Kuinka jatkaa eteenpäin?... - Seksi

Miss Blood
jenson
Jos neitsyytesi "karkottaa" miehet luotasi, niin voit olla varma, että yksikään niistä miehistä ei ollut tarpeeksi hyvä sinulle. Joku joka oikeasti välittää sinusta ja haluaa kunnioittaa sinua ihmisenä ja seurustelukumppanina odottaa sitä hetkeä, kun SINÄ olet valmis. Turha edes tuhlata ajatuksia sellaisiin miehiin, jotka painostavat ja vinkuvat vain seksin perään.

Komppaan täysin!!!

Ja oon samaa mieltä myös lilyn kanssa, ei sun tarvi sanoa välttämättä, että olet neitsyt. Ite en sanonut kullalleni sitä, kun alettiin seurustella. Sanoin vasta sen jälkeen, kun oltiin sängyssä oltu (seurusteltu oltiin huikeat 12pv ennen kuin se tapahtui :oops: tunnettu oltiin ennen seurustelua noin pari viikkoa) Ja neitsyyteni menetin 19-vuotiaana... Mutta en todellakaan kadu näin jälkeen päin, en sitä että mentiin nopeasti sänkyyn enkä sitä, että neitsyys säilyi noinkin kauan (vaikka nuorempana tuo vaivasikin). Ja edelleen ollaan yhdessä, 2½ vuoden jälkeenkin :) Ja kultani ei painostanut, kysyi vaan kun oltiin melko kuumissa tunnelmissa, että haluanko edetä pidemmälle. Mietin hetken aikaa ja intohimo vei voiton :D
Eli odota niin kauan kuin siltä tuntuu ja sitten kun se oikea tulee vastaan, niin anna mennä :D

Sivut

Kommentit (29)

too§a

itse seurustelin kanssa kun olin 15-vuotias niin 21-vuotiaan miehen alun kanssa..
Ja olin kanssa neitsyt ennen sitä seurustelu (ensimmäinen "kunnon" seurustelu..)

Mutta sen jälkeen tajusin että kannattaa tutustua mieheen kunnolla, ja katsoa millainen se on.. että onko se just tollanen seksin perään vain.

Ja mielestäni tuo tekstiviestillä jättäminen on kaikista lapsellista mitä vaan voi olla. (mukaan myös, sähköpostit, messengerissä, jonkun kaverin kautta..)

miksi sitä ei voi vaan sanoa suoraan kasvotusten tai edes puhelimessa!
:shock:

Koska minut on jätetty muutaman kerran tekstiviestillä.. ja nykyään osaan olla varovainen.
Tein ekan kerran jälkeen että kun mies jätti minut teksiviestillä. että nähtäisi ja kun nähtiin niin laitoin miehen sanomaan sen mulle suoraan kasvotusten.. kyllä siinä tuli miehelläkin itku.. vaikka se tuntuilin välillä vähän "pakottamiselta" mutta sitten sanoin miehelle, että nyt tiedät miltä se tuntuu sanoa oikein.
koska tuntuuhan se pahemmalta kuin sen sanoo ääneen kuin että sen kirjoittaa..

Minde**

no eiköhän monellekkin (suurimmalle osalle) miunkin ikäisistä pojista seksi ole ykkös asia?.. ja miten sitä viitsii toiselle (jos seurustelen milloin seuraavan kerran)sanoa,että oon neitsyt ja jos toiselle on seksi tärkeintä niin voi jättää miut rauhaan? :oops: tuntuu vaan,että neitsyys varmaan karkoittaa monet pois..ku se tarkoittaa,että en halua heti eli toisen täytyy odottaa...

jenson

Jos neitsyytesi "karkottaa" miehet luotasi, niin voit olla varma, että yksikään niistä miehistä ei ollut tarpeeksi hyvä sinulle. Joku joka oikeasti välittää sinusta ja haluaa kunnioittaa sinua ihmisenä ja seurustelukumppanina odottaa sitä hetkeä, kun SINÄ olet valmis. Turha edes tuhlata ajatuksia sellaisiin miehiin, jotka painostavat ja vinkuvat vain seksin perään.

lily
Minde**
no eiköhän monellekkin (suurimmalle osalle) miunkin ikäisistä pojista seksi ole ykkös asia?.. ja miten sitä viitsii toiselle (jos seurustelen milloin seuraavan kerran)sanoa,että oon neitsyt ja jos toiselle on seksi tärkeintä niin voi jättää miut rauhaan? :oops: tuntuu vaan,että neitsyys varmaan karkoittaa monet pois..ku se tarkoittaa,että en halua heti eli toisen täytyy odottaa...

Jos se niin vaikeaa on sanoa, että on neitsyt, niin jätä sanomatta. Ja tuo nyt on mielestäni aika kaukaa haettua, että neitsyys karkottaisi miehet. En mä ainakaan ikinä uudessa suhteessa halua heti seksiä, vaikka en neitsyt olekaan. Tuntuu siltä, että teet tuosta seksistä vähän liian ison numeron, parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä.

ranskalainen leppäkerttu

Minä oikeastaan aloitin seurustelunkin vasta kun halusin seksiäkin :lol: että minua ei onneksi koskaan ole painostettu seksiin, sillä mikä tahansa seksiin liittyvä painostaminen on inhottavaa! Oli se sitten painostamista seksiin ylipäätään tai johonkin tiettyyn asiaan (ensimmäinen poikaystäväni painosti minua peppuseksiin, mikä oli tosi inhottavaa. En kyllä suostunut!). Poika joka ei voi odottaa edes kuukautta ei kyllä ole tosiaan arvoisesi. Minäkään en ole yhdenkään poikaystäväni kanssa harrastanut seksiä vielä ensimmäisen kuukauden aikana! Enkä välttämättä edes ensimmäisten kahden kuukauden aikana. Eikä se koskaan ollut mikään ongelma.

Eli eivät kaikki pojat ole tuollaisia painostajia. Monille pojillekin muut asiat kuin seksi ovat suhteessa tärkeitä, ja jos pelissä on oikeita tunteita ja välittämistä niin kyllä se poika haluaa odottaa että olet valmis, jotta sinäkin nauttisit! Tietysti ymmärrän, että joillekin seksi on niin tärkeä asia, että voi olla vaikea odottaa :? Mutta sinun ei silti koskaan kannata tehdä mitään mitä et halua tehdä.

Ja onhan niitä paljon 17 vuotiaita poikiakin jotka ovat neitsyitä! Tämä ihan vain huomiona :P Ja myös paljon muita tyttöjä jotka vielä 17 v ovat neitsyitä. Eli et ole mitenkään kummallinen. Eräs ystäväni oli vielä jokin aika sitten myös neitsyt, ja se vaivasi häntä myös kovasti. Hän ajatteli aika samalla lailla kuin sinä, että neitsyydestä olisi jotenkin haittaa. Mutta nyt hän ainakin seurustelee onnellisesti, eli hyvin kävi, neitsyydestä huolimatta :wink:

cute

kyllä sä vielä löydät jonkun kivan miehen joka oikeesti välittää jne!
oot tosiaan aika nuori vielä..
mullaki eka kerta oli 20-veenä.

capuccino

Hanki mieluummin niitä ikäisiäs poikia ainakin nyt näin alkuunsa. Jollain 5 vuotta vanhemmalla miehellä on erilaiset tarpeet kuin kokemattomalla pikkutytöllä.

gollum

Hyi kauhee millaseen idioottiin oot törmänny, tosi huono tuuri!! :x Hyvä ettet antanut periksi!

Mut on niitä sellasiakin miehiä, jotka ei painosta ja jotka välittää miltä susta tuntuu!! Esimerkkinä oma mieheni, jonka kanssa kun aloin seurustelemaan niin sanoin että haluan odottaa seksiä avioliittoon. Ja hän oli valmis minua odottamaan. Nyt kun oon kysynyt joskus, mitä ajatteli, sanoi vaan että kun oli vihdoin löytänyt näin ihanan tytön niin ei halunnut todellakaan pilata tätä. <3 Loppujen lopuksi en jaksanutkaan odottaa sinne asti, mutta en siis olisi ikinä muuttanut mieltäni painostuksen alaisena. :) Tämän kerron sulle ihan toisteeksi että on todellakin olemassa parempia miehiä, jotka ei sua painosta!!

Minde**

[color=darkblue][/color]ensimmäinen poikkis vain "opetti",että joillekkin (varmaan monille) miehille/pojille seksi on tärkeintä... kyllä mie sen tajuan,että ei eka kerta varmaan olekaan mikään maailman tärkein asia..Mutta varmasti siitä tekee paremman ihminen joka oikeesti välittää...
Kyllähän se miulle tavallaan aiheutti paineita,ku aluksi ajattelin,että olisi jollain tavalla pakko mennä ekan poikkiksen kanssa sänkyyn..siis ku se aina painosti.. Mutta siitä olen iloinen,että en antanut periksi sille..
tahtoisin vain,että joku poika joskus ymmärtää miun tilanteen.. Ku harvemmin miehet joutuu painostuksen kohteeksi...

lily

Hei haloo, olet vasta 17 :!:
Mä voin kertoa sulle, että olin sun ikäisenäsi vielä neitsyt. Ja olin vielä 18 vuotiaanakin. Ja silti seurustelen nyt, eikä neitsyys ole ikinä ollut mikään kynnyskysymys. Ja voin kertoa, että harvalle se eka kerta on mikään unelmien täyttymys, mutta sen jälkeen on loppuelämä aikaa harjoitella seksistä sellaista, jota sen on unelmoinut olevan. Mitä enemmän otat paineita ekasta kerrasta, sitä huonommin se sujuu.

edit. se piti vielä lisätä, että parikymppiset miehet usein osoittavat kiintymystään ja välittämistään seksillä, koska tunteista puhuminen ujostuttaa. Vanhemmiten ne sitten viisastuvat ja alkavat osoittaa kiintymystään muutenkin kuin seksillä(mutta älä silti ala iskemään 3kymppisiä miehiä :lol: ). Olen tuollaisesta tutkimuksesta lukenut joskus ja olen saman ihan käytännössäkin havainnut. Usein naiset tulkitsevat tuon seksikeskeisyyden pelkäksi hyväksikäytöksi ja vetävät herneet nenäänsä.
Kaikesta huolimatta jokainen itse sen parhaiten tietää, missä raja menee rakkauden ja hyväksikäytön välillä.

Minde**

[color=darkblue][/color] pelottaa nykyään vaan,että seuraavakin suhde kaatuu samaan asiaan..miun neitsyyteen (jos enää seurustelen)..Ku miten sen voi tietää,että milloin toinen on oikeesti kiinnostunut eikä vain ole sen yhden asian perässä :?:
Totta kai haluisin unohtaa sen,mutta ei se ole niin helppoa..Jos lukee vaikka lehtiä missä on puhetta ekasta kerrasta,niin tulee yököttävä ja surullinen olo..Kun lukee,että huomaavainen poikaystävä odottaa :cry: Että jotenkin ekasta kerrasta eksän jälkeen tullut..en osaa oikein selittää..Eksä vain pilasi niin monta asiaa mitä odotin aluksi innolla...
Satuttiin yks päivä galleriaan samaan aikaan, niin se vielä viitsi tervehtiä ja kysyä,että miten menee... :x
Tiiän että olen nuori,mutta en tiiä että miten mie enää uskallan antaa enää kellekkään mahdollisuutta?Ku mie oon todella huono huomaamaan,että milloin toinen on aidosti kiinnostunut...Ja ymmärtääkö kukaan poika ikinä sitä mitä mie oon kokenut?

Reza

ihme pers,reikä jätkä! vaikee arvata mitä oli silläki mielessä :evil: sitä et ainakaan mieti enää sekuntiakaan! no ei sinun ainakaan kannata neitsyyttäsi menettää kelle tahansa siksi että sinusta kiinnostuttaisiin koska nimittäin varmasti on sellasia ihania miehiä, joilla on aikaa ja jotka ovat oikeesti kiinnostuneita siitä mitä sinä koet ja ajattelet ja jotka jaksavat odottaa. sinuna en hätäilisi asian kanssa. koska ensimmäinen kerta on tärkeä (yleensä kaikille) ettei sitä kannata käydä vaan "nakkaamassa" jonnekkin, koska sen voi kokea mukavastikin :)

cute

Voi että mikä ********* sun eksäs on! :twisted:
Se jätkä ei oo sun arvoses jos ei voi odottaa et sä olisit valmis seksiin..
Ymmärrän että tuntuu tosi tosi pahalta tollai :(
ei voi oikee muuta sanoa ku että unohda tollanen, vaikka ei varmasti ole helppoa jos on tunteita pelissä(?)

Minde**

[color=darkblue][/color] Kerron ensin hiukan tietoja,jotta ymmärrätte miun asian :) Olen 17vuotias naisenalku... Olen vasta kerran seurustellut,mutta se meni päin mäntyä koko seurustelu... aloitin seurustelemaan 22vuotiaan no..miehen kanssa.. Oltiin puhuttu,että ku mie oon neitsyt niin edetään miun tahtiin.. No ei oltu edes vielä kuukautta yhdessä,ku tämä poika koko ajan vihjaili seksistä tai siihen liittyviä asioita.
Aina sanoi,että edetään miun tahtiin,mutta aina vihjailuja kuului..Aina sanoi,että haluaa miun ekan kerran olevan aivan erityinen jne. Monesti laitoin stopin,ku miusta ei tuntunut enää hyvältä...No huomasin kyllä kuinka se pettyi ja se tietysti tuntui miusta pahalta...
Lopulta tää poika petti minuu ja jätti ku tajusi,että ei saa minuu sänkyyn..Se jätti miut muutaman päivän hiljaiselon jälkeen tekstarilla..se oli olevinaan tajunnut,että ei sovita toisillemme... :cry:
Ennen eka kerta oli miulle todella tärkeä,mutta eksän jälkeen (olen siis edelleen neitsyt) jotenkin..olen ajatellut,että toisaalta olisi sama "menettää" neitsyys kelle vaan. Että ehkä sitten miusta kiinnostuttaisiin tosissaan..
Mutta toisaalta haluisin ekan kerran olevan erityisen ihmisen kanssa.. Nykyään minuu jotenkin yököttää jutut seksistä,ku itse on kokenut painostusta ja minuun edelleen sattuu henkisesti tuon takia..Että mitä tästä eteenpäin? minuun sattuu vieläkin henkisesti se painostu edelleen,mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä,että kaikki unohtuisi...Ehdittiin siis seurustella vähän päälle kuukausi..
Toivottavasti jaksoitte lukea ja ymmärsitte,että mitä tarkoitan..en osannut selittää paremmin :oops: :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat