autossa - Seksi

SunLion
Jzzu
SunLion
mä en ikinä oo tajunnu miten hississä mtn kerkii harrastamaan :shock:

Eiköhän se hissi pie pysäyttää kerrosten valiin, niinkun leffoissa. :lol:

en oo ikina sellasta leffaa nähny :O

Niin ja joo..mä oon luullu et stop kuuluu sarjassamme hätä-toimintoihin hälyytys namiskan ohella. Pitääkin varmaan syksyllä tutustua kun talossa on sitten hissi ja stop-nappula ;) (liz, oliks tää nyt oikee paikka?)

Sivut

Kommentit (113)

Katjuska
kurkku
maaruli
Me oltiin alkuaikoina autossa niin että poikaystävä istui takapenkillä ja mä olin sen sylissä naama siihen päin. Se oli kans niitä aikoja ku ei oikein ollu paikkoja. Ja kerran oli kyllä romanttisesti autiolla järven rannalla auringonlaskun aikaan syksyllä.. :)

olen itse harrastanut samanlailla auton takapenkillä. isuinn vain miehen sylissä ja jalkani pidin koukussa sivulla. ehkä se vaatiikin hieman notkeutta, mutta ei se minulle tehnyt tiukkaa, vaikka en olekkaan kovin notkea :D
Sitä edellisellä kerralla harrastimme myös autossa, makasin takapenkillä ja mies oli päällä. Itse olen aika lyhyt, joten minulle ei tehnyt vaikeaa, ei mieskään ole kovin pitkä, mutta athdasta oli varmaan hänellä kuitekin :D kaikki päätyi molemmilla kerroilla hyvin. Tämä istuma asento oli mielestäni mahtava, sillä siinä saimme olla oikein lähekkäin, mahtavaa!! :P

Suosittelen molempia asentoja! Itse kokeillut niitä nykyisen suhteen alkuaikoina autossa takapenkillä ja täytyy myöntää että kaipaan niitä jotenkin...

kurkku
maaruli
Me oltiin alkuaikoina autossa niin että poikaystävä istui takapenkillä ja mä olin sen sylissä naama siihen päin. Se oli kans niitä aikoja ku ei oikein ollu paikkoja. Ja kerran oli kyllä romanttisesti autiolla järven rannalla auringonlaskun aikaan syksyllä.. :)

olen itse harrastanut samanlailla auton takapenkillä. isuinn vain miehen sylissä ja jalkani pidin koukussa sivulla. ehkä se vaatiikin hieman notkeutta, mutta ei se minulle tehnyt tiukkaa, vaikka en olekkaan kovin notkea :D
Sitä edellisellä kerralla harrastimme myös autossa, makasin takapenkillä ja mies oli päällä. Itse olen aika lyhyt, joten minulle ei tehnyt vaikeaa, ei mieskään ole kovin pitkä, mutta athdasta oli varmaan hänellä kuitekin :D kaikki päätyi molemmilla kerroilla hyvin. Tämä istuma asento oli mielestäni mahtava, sillä siinä saimme olla oikein lähekkäin, mahtavaa!! :P

kurkku

no minä oon ainakin erittäin lyhyt, mutta silti makuuasennossa pää hakkas hieman taka oveen :D
mutta se sylikkäin istumis asento oli mitä parhain.. sen kun kokis vielä joskus :P ... ja ihan totta, se titanic-käsi-huuruiseen-ikkunaan on kyllä hauska kokemus, miehen kanssa naureskeltiin keskellä yötä sielä autossa sille asialla ;P

Lania
maaruli
Me oltiin alkuaikoina autossa niin että poikaystävä istui takapenkillä ja mä olin sen sylissä naama siihen päin.

Oottekste kaikki jotain metrin pitusia kun niin monella toi onnistuu :D mulla ainakin vaan hakkas pää kattoon ja niska murtu ja selkä mutkalla :?

Hawana

oltiin takapenkillä, minä istuin. tai no silleen puoliksi makasin haarat niin levällään kuin mahtui ja poikkiksella oli toinen jalka takapenkillä (polvillaan ikäänkuin) ja toinen jotenkin lattialla muistaakseni. oltiin siis tavallaan vähän viistosti. vaikea selittää. oon tosi pienikokoinen niin se onnistui kyllä ihan hyvin ehkä juuri siksi. :D

Niin siis mä oon kyllä aikas pitkä, mutta kyllä sinne jotenki tollai poikittain silti mahtuu. Toinen jalka lattialla ja toinen jossain ikkunassa ja poika jotenki siinä päällä. Siitä on sitäpaitsi hyvä tehä titanicit ja läimästä käsi höyryseen ikkunaan :lol:

Dior chic

kerra innostuttii kokeilemaan autossa seksin harrastusta, oli muuten aika kokemus! Meillä oli(ja on vieläkin)seksin harrastukseen ahdas sportti nissan 200sx(jokainen voi googlesta hakee jos haluaa nähdä minkälainen). Jotenkii kummasti siellä oltii takaapäi, minä päällä, mies päällä... siis melkei "kaikissa mahdollisissa" asennoissa. HUOM oltii täysin selvinpäi :wink: ....

_Elisa

niin mietinpä vaan että eikö sen tekeminen ole autossa aika vaikeeta ku on penkit sun muut? :/ jos saa kysyä niin miten se onnistuu siellä parhaiten? ;) joutuuko olemaan sellasiessa asennossa että vatsa menee makkaralle? :S tyhmä kysymys muttakun on pienenmoinen kompleksi :/

Miffy

Heh niinpä :lol: Siis ei saa nauraa ihmisten jutuille, mutta hiukan hymyilytti kyllä tää alotus ;) Mahamakkarat... Mun mielestä, jos harrastaa jonkun kanssa seksiä, ois ehkä hyvä, jos pystyis olemaan siinä oma itsensä vaikka oliskin iso mahamakkara :D

Mä en ole koskaan välittänyt harrastaa seksiä paikoissa, joissa se on vaikeaa. Sänky on seksinharrastuspaikka numero YKSI :D

_Elisa
Jzzu
Miks sitä välttämättä pitäis missään autossa tehdä? :shock:

notuotakun.. on sellanen juttu vaan :) en viitsisi selitellä

Miffy
Heh niinpä :lol: Siis ei saa nauraa ihmisten jutuille, mutta hiukan hymyilytti kyllä tää alotus ;) Mahamakkarat... Mun mielestä, jos harrastaa jonkun kanssa seksiä, ois ehkä hyvä, jos pystyis olemaan siinä oma itsensä vaikka oliskin iso mahamakkara :D

Mä en ole koskaan välittänyt harrastaa seksiä paikoissa, joissa se on vaikeaa. Sänky on seksinharrastuspaikka numero YKSI :D

no minkäs teet! x)

figaro
Jzzu
Miks sitä välttämättä pitäis missään autossa tehdä? :shock:

Vaihtelun vuoksi?! Tai kenties salainen suhde :roll: Tai molemmat osapuolet asuvat sellaisessa paikassa, missä ei voi harrastaa seksiä häiriöttä.. :D

Vanilie

Poikaystävän kanssa suhteen alkuaikoina kerran autossa puuhailtiin kun oli paikasta pulaa :roll:
Apukuskin penkki alas ja minä vatsalleni, poikaystävällä varmaan vähäsen huonot oltavat, mutta aiva hyvin se kuitenkin saatiin sujumaan :lol:

maaruli

_Elisa

uii. järven rannalla <3 :) varmaan hienoa.

Vanilie
Poikaystävän kanssa suhteen alkuaikoina kerran autossa puuhailtiin kun oli paikasta pulaa :roll:
Apukuskin penkki alas ja minä vatsalleni, poikaystävällä varmaan vähäsen huonot oltavat, mutta aiva hyvin se kuitenkin saatiin sujumaan :lol:

eikö päälläolijan ole vaikea saada jalat mihinkään? :D

Sinsemilla
_Elisa
Vanilie

no eikös siinä sylissä voi olla niin kun että jalat on koukussa taaksepäin, u know... en osaa selittää...mut siis että istuis siinä sylissä silleen normaalisti...ei niin että jalat on miehen selän takana... sillein meillä yleensäkin onnistuu tuo nainenpäällä-asento...

edit: ei ku hups... katoin että ihmettelit tuota toista...damäs minä... joo, eikä ollu enää tuota poista-nappiakaan tuossa... hehee, eli unohtakaa tämä... ottakaa joku tää viesti kokonaan pois jos pystyy... ;)

Vanilie
Vanilie
_Elisa

Niin no voihan se olla hieman hankalaa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat