Sormettaminen.. - Seksi

Jzzu

No toi kuulostaa kieltämättä hiukka hankalalta. :?
Ei siihen auta lihasten jännittäminen?
Miulla se auttaa tohon jalkojen vispaamiseen.

Sivut

Kommentit (31)

Jzzu

Tarviisko sille sit tehdä jotain?
Meillä ainakin kulta on ihan mielissään että jostain selvästi näkee että tykkään jos en mitään sano. :D

Maruchka
Jzzu
Mulla ainakin vapisee jalka/jalat kun itse tai kulta hieroo oikeesta kohtaa.
Johtunee hermoituksista, veikkaisin.

Samoin, mutta mä olen ajatellut sen johtuvan vaan huonosta asennosta. Että lihakset meinaa krampata.

Maruchka
melli_
mä oon kuullu et kun alkaa tärisemään nii orgasmi on lähellä ja tulee sellanen hyvän olon tunne :D mut en sit tiiä

No, siis joo. Tosin täristä voi vain jälkeepäinkin.

Jzzu

Siis täriset sie kokonaan vai täriseekö esim. jalka?
Mulla ainakin vapisee jalka/jalat kun itse tai kulta hieroo oikeesta kohtaa.
Johtunee hermoituksista, veikkaisin.

Maruchka
Jzzu
Voi se asennostakin kai johtua kun mulla tota tapahtuu jos jalat on koukistettuna, suorina ne ei vatkaa ainakaan niin paljoa. :D

Joo, ihan sama juttu mulla, ja mulla sitä jalat tekee muulloinkin, kuin vain sormetettaessa :D

Jzzu
Maruchka

Samoin, mutta mä olen ajatellut sen johtuvan vaan huonosta asennosta. Että lihakset meinaa krampata.

Voi se asennostakin kai johtua kun mulla tota tapahtuu jos jalat on koukistettuna, suorina ne ei vatkaa ainakaan niin paljoa. :D

SooZ

mullakin jalka/jalat tärisee jos oikein herkkäkohta löytyy :) Tosin itse en siitä pidä ja yleensä sit pitääkin vähän vaihtaa paikkaa. Tnooh ei sillä että olis tässä viime aikoina tarvinnu tuommosista huolehtia :roll:

Fanni

Eeeeeikä se mitään hankalaa oo ;) Mitäs pahaa siinä on jos tärisee? Tuntuu kuitenki hyvältä vai? ;)

Mä nyt nostelen tätäki aihetta kysäisemällä että kuinkas usein teitä "sormetetaan" ? :D Lämmitteleekö poikaystäväsi sua ennen aktia vai missä tilanteissa?

mä ite tykkään todella paljon tästä.:) ja meillä sitä yleensä tehdään mun kiihottamiseen :)

Bruce

Joo meillä yleensä esileikkinä, mutta myös poikakaverin laukeamisen jälkeen. Ja itsellä kans huomannut tota tärisemistä, kun osuu johonkin herkkään kohtaan. Leviää samalla sellainen hyvän olon tunne ja jalat ja kädet alkaa tärisemään hulluna... 8) Ja poikakaveri tykkää, sitä alkaa aina hymyilyttää siinä vaiheessa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat