sormien imeminen.. - Seksi

malina

Ei seksin yhteydessä, mutta hyvää lämmittelyä se on. Toimii vaikka olisi jo nukahtamisen partaalla.

Sivut

Kommentit (39)

gollum

Miksei välillä, ihan kiihottavaa. Jalkoja en kyllä heti menis imeskelemään, mutta en vanno etten koskaan jos toiselta yhtäkkiä ilmenee jotain jalkafetissejä... :D

antagonismi
miss.
Musta joku sormien ja varpaitten nuoleminen on niin turn off. Sama ku koira lipsuttelis eli ei erityisen kiihottavaa.

Samoin, mutta ihan hauska miehen sormea sillointällöin on maistella (jos olen varma käsien puhtaudesta!), näkyy kiihottavan.
Mutta mieheni, tai kenenkään, jalkoja en tule koskaan IKINÄ suuhuni laittamaan tai nuolaisemaan! Yääk.

nimim. jalkafobinen

KataTheBlondi

Kai se on sitä että kuvittelee että sitä tekis joku alapäässäkin. Ainakin jos mies mun sormien väliä nuolee niin mielikuvitus alkaa laukata.

Mangue

Olen imeskellyt sormia ja mun sormia on myös imetty. Itse en oikein saa siitä mitäan. Entinen tuntui kovasti tykkäävän siitä että sen sormia imettiin ja tuntui innostuvan myös kun itse imeskeli mun sormia. Mikähän siinä on se juttu? Ehkä mä en vaan tajua. :wink:

KataTheBlondi

No meillä tätä on harrastettu lähinnä esileikkinä, että imen miehen sormea kuin munaa :D kyllä tuo mies on minunkin sormia nuoleskellut ja kiihottavaahan tuo miun mielestä on :D

leben

[color=blue]Harrastan hommaa toisinaan. Etenkin ekan oikean poikaystäväni kanssa. Viime vuosina en ole hommaa harrastellut. Tosin kerran baarissa imin miehen sormea, kun hän näytti minua sormellaan. Hän siis istui minua vastapäätä samassa pöydässä ja olimme tuttuja naamoja toisillemme.. Ei siis ihan kuka tahansa minua sormella osoittava tyyppi.. :lol:[/color]

TikuTaku

Tulipa mieleen, että monenko mies tykkää kun rakastelun yhteydessä imeskelee hänen sormia?

Eilen "vahingossa" kävi niin, että imaisin miehen etusormen suuhuni ja siitäkös mies vasta innostuikin. :lol: tuntui kuulemma taivaallisen hyvältä :lol:

Onko muiden ukoilla vastaavanlaista kiinnostusta ko. asiaan :?:

naxpox

minusta se on puolin ja toisin alistavaa, ja siksi juuri siitä saa kiksit... ainakin itse tunnen oloni kuningattareksi kun mies nuolee vuorollaan jokaisen sormeni. Ei tietenkään likaisia käsiä...

ranskalainen leppäkerttu

Oon kyllä imeskelly kultani sormia ja hän minun muutamaan kertaan. Ihan mukavaa puuhaa :) Mutta tosiaan, puhtaat kätöset pitää sillon olla :D

Varpaitani poikaystäväni on myös muutamaan kertaan nuollut, kylvyssä nimittäin. Sillon voi olla varma että tassut on puhtaat :wink:
Ja en tiedä sanoisinko että tuo varpaiden (tai sormien) nuoleminen on mitenkään älyttömän kiihottavaa.. ehkä enemminkin miellyttävää :D Äh en osaa selittää. Se on jotenkin samaan aikaan seksuaalista ja hellää. Tykkään kyllä :)

mika
miss.
Musta joku sormien ja varpaitten nuoleminen on niin turn off. Sama ku koira lipsuttelis eli ei erityisen kiihottavaa.

Samaa mieltä olen minäkin, ei ole ollenkaan kiihottavaa. Ei saada eikä antaa...

Ties missä ne sormet ovat olleet :D :D

Lukretia

Joskus jos oon tosi kiimainen, saatan yhdynnän aikana imeä miehen sormia. Saan siitä itse jotain kiksejä ja mieskin tuntuu tykkäävän. Mutta aina tuo liittyy siihen, että on ihan mielettömät halut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat