Huonoa seksiä -gallub - Seksi

KleoPetra

Hei naiset.
Viime vuonna aloitti yksi tämän hetken suosituimmista blogeista netissä (tottapistenet.blogspot.com). Lukijoita on päivässä useita kymmeniä. Siellä on nyt "Huonoa seksiä" -gallub, jossa voi käydä kommentoimassa omia kokemuksiaan.
Käykääs kirjoittamassa omia näkemyksiänne ja lukekaa ihmeessä tuota blogia, koska siellä käsitellään monia sellaisia asioita, mitä tälläkin keskustelupalstalla.

-Kleopetra

Sivut

Kommentit (30)

KleoPetra

Olisi tietysti voinut laittaa viestiin, että aiheestahan voisi keskustella laajemmin täällä, kun tilaa on kuitenkin ihan eri tavalla kuin jossain blogissa. Sain vain idean keskustelulle tuolta...

En tiedä teistä, mutta minun kaveripiirissäni keskustelua herättää erityisesti huono seksi. Sitä kun saa niin hämmentävän usein.

Vai saako?

PinkPanther

Minun puolestani tämä ketju voi olla täällä, tuo linkittämäni ketju on toki hieman erilainen kuin tämä olisi. Eli. Millaista on mielestäsi huono seksi? Milloin sitä saa? Onko aina syy siinä toisessa osapuolessa, vai voiko vika olla itsessäkin? Vletko saanut huonoa seksiä entisissä parisuhteissasi? entä nykyisessä suhteessa? Vaiko ainoastaan sinkkuna ollessasi?

..näiden kysymysten pohjalta voisi keskustelua viritellä.. :wink:

pikku-kata

No mä nyt voisin aloittaa...

Mun mielestä huonoa seksiä on se, kun minä itse en saa yhtään huomiota ja toinen ajattelee vaan omaa nautintoansa... Entisen poikakaverin kans oli just tätä, se aatteli vaan ihteensä eikä kyl tienny naisen tyydyttämisestä mitään... Ja enhän minä, nuori neitsyt-tyttö uskaltanut mitään sanoa! Ukko vaan puikkas lujaa sormet pilluun ja rynkytti, ei mitään tietoa klitoriksen hyväilystä... Eniten mua tympäsee näin jälkikäteen tuossa se, että tää äijä ei yhtään ajatellu sitä, et olin neitsyt ja olis voinu sen mukaan myös toimia... Väkisillä piti se mulukku saaja sisälle...

Tuossa tilanteessa voisin syyttää toista osapuolta, koska hän ties mun olevan neitsyt ja kyllähän sen nyt jokainen, joka vähääkään tietää, että neitsyt tytöllä on paikat tiukkana ja herkät, niin ois voinu sen mukaan myös toimia. Kysyä välillä et miltä tuntuu, sattuuko jne...

PinkPanther
pikku-kata
Entisen poikakaverin kans oli just tätä, se aatteli vaan ihteensä eikä kyl tienny naisen tyydyttämisestä mitään... Ja enhän minä, nuori neitsyt-tyttö uskaltanut mitään sanoa! Ukko vaan puikkas lujaa sormet p**lu ja rynkytti, ei mitään tietoa klitoriksen hyväilystä... ...

Tulee jotenkin mieleen exä, joka oli siis eka poikaystäväni. Ensimmäisen seksikokemuksenikin sain tämän herran kanssa.. ennen ekaa kertaa "sekstailumme" oli oikeastaan pettinkiä, eli käsillä koitti poika saada miut tyytyväiseks. Sormet reikään ja edestakaista liikettä (oli tuossa toki kymmenen minuutin suutelu alkulämmittelyksi, mutta... :roll: ) Ja klitoriksen koskettelusta ei siis tietoakaan. Plaah.. no, tylsäähän se oli, ja tuntui siltä kuin tyydyttämiseni olisi ollut sille pojalle ihan vain välttämätön velvollisuus, joka tuli nopeasti hoitaa, että pääsi itse "käsiseksiä" saavaksi osapuoleksi. ¨Ja kun sitten pääsimme kerran itse yhdyntään, ei sekään tuntunut kovin miltään, ja loppujen lopuksi kaikki jäi kesken, ei ollut seisontavakuutus kunnossa :roll: Ja muka kokenut. Tuossa tilanteessa olisi voinut keskustelu auttaa asiaa. MIe ku oletin että kyseinen miekkonen olisi tiennyt mitä tekee.. mutta my ass... :lol:

Itse olen ehkä syyllistynyt huonon seksin antajaksi :oops: Tämä on eräs yhden illan säätö.. olin kännissä, ja sinkkunaisen tavoin munan tarpeessa. sainpa sitten erään kaverin mukaan leikkiini, ja vietimme yön yhdessä. mutta alkoi ärsyttää, kun kaverilla oli niin pieni, ettei se tuntunut missään, ja sit sanoin että en jaksa enää. kaveri pyysi suuseksiä, mutta sanoin että "minä nukun nyt, yötä!" .... 8-[ Ja kerran olen ollut myös huono seksin vastaanottaja... nukahdin kesken kaiken, ja jiossain vaíheessa heräsin ja kysyin *vieläkö sie nuolet? :shock: *

:oops:

---
Tämän nykyiseni kanssa en ole seksiä koskaan huonoksi kokenut, ensimmäisellä kerrallamme saimme yhtä aikaa, ja tämä oli ensimmäinen mies, joka suullisesti sai minut orgasmiin asti. Ainut huono välillä on ollut se, että saa liian harvoin :D (muutaman kerran viikkoon ilmeisesti voi olla jollekin liian harvoin.. O:) )

Huono seksi voi toki olla muutakin, ja on ihan ihmisestä kiinni, kuka mitenkin seksin käsittää huonoksi tai hyväksi.

Cadillac
PinkPanther
Millaista on mielestäsi huono seksi? Milloin sitä saa?

Kännissä. Silloin ei tule millään. :wink:

Itse ainakin alkuaikoina annoin huonoa... en kyllä vieläkään tykkää mielellän olla päällä, pitää kovaa ääntä, ottaa suihin... :oops:

pikku-kata
Cadillac
PinkPanther
Millaista on mielestäsi huono seksi? Milloin sitä saa?

Kännissä. Silloin ei tule millään. :wink:

Itse ainakin alkuaikoina annoin huonoa... en kyllä vieläkään tykkää mielellän olla päällä, pitää kovaa ääntä, ottaa suihin... :oops:

Joo, kännissä kyllä, tosin mä ihte olen kännissä vapautuneempi jne, mut jos poikaystävä on kännissä ja ite selvinpäin niin ei kyl yhtään tee mieli alkaa sekstaileen sen kans, kun sen tietää että siltä ei tuu ja itelläki menee halut aika nopeesti veke... Ja mä taidan välistä antaa huonoa seksiä poikaystävälle, haluaisin olla mieliks jne. mut en mä sille voi mitään, että en tykkää ottaa suihin ja oon niin kerpeleen ujo :(

antagonismi
PinkPanther
Millaista on mielestäsi huono seksi? Milloin sitä saa? Onko aina syy siinä toisessa osapuolessa, vai voiko vika olla itsessäkin? Oletko saanut huonoa seksiä entisissä parisuhteissasi? entä nykyisessä suhteessa? Vaiko ainoastaan sinkkuna ollessasi? :wink:

Huono seksi on mielestäni seksiä, jossa toinen ei ole täysillä mukana tai jossa toinen osapuoli jää vähemmälle huomiolle. Huonoa seksiä olen saanut ennen valitettavan usein, joskus nykyisessäkin suhteessani. Syy voi olla kummassa osapuolessa tahansa, koskaan ei pitäis syyttää vain toista(ellei sit tosiaan toinen ajattele vain itseään). Kuten aiemmin sanoin, oon saanut huonoa seksiä sekä entisissä että nykyisessä suhteessani. Sinkkuna en niinkään, sillä tuolloin roihuava intohimo vei voiton :D

dana

Huonointa seksiä olen saanut silloin, kun toisella on niin pieni, ettei edes kehtaa yrittää yhdyntää. Tosin eihän tuota voi enää edes seksiksi kutsua :D

Sharon

Olen aina saanut miekkoseltani hyvää seksiä. Tai no saisin, jos haluaisin.. :roll:
Tässä kun ongelma onkin se, että mä annan huonoa seksiä! Kulta sanoo kyllä olevan tyytyväinen seksielämäämme ja saa kuulemma aivan tajunnan räjäyttäviä yhdynnässä, mutta ei koskaan ole saanut mun toimesta.
En nimittäin osaa olla päällä lainkaan. Käsinkään en saanut mitään aikaiseksi, joten enää en kehtaa edes yrittää, saati sitten mitään suihinottoa. Hävettää todella paljon miten huono olen :oops:
Kulta on yrittänyt neuvoa, puhumme avoimesti kaikesta ja sanonut ettei se haittaa, eikä kaikki voi kaikkea osata. Tämä kuitenkin vaan pahentaa oloani, sillä tottakai munki pitäis osata!

Tämä kertomus sitten johtaa tuohon ensimmäiseen lauseeseen. Saisin hyvää seksiä jos haluaisin, mutta enää en saa orgasmia käsin tai suuseksissäkään, koska minusta tuntuu, ettei minulla ole siihen oikeutta. Tämä siksi, etten minäkään tee miehelle mitään.

Pakkis

Sharon, miten se, ettei anna suihinottoa / halua olla päällä liittyy siihen, että antamasi seksi olisi huonoa ? Ei se sitä todellakaan tarkoita ja jos kultasi on kerta tyytyväinen seksielämäänne, niin ei ole mahdollista, että antaisit vain huonoa seksiä.

tiizu

Heips...
Satuin sivuille ihan vahingossa kun alkoi tuo aihe kiinnostamaan.. :wink:
Itse en tiedä kovinkaan paljon huonosta seksistä koska olen ollut ainoastaan yhden kanssa ja hän on nykyiseni.
voin kuitenkin sanoa että en aina nauti seksistämme vaikka se tuntuu hyvälle..paljastettakoon että en tiedä orgasmistakaan paljoa... :oops:
en ole uskaltanut sanoa poikaystävälleni mitään koska haluan että hän tyydyttyy,mutta haluaisin kuitenkin itse tuntea suurempaa nautinto seksistä.. on esilämmitelty(olen ottanut suihin ja hän on sormiaan tunkenut) jne mutta mikään ei ole tuntunut auttavan..
Itselläni alkaa olla keinot loppu... :?:
Eli pidän seksiämme sekä hyvänä että huonona.. :)

Luger

Näin miehen näkökulmasta voisin sanoa että seksi on mielestäni huonoa jos nainen röhnöttää pedissä kuin kuollut lahna tai pimpero on keskimääräistä väljemmässä kunnossa.
Onneksi tällaisia traumaattisia kokemuksia on sattunut kohdalle vain muutama :wink:

Poni

Huonoa seksiä on sellainen, että miehellä on liian pieni, sellainen joka juuri ja juuri menee sisään tai sitten tosi kapea: kummassakaan tapauksessa ei tunne itse mitään, joten ei siitä oikein pysty nauttimaan.

En myöskään tykkää sellaisesta seksistä, missä mies haluaa koko ajan vaihtaa asentoa, en pysty itse keskittymään itse seksin harrastamiseen kun koko ajan pitää olla joku ihme akrobaatti. Sitten en myöskään tykkää liiallisesta suuseksistä. Suuseksi on kivaa, mutta yhdyntä tuntuu minusta paremmalta, joten mieluummin harrastan sitä.

Ja totta kai eipä sekään jätä kovin tyytyväiseksi, jos seksi kestää jonkun 5-10 minuuttia enkä ehdi itse tulla.

nukke

ite oon kokenu ny viime aikoina nii huonoa seksiä et huh. ehkä se johtuu musta itestäki ku en ole ollu mukana 100%. ukko vaa rynkyttää mänemään. Sillo tulee sellanen olo et toinen näkee toisen vaa pelkkänä spermapankkina tai reikänä.:( Hyvää seksiä voi saada myös yhen yön kaverilta.(3

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat