Miesten karvoitus - Seksi

leijonatyttö

[size=9]En ainakaan löytänyt tällaista keskustelua haulla.[/size]

Elikkä siis tykkäättekö karvasista vai karvattomista miehistä? Ja entäs alapäänkarvoitus?

Minä itse pidän siitä, et mieheltä löytyy karvoja :lol:
Varsinkin kainalokarvat täytyy löytyä. Ja se navasta lähtevä viiva on melko hot. Pieni partakin on ihan kiva muttei pakollinen. Viiksiä inhoan.
Minusta se on vähä kummaa ku/jos miehet ajelevat alapäänsä, mut suihinotossa siitä ei kyl ois mittää haittaa :D[size=9][/size]

Sivut

Kommentit (131)

cute

^mä en voi sietää sellasia miehiä jotka ajelee jalkasa.. kyl säärikarvat miehillä on vaan miehekkään eli plussaa! eihän kaikille välttämättä kasva niin paljoo ku toisil... omal on ihan tarpeeks :D

Puutarhis

Minä pidän karvaisista miehistä. Olen aina pitänyt. Viiksistä en hirveästi välitä, mutta kiva parta on ihan plussaa. Rintakarvat ovat kivat ja jaloissa pitää olla karvoja... Tai näin ainakin ennen ajattelin :D.

Nykyisellä miehellä ei parta kovinkaan voimakkaasti kasva, rintakarvoja ei paljoa ole ja jaloista löytyy sopivasti. Alapään karvansa hän ajelee. Nykyinen on ensimmäinen poikaystävistäni, joka siistii alapään karvojansa, enkä enää muuhun vaihtaisi. On äärimmäisen mukavaa käsitellä karvatonta kalua. Eipähän tarvii enää räkiä haivenia kurkustansa :wink: .

agarina

Sääret ja napavana = oikein hyvät, kainalokarvat ovat niin normit, etten edes mieti niitä erityisinä karvoina.

Rinta- ja selkäkarvat ovat kyllä nounou.

Pieni parransänki on kiva leuassa, ei nenän alla.

Ja mies on lupautunut kokeilemaan alapääkarvoituksen leikkaamista ihan mun mielikseni. :D

leijonatyttö

Mustakin rintakarvat on ihan okei :D hui mä en varmaa ees viittis ehdottaa mun poikakaverille alapäänkarvojen ajelemista (Kerta en itsekää sheivaa) :oops: Tai ku mä en halua sen takia ajella ku niitä sitten joutuu kokoajan.
No mut takas niihin miesten karvoihin... Niin ois kyl aika kiva jos se mies ajelis karvansa sieltä, mut en mä sitä aio vaatia siihen :roll:

k87

mä tykkään kans karvasena versiona enemmän. se on jotenkin niin hot =P~ alapäänsä tuo satunnaisesti ajelee, mikä ei ole huono asia :) selässä alkaa kasvaa karvoja, mut onneks ne on vaan semmosia yksittäisiä ettei mikään ryijy oo vielä :D

TaskuMyy

Noh.. en nyt mistää kauheesta apina karvotuksesta tykkää.
Oikeestaa jalka ja käsikarvat ok. mutta rinta ei saa olla mikään viidakko. Ja alapäästä puhumattakaan, meinaan jos pitää ottaa suihin, niin sitten oltava poslari! En halua karvoja suuhuni! :roll: :oops:

Amorous

Ite en tykkää kauheesti karvoista. :s Ei kasvoissa, ei rintakarvoja, ei selässä, EHDOTTOMASTI EI takapuolessa. Masussa saa olla, säärikarvatkin pitää olla jaja kummastakin päästä pitää löytyä. :D

Jennaroth

Minusta tämä nyt on taas turhan pinnallista; jokaiselle kasvaa enemmän tai vähemmän karvoja. Nykyinen poikaystäväni ei ajele alapääkarvoitustaan ja se on minusta parempi. Hänellä on myös takapuolikarvat, eikä se haittaa minua tippaakaan. Typerää alkaa tuollaisesta valittamaan.

Amorous

Exä rehotti oikein kunnolla ja mua se vaan jotenkin ällötti, mutta en mä nyt siitä koskaan sille sanonut. Ei se karvotus kummiskaa nii paljoa haittaa. Mutta mieluummin vähän vähemmän. :wink:

Celestia

Säärissä, käsivarsissa ja kainaloissa saa (ja pitää) olla, olis ehkä jotenkin outoa jos tuo alkaisi niitä yhtäkkiä ajelemaan.. Kainaloista nyt voi välillä vähän siistiä niin on hitusen parempi. Rinnassa ja selässä ei mielellään kauheesti karvoja. Alapäässä saa toki olla, mutta ilmankin tykkään :wink: Eli ei sillä mulle niin suurta merkitystä oo. Hmm.. Pieni leukapartakin on ihan jees, siis ihan vaan sellanen "viiva". Jos liikaa kasvaa niin sit en tykkää :D Viikset taas on aika kammottavat mun mielestä, mutta pieni sänki ei nyt vielä mitään haittaa.

k87
Jennaroth
Minusta tämä nyt on taas turhan pinnallista; jokaiselle kasvaa enemmän tai vähemmän karvoja. Nykyinen poikaystäväni ei ajele alapääkarvoitustaan ja se on minusta parempi. Hänellä on myös takapuolikarvat, eikä se haittaa minua tippaakaan. Typerää alkaa tuollaisesta valittamaan.

mä oon kyllä ihan samaa mieltä :) eikä mulla oo oikeesti mitään "oikeutta" valittaa karvoista miehelle kun en itekkään esim. jaksa sääriäni koko ajan sheivailla. ja musta ne peppukarvat on ihanat :D

@leXi

Kun puhutte 'alapään karvojen ajelemisesta' niin olisi hyvä tarkentaa, onko kyseessä vain siistiminen vai kokonaan pois ajeleminen sekä se ajetaanko karvat vain itse kalusta ja kivespusseista vai 'varsinaisesta' karvoituksesta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat