Vanhin seksikumppanisi? - Seksi

Asphyxia

6,5 vuotta minua vanhempi on tuo miekkoseni.

Sivut

Kommentit (213)

jemppa
olematon
te ketä ootte olleet esim. jonkun 12 vuotta vanhemman kanssa, niin onko se ollut vaan se yks kerta vai onko teillä ollut enemmänkin juttua?

Ei jäänyt vain yhteen kertaan, vaan useamminkin olemme harrastaneet seksiä. Ja asuimmekin melkeen yhdessä.

serena
antagonismi
Marika_
ihmettelen miten joku voi tehdä sellasta, mihin mä en pystyis ikinä ja miksi siihen en pystyis...

Miksi ei voisi? Kaikilla ihmisillä omat asenteensa, mielipiteensä sun muut, myö mielihalunsa. Toinen tykkää juustosta, toinen ei, ja toinen voi olla vanhemman ihmisen kanssa, toinen ei.

piti just puuttua tähän asiaan, mut ei enään mitään lisättävää.

JUURI NÄIN !

_sussu_

ite oon 16vuotta ja seurustelen 23 (kohta 24) vuotiaan miehen kanssa.. onhan siinä melkeen seitseimän vuotta ikäeroa, mutta se ei haittaa kumpaakaan meistä. meillä menee tosi hyvin :P

Pennsylvania

Vanhimmat panojutut olivat 12 vuotta mua vanhempia (Mä 20-21)

Jotain kevyempää rietastelua on ollut tuplana mun ikäisen, >40 miehen kanssa (Mä 21)

Nykyinen partneri 6v mua vanhempi (Mä 22), nuorin ikinä oli kai 3v mua nuorempi (Mä 21).

Näköjään vähän viime vuosina olleet nämä ikäerolliset. Nuorena ajattelin vaan jotenkin niin, että joku parinkin vuoden ikäero tuntui koko elämältä, ja tuli pitäydyttyä about oman ikäisissä :)

np_

mies oli 25 ja mä 16. kuulostaa vähän pahalta kun on isompi ikäero. mut ihan kivoja kokemuksia ne oli. Riippuu tietty tyypistä paljon että millä tasolla on ja silleen..

annu

Nykyinen on vanhin eli se on mua kuus vuotta vanhempi :)
Sopiva ikäero, tykkään. Aikuisia oltiin kumpikin kun tavattiin.
Varmaan jos erottaisiin, ottaisin nuoremman, mutta vaikee sanoo. Toivottavasti saan tämän kanssa jatkaa.

En haluais ketään 5-kymppistä panna, mua ahdistais ajatus, että se vois olla ikänsä puolesta mun isä. :shock:

nindeliina

Itselläni (23) on meneillään jotain peliä hiukan yli 40 vuotiaan miehen kanssa. Seksiä ei ole harrastettu, ainakaan vielä, ja luulen että emme tule harrastamaankaan. Mies on halunsa ilmaissut. Oma järkeni sanoo ei, mutta alkukantaiset vaistot sanoo taas jotain ihan muuta... :oops:

Jotenkin siinä miehessä kiehtoo se valtava charmikkuus, kokemus, avoin seksuaalisuus ja raamikas, miehekäs kroppa, vaikka ulkonäkö ei muuten enää ole ihan silmiä hivelevä.

nubbu

Olen avoliitossa 9 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ollaan kyllä henkiseltä iältämme ihan samalla tasolla... En sitten tiiä mitä se kertoo kummastakaan :twisted:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat