seksi aiheuttaa riidat - Seksi

Tyttönen

Mulla myöskin saman suuntainen ongelma. Poikaystävällä on hirvee kiire koulussa ja ollaan nyt viimeisten parin kk:n aikana rakasteltu kerran viikossa,vaikka enhän mä tietenkään laskemaan rupea :wink: Sit jos ehdotan,et voitaisko,niin aina tulee sama vastaus,et on niin paljon kaikkee muuta mielessä,ettei hän pysyis keskittymään muhun. Ymmärrän kyllä,et hänellä on kiire koulun takia,mutta vois sitä silti vähän huomioida toista. Tällä hetkellä me nähdään usein vaan aamulla ja illalla eli ei oikeastaan koskaan..
Toivottavasti asiaan tulis pian muutos.Käyn jo hieman ylikierroksilla tän takia ja huomaan itsessäni sen,et oon tosi veemäinen poikaystävääni kohtaan. Mut rakastetaan kumpikin toisiamme ja hän on luvannutkin huomioida mua enemmän,kun koulujutut helpottaa. Sitä siis odotellessa...

Sivut

Kommentit (35)

peach

En nyt ole varma kuuluisiko tämä aihe enemmän parisuhteisiin, mutta laitan nyt tänne.. Ongelma liittyy seksiin, tarkemmin siihen, että painostan poikaystävääni jatkuvasti seksiin. Jos en saa, alan murjottamaan :( .Harmittaa oma käytös, ja tuntuu että tää ongelma aiheuttaa koko ajan lisää riitoja. Poikaystävä sanoo, ettei halua olla mkn seksilelu. Olen kyllä sanonut ettei asia ole niin, mutta on epäileväinen. Yritin selittää, että näytän tunteeni seksin kautta, jolloin torjutuksi tuleminen tuntuu erittäin pahalta :( . Miten tähän ongelmaan voisi löytää ratkaisun ta onko keneeläkään ollut vastaavaa ongelmaa? no, ainakin tämä purkautuminen paransi oloa :D

_Anna

mulla oli ennen varsinkin vähän sama tilanne, eli torjutuksi tuleminen tuntui hirveän henkilökohtaiselta ja suorastaan loukkaavalta. laski itsetuntoa, kun tuntui, ettei kulta halua minua. no sehän nyt oli kaukana todellisuudesta, tottakai, mutta sillä hetkellä oli järkevä ajattelu aina kaukana päästäni.
aina ei vaan tee mieli, ja se pitää ymmärtää. tosin minulle sen ymmärtäminen on sinänsä hiukka vaikeaa, kun mulle maistuu kyllä ihan aina :wink:
en nyt niinkään painostanut ole koskaan, mutta jos poikkiksen ei tehnyt mieli kun ehdotin, niin otin sen kyllä aina todella itseeni. eihän sen niin pitäisi mennä, ja nyt sujuu jo asian tiimoilta paremmin. pitää vaan ajatella, että minkäs sille voi jos aina ei kertakaikkiaan maistu!
jos sun kuitenkin tekee jotain toimintaa mieli silloin kun poikkista ei yhdyntä innosta, niin mitäs jos ottaisit vaikka suihin? tämän olen huomannut jollaintapaa tyynnyttävän omiakin himoja, jos ei poikkista sillä hetkellä itse seksi huvita.. :D

peach

Ei mun mielestä ole kuitenkaan itsekästä pyytää seksiä pari-kolme krt viikossa.. Poikaystävä rupes eilen sit valittaa et siit tuntuu et pyydän sen meille aina vain seksin takii. Myönnän, et puhun melko usein seksistä, ja kai se kokee sen sit jotenkin niin, etten muuta haluu. Vedin eilen sit mykät ku jouduin torjutuks, ja torjuin puolestani sen pusuttelu yritykset :( . Koitin eilen myös lämmittelytaktiikkaa ja lähestyin jo suun kanssa jalkoväliä, niin sano vaan että " Lopeta". Johti sit siihen et aloin niiskuttaa ja poika selittää ettei seksi oo tärkeintä..Käyttäydyn yli-lapsellisesti, mutta kai se on normaalia haluta omaa poikaystävää. Miehet on vaikeita :D

_Anna

noi kai poikaystäväsi sentään joskus lämpenee seksille, tai ehdottaa sitä itse? ehkä sun pitäisi nyt lopettaa ehdottelu ja puhuminen joksikin aikaa ihan totaalisen kokonaan, ja puhua/harrastaa vain poikkiksen aloitteesta, niin hän ymmärtää, ettei se seksi sinullekaan maailmoja merkitse.
pikkuhiljaa voisit sit taas rueta ehdottelemaan, niin eiköhän se tunnu sillon kivemmalle poikkiksestakin. jos hän on siis kokenut asiat niin, että sinä haluaisit vain seksiä, voisi tuolla ymmärtää, etteihän asia toki niin ole.

peach

Lämpenee juu ja kyl se ajoittain ehdottaa. Ongelma onkin sinä, että ehdin aina sitä ennen :D . Jos tiiän, et ollaan näkemäs seur. pvänä, varmistan jo edellisenä iltana että oon saamassa.. Poikaystävän alotevko oli käytössä arvilolta 2pvää, kunnes otin ohjat käsiini :lol: . Ja kun se seksi oikeasti merkitsee paljon, jolloin sen puute aiheuttaa samantien ärtyneisyyttä ja tiuskimista :( . Mutta siis tottakai seurusteluun kuuluu paljon muutakin kuin seksi, se on vain (tärkeä) osa sitä. Poikaystävä sanoo lisäksi, että tyyliini kuuluu jankuttaa ja kinuta niin kauan kunnes saan tahtoni läpi. Totta ehkä osittain :D .

_Anna
peach
Jos tiiän, et ollaan näkemäs seur. pvänä, varmistan jo edellisenä iltana että oon saamassa..

siis mitä ai että ruinaat häneltä jo edellisenä päivänä vai? ehkä voisi olla parasta että koittaisit elää ihan muuta elämääsi siihen h-hetkeen saakka, kun olette sopivassa tilanteesssa sopivalla paikalla, ja teet sitten jotain mistä poikaystäväsi kiihottuu. alat riisumaan, näykit vähän hänen kaulaansa, puhut tuhmia... mikä sitten siellä toimiikin. :)
voihan olla, että poikaystävääsi ahdistaa jos yrität ruinata ja varmistaa seksiä joseuraavalle päivälle, en minäkään tuosta ainakaan jatkuvasti tykkäisi. :roll:

Asphyxia

Sulla taitaa olla pieni pakkomielle seksistä. Ei sitä voi suunnitella etukäteen, että "huomenna taas pääse panemaan" :? Ei se niin toimi. Eikä toista voi pakottaa, jos painostat niin kauan että se suostuu, se ei todennäköisesti edes nauti seksistä.

Mary Alice

heh.. :) mä oon ihan samanlainen.. vaikka poikakaverin kans harrastetaankin seksiä usein, saatan silti olla kinuamassa lisää heti lisää.. mutta se on kyllä molemminpuolista niin sinäänsä en näe tässä ongelmaa. mä itse en pysty kieltäytymään seksitä, siis hänen kanssaan. sitten joskus kun ei yksinkertaisesti ole aikaa alkaa mitään hommamaan , esim aamulla, niin tulee minulle huono omatunto siitä kun joudun jättämään hänet yksin seisokkinsa kanssa.. :?
Dubyamoalle neuvoksi voisin sanoa että osta vibraattori 8) meillä ukko tykkää katella kun leikin sillä, ja sillä taas on taipumus johtaa siihen että hän haluaa osallistua myös :)

peach

Toi vaihtoehto saattaa olla paljon mahdollinen.. Seurusteltu 4kk ja tämä suhde on ensimmäinen kunnon seurustelusuhde mulle. Myös eka kerta kun oikeasti nautin seksistä ja voin rohkeasti puhua kumppanille kaikesta :D . Lisäksi nähään yleensä vain kolmisen krt viikossa, jolloin kaipaan läheisyyttä. Ajattelin nyt ainakin koittaa noudattaa neuvoja ja lopettaa alituisen painostuksen.. Nykyajan naiset on vaan sen yhen perässä :lol: .

Jimmy KImmel
peach
Seurusteltu 4kk ja tämä suhde on ensimmäinen kunnon seurustelusuhde mulle. Myös eka kerta kun oikeasti nautin seksistä ja voin rohkeasti puhua kumppanille kaikesta :D

Pärjääkö tuo jäppinen sängyssä? Tarkoitan, että onko sillä itsellään kaikki OK korvien välissä eli se tietää sen, että sinä nautit ja saat parasta mahdollista seksiä nimenomaan hänen kanssaan?

Onnistuminen ruokkii onnistumista. Kehu kolliasi ja tee selväksi, että
-haluat seksiä vain hänen kanssaan
-hän tyydyttää sinut täydellisesti
-hänellä on täydellinen muna
-kukaan entinen jätkäsi ei ole ollut puoliksikaan yhtä hyvä

Hommaan pitää saada positiivinen ilmapiiri ja hyvä maku tätä kautta. Miehen mieli on aika hassu, kun se alkaa kuvittelemaan olemattomia ja vähättelemään itseään. Itselläni tämä näkyi joskus nuorena poikana erektioissa tai lähinnä näiden puutteessa... :lol: Onnistuminen ruokkii onnistumista! :wink:

peach

Oon monta krt kehunu miestäni, ja sanonu että paras kaikista ja että tietää kaikki mun herkät paikat :D . Ja kyllä se ääntelynä tuleva palaute on myös melko suuntaa näyttävää :lol: . Veikkaan, että ongelmat johtuu enimmäkseen siitä, että poikaystävä luulee olevansa vain joku seksilelu mulle. Ja onhan se kieltämättä melko ilkeetä multa, että rupean mököttämään jos jätkä ei anna..Kai sitä vois koittaa keskustella rakentavasti..Kiitti neuvoista, on tuonut valoa tilanteeseen :D .

Nasumi

Mä oon aika lailla samanlainen... :? Ennen ehkä suutuin vähä enemmän ku en saanu... mutta nykyään jotenki sit jaksaa vaan odottaa siihen seuraavaan kertaan kun kultsi haluaa. :wink:

jessi

Mäki loukkaannun jos mies "torjuu" mut. Jotenki tuntu tosi loukkaavalta. Vaikka oli siihen ihan hyvä syy. Mulla oli menkat ja mies ei jaksanu sotkuu vaikka ei se yleensä oo haitannu ja kyllä me silti harrastettiin sillonki mutta ei niin paljoa. Ja joskus miestä vaan väsyttää..:/
Heh oon vähän miettiny että mihin tää maailma on menossa ku ne on nykyää naiset jotka haluu enemmän ku miehet..;) mutta mikäs siinä.

Jimmy KImmel
jessi
Heh oon vähän miettiny että mihin tää maailma on menossa ku ne on nykyää naiset jotka haluu enemmän ku miehet..;) mutta mikäs siinä.

Kaikki vaan ei voi olla Jimmyjä... :wink:
(kaikki kunnia seksinnälkäisille naisille, te ootte ihania! :wink: )

Miffy
jessi

Eiköhän oo ihan ihmisyksilöstä riippuvaa, ei sukupuolesta, kuinka paljon seksiä haluaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat