miehen hyväily housut jalassa - Seksi

aiDaaa

Miten hyväilette miestänne niin että hänellä on housut jalassa? Kysymys on ehkä tyhmä, mutta useinkin tulee hyväiltyä yleisillä alueilla missä ei viitsisi repiä housuja kinttuihin. :D ajattelen koko ajan että teen kaiken väärällä tavalla. Onko kivesten ja peniksen varren koskettelu hyviä keinoja?

Sivut

Kommentit (56)

taizu

Hellät hipaisut ilkikurisin katsein! Kyllä mies tuntee ne pienetkin kosketukset. Kovin kovaa ei kannata hyväilyyn ryhtyä.. Jalan sisäreittä vain kuljettaa ja antaa mielikuvituksen liitää

Ja samalla "rooli" päälle siitä, ettei mitään koskettelua ole edes tapahtumassa. Siinäpä kultasi sitten yrittää olla hyrisemättä ja siinäpä itsekin miltei kehrä.. harvinaisen vähän tuota tullut harrastettua

SunLion

ai jestas, tästä tuleekin mieleen väkisin... :oops:

oon tasan yhen kerran villiintyny tollaseen varsin yleisellä paikalla (baarissa)...hävetti jälkikäteen ihan hirveesti..ja viinalla ei ollu asian kaa ees mitään tekemistä :lol: ...I was High on Love that night :D siis siellä olis voinu olla vaiks ketä tuttuja, vanhempien kavereita, faijan pomo jne...toivon että mua ei siel kukaan tuttu nähny....kumma että valomerkin aikaan meille tultiin ekana ilmotteleen :oops: :lol:

anni-
SunLion

oon tasan yhen kerran villiintyny tollaseen varsin yleisellä paikalla (baarissa)...hävetti jälkikäteen ihan hirveesti..

joo no arvaa mitä, mä näytin kerran baarissa poikaystävälleni tissit!! :oops: että ai hävettikö myöhemmin!! :lol: hän pyysi sitä, ja minä nyt tyhmänä suostun aina kaikkeen. :lol:

Jzzu

Mie aina silloin tällöin kaupassa kiusaan kultaa painamalla takapuolen sen etumusta vasten esim. kun kulta kävelee perässä pysähdyn yks kaks muka katsomaan jotain alahyllyltä niin että kulta kävelee minuu päin miun pyllistellessä siinä.
Miulla ainakin on hauskaa kun toinen kärvistelee heijarin kanssa lopun kauppareissun ajan. :lol:

SunLion
Anni
SunLion

oon tasan yhen kerran villiintyny tollaseen varsin yleisellä paikalla (baarissa)...hävetti jälkikäteen ihan hirveesti..

joo no arvaa mitä, mä näytin kerran baarissa poikaystävälleni tissit!! :oops: että ai hävettikö myöhemmin!! :lol: hän pyysi sitä, ja minä nyt tyhmänä suostun aina kaikkeen. :lol:

hehe, no ei tuossa vielä kaikki...myös hänen kätensä käväs muistaakseni kerran mun paidan sisällä..köhöm se tosin oli suht huomaamatonta kun käsi oli muutenki mun ympärillä ja kävi sillon sit vähän pitemmällä..

Jzzu
Mie aina silloin tällöin kaupassa kiusaan kultaa painamalla takapuolen sen etumusta vasten esim. kun kulta kävelee perässä pysähdyn yks kaks muka katsomaan jotain alahyllyltä niin että kulta kävelee minuu päin miun pyllistellessä siinä.
Miulla ainakin on hauskaa kun toinen kärvistelee heijarin kanssa lopun kauppareissun ajan. :lol:
:lol: tätä on kokeiltava! :D Kaupassa en oo harrastanu mutta tulihan sitä tuota joskus kadulla kiusauttua aikalailla..aamuyöllä myöhään, tai siis aikasin...hyvä siinä oli sit toisen kävellä :P

Anni-
SunLion
Anni
SunLion

hehe, no ei tuossa vielä kaikki...myös hänen kätensä käväs muistaakseni kerran mun paidan sisällä..köhöm se tosin oli suht huomaamatonta kun käsi oli muutenki mun ympärillä ja kävi sillon sit vähän pitemmällä..
D

haha :D no mua nolotti eniten siksi, että se baari oli täynnä tuttuja kun juhlittiin kullan synttäreitä siellä... että en sit tiedä ketkä kaikki on nähneet :oops:

SunLion
Anni

haha :D no mua nolotti eniten siksi, että se baari oli täynnä tuttuja kun juhlittiin kullan synttäreitä siellä... että en sit tiedä ketkä kaikki on nähneet :oops:
noh, ainakaan en kuullu keltään jälkeen päin tästä illasta joten oletan ettei ollu sillon tuttuja siel...kultsin kaveri oli, mut sit se jätti meiät kahen kesken jo ennen ku tunnelma tiivisty :P

nooh, kaikkee on kerran kokeiltava ;)

Tapsu

Mä en saa julkisilla paikoilla yhtään hipasta kultaa mistään :D kädestä saa pitää ja halia, mutta ei saa missään tapauksessa sieltä hivellä tai puristella. Enkä saa ees niillä kotonakaan tai meillä jos tehdään jotain, häiritsee keskittymistä. Eikä voi sitten seisokki päällä kävellä yleisillä paikoilla, tai ees kotonaan, ku mutsi vois kattoo oudosti.

Eli meillä kaikenlainen hyväily intiimeiltä alueilta on sängyn ulkopuolella kielletty. Tietenkin silti kiusaan aina välillä :D
Kaupassa saatan puristaa pyllystä ja heillä ollessa hieman hyväillä housujen päältä. Yleensä sitten käskee lopettamaan.

Sitten kun muutetaan yhteen, ei voi enää vedota siihen että äitensä tai veljensä saattais nähdä.. joten sillon kiusaan sitten tänkin ajan edestä :wink:

aada

mulla kans.. baarissa on välillä menny meno niin villiks etten oo pystyny pitämää sormiani ja kieltäni kurissa :oops: siinä sitten keskellä tanssilattiaa molemmilla käsi toisen paidan alla ja jalkovälissä. ja jos mulla on lyhyt hame päällä ni sitte kunnolla siellä hameen alla.. eihän sitä siinä sitte oo tullu ajateltua koskaan että jos tutut näkee ku niitä siellä kuitenki aina on :roll:
ja tosta SunLionin jutusta tuli mieleen et meillekin mun ja rakkaani ensimmäisellä tapaamisella (baarissa kun sekin oli..) baarimikko sitte heitti ku vettä haettii just ennen pilkkua et "ai lopetitte jo?" ..jooh.. :roll: :D

eikku

Joskus mäkin olen baarissa hivelöinyt miehen reittä ja tanssiessani painanut lantio häntä vasten ja sitten toi peppu-juttukin on ollut käytössä. Ja sitten sen jälkeen tyytyväisenä itseeni ja huvittuneena naureskellut kun toisella on seisokki päällä :D Lantion painamista miestä vasten ja pepulla kiusaamista tosin olen muuallakin käyttänyt kuin baarissa. Joskus on vain kiva kiusata ja tämä mies kyllä tietää sen :wink:

Kerranpa kävi niin että innostuin hieman liikaa tanssilattialla kun tanssiessani hieroin itseäni miestä vasten. Tarkoitukseni ei ollut sillä tavalla innostua, koska voin kuvitella miten kauhealta käytökseni näytti :oops: Tietysti baari oli täynnä tuttuja ja tietysti ystäväni isosisko tanssi vieressä :oops: Kun huomasin hänen :shock: -ilmeensä tajusin miten riettaalta tanssimme näytti. Silloin ei ollut vielä "yleisessä tiedossa" että minä ja tuo mies vietimme muutenkin aikaa yhdessä kuin tanssilattialla toisiamme hinkaten. Nolona me sitten lähettiin johonkin nurkkapöytään, koska mies ei halunnut kulkea mihinkään seisokki päällä vaan tarvitsi "hetken aikaa" :D

tessa

Joo, mä teen tota kanssa. Suht tyhjä leffateatteri (tai sellanen, ettei suoraan takana istu ketään) on mun lempparipaikka. Varsinkin jos on vaikka joku musta neule (siis sen takia, että paljas käsivarsi näkyy helpommin kun tumma vaate- kyllä kaikki varmaan tajus) päällä niin kukaan ei todellakaan tiedä mitä hauskaa siellä parin penkkirivin päässä tapahtuu.

Lumi~

Itse kuulun kans tähän joukkoon että hyväilin miestä tanssilattialla sieltä
housujen alta :roll: :roll: ja kyllä hävetti myöhemmin sillä paikalla oli
myös jonkun verran tuttuja.. Jätkä kyllä pyysi lopettamaan mutta enhän
minä kännipäissäni halunnut lopettaa :D

rose273

huoh... kyllähän tuota on tullut kiusattua yhdessä jos toisessakin paikassa. kerran oltiin yhden bändin keikalla kun kummallekkin iski kesken kaiken kauheet himot päälle. siinä sitten aikamme hiplailimme jne, kunnes tajuttiin kuinka kaverimme katsoivat meitä ilkkurisesti... siinä minä sitten joudun istumaan kultani sylissä hetkosen kunnes pikkuveikka rauhoittui :wink: sen jälkeen tulikin kiire tilata taksi että päästään kotia jatkamaan puuhia :D

höppänä

Joo, onhan sitä tullu omaa kultaa sillon tällön kiusattua :wink:
Kaupoissa ja kaduilla puristettua takapuolesta :D Mutta poikaystäväni tekee hyökkäyksen melkeinpä aina takasin :D
Tuleehan tuota housujenkin läpi hyväiltyä paikoissa missä tahansa..
Ei oo maininnut ettei pitäisi :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat