnutkin, pitäisi nyt jostain säästää ja panostaa tähän.

Mites kun joku oli sitä kulmakarvatrimmeriä kokeillut? Pysyykö sen kanssa karvat pois kauemmin kuin yön yli?

Epilaattori on "nypintäkone" eli kuvittele miltä nyppiminen tuntuu alapäässä :D Ladyshave on taas vastaava kun miesten parranajokone, eli vaan leikkaa karvat katki :)

fragile-

Jep, sitä mä tässä just mietin että eikö se satu vähän liikaa, pystyykö sellaista tekemään :D Pinseteillä olen tehnyt pari kertaa, se ei ollut ihan tuskaa mutta en häpyhuulien kohdalta kyllä ruvennuy nyppimään.

Karvat katki-menetelmä on huono just siks kun tulee sänki niin nopeasti :(

marimma
fragile-
Karvat katki-menetelmä on huono just siks kun tulee sänki niin nopeasti :(

Totta. Sitten se on melkein harkittava sokerointia. Se on kuulemma kivuttomampi kun normi vahaus.

des

Alapään epiloimisesta... Mä oon ihan karaistunut ( :lol: ) säärien ja kainaloiden epiloija, ja pari kertaa tullut kokeiltua alapäähän että josko sen kivun kestäis. Ja hitto vie, ei pysty, ei millään :lol: Pisteet sille joka tohon oikeesti kykenee!

rei
Annie
Tää otsikko on ihan hulvaton :lol: On siinä miehelle yllätystä kerrakseen :lol:

samaa mieltä :D en tiiä oonko väsyny, tai oon, mutta naureskelen täällä tätä "yllätystä" :lol:

marimma
Anee
Mie tässä yhtenä päivänä yksinkertaisesti nypin alapään kaljuksi, eikä se ollut ihan tuskaista edes. Mukavan sileä iho pysyy pitkään. Kunhan sänki kasvaa, olisi tarkoitus kokeilla epilaattoria - viimeksi kun kokeilin, silmät valui ja totesin, ettei tule kesää, ei vaan pysty (vaikka jalat ja kädet pystyin ihan huoletta epiloimaan). Mutta jospa nyt. Ehkä. Aina voi yrittää.

Mutta nyt sulla on etu että kun ne on kerran nypitty jo, niin ne kasvaa "väljempinä" niihin reikiinsä takasin jollon lähtee kivuttomammin pois :)

Anee

Mie tässä yhtenä päivänä yksinkertaisesti nypin alapään kaljuksi, eikä se ollut ihan tuskaista edes. Mukavan sileä iho pysyy pitkään. Kunhan sänki kasvaa, olisi tarkoitus kokeilla epilaattoria - viimeksi kun kokeilin, silmät valui ja totesin, ettei tule kesää, ei vaan pysty (vaikka jalat ja kädet pystyin ihan huoletta epiloimaan). Mutta jospa nyt. Ehkä. Aina voi yrittää.

Sheivaaminen toi minullekin noita näppyjä ja rikkoi ihon ja sänki kutisi mielettömästi ja pariin kertaan ärtyi ihan karmean näköiseksi. Ei toimi minulle, sheivaa sitten mihin karvaan tahansa.

ruusu

Itse ajelen kyllä vastakarvaankin, koska mielestäni silloin karvat lähtevät paremmin ja ihosta tulee sileämpi. Ihan ekalla kerralla tuli näppyjä, mutta pitkänkin tauon jälkeen voi rauhassa ajella, eikä iho ärsyynny. Enkä tee muuta, kuin laita vähän rasvaa suihkun jälkeen...

Tuohon kullan yllättämis-juttuun... Hmm.. Joku jo mainitsi hieronnan. Se on rentouttavaa ja voi johtaa sitten sujuvasti muuhunkin jos haluaa. :wink:
Uusien, seksikkäiden alusvaatteiden ja kynttilöiden lisäksi, mitkä muut jo mainitsivat, voit esimerkiksi laittaa miehesi lempi ruokaa ja ostaa jälkiruuaksi esim. lemppari jäätelöä tms... Ja jos rakkaasi pitää esimerkiksi eri elokuvista kuin sinä, niin voisit valita hänen mielikseen jonkun elokuvan, jonka genre on hänelle mieluinen. =)

marimma
fanskuli
kokeilin alhaalta ylös mutta jäi sänki, vaikka oli ihan uusi terä :?

Noinpa. Siksi en sitä harjotakkaan noin, ihoa pitäis venyttääkkin eli tehdä siitä ns. "kova" mutta p*skat se ainakaan mulla toimi :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat