tulehdus ja seksi..?? - Seksi

omena

Kävin gynellä ja hän sanoi, että minulla on jonkinlainen sekabakteeritulehdus tuolla alhaalla, ja määräsi emätinpuikkoja n. viikoksi. Mutta mutta, kysymys kuuluukin että saako tällaisen kuurin aikana harrastaa seksiä? Mitä haittaa siitä voi olla? Me käytetään poikaystävän kanssa kondomeja tällä hetkellä.

Kommentit (8)

Miffy

Ei kaikkea välttämättä tule ajatelleeksi siinä tilanteessa, joku saattaa vaikka jännittää.

Mä en harrastais seksiä (siis yhdyntää tai suuseksi) tuona aikana, vaan antaisin pimpsan parantua ihan rauhassa.

SooZ

Jeii: mietin ihan samaa.

Tosiaan ei siellä gynellä aina tuu kysyttyä kaikkea mitä pitäis, tilanne itsessään jo epämieluisa, lähinnä odottaa että pääsee pois sieltä :D

Itse jättäisin kyllä seksin väliin kerta ei varmaa ole voiko harrastaa vai ei. Tietysti lääkärille soittamallahan asia helposti selviää.. :)

omena

Joo tosiaankin unohdin ihan täysin kysyä gyneltä saako seksiä harrastaa. :D Varmaan olisi sanonut että ei.
Musta kyllä tuntuu, etten voi tartuttaa miestäni, koska uskon että olen nimenomaan häneltä sen tartunnan saanutkin. Hänellä on nimittäin ollut kaikenlaisia oireita (kutinaa ja punoitusta yms) ennen mua. Mutta ehkä se seksi on fiksua kumminkin jättää väliin...
Tietääkö kukaan muuten että onko miehelle omia lääkkeitä tollaseen tulehdukseen? Emätinpuikot ei varmaan siihen käy :D

sopuli

Saitko kuurin Flagyleita? Muistaakseni se on joku reilu vkon...

Itse oon saanu kahdesti sekatulehdukseen kyseisen kuurin ja kysyin silloin terkkarilta, että mistähän tää on tullut... Sanoi, että voi vaan joskus tulla naiselle. Kun sit sain toisen kerran samaisen tulehduksen, tajusin et olin ollut yhden miehen kanssa molempia tulehduksia ennen ja ilman kumia. Ja hänellä oli sellainen aika... miten sen nyt sanois, etova tuoksu vehkeessään :shock: Eli sieltä varmaan oli tullut.

En kyseistä miestä enää tavannu, enkä siis tiedä, onko hän hoidattanut vehjettään millään tavalla (oliskin tippunut pois :twisted: ). Itselläni tää tulehdus oli ekan kerran syksyllä ja toisen kerran talvella, joten jos mies sen mulle kahdesti tartutti niin ei taida itsestään häipyä mieheltäkään! Ota yhteyttä gynekologiisi, ettet taas saisi tulehdusta uudestaan.

Klara
sopuli

En kyseistä miestä enää tavannu, enkä siis tiedä, onko hän hoidattanut vehjettään millään tavalla (oliskin tippunut pois :twisted: ).

:lol:

omena
sopuli
Saitko kuurin Flagyleita? Muistaakseni se on joku reilu vkon...

Itse oon saanu kahdesti sekatulehdukseen kyseisen kuurin ja kysyin silloin terkkarilta, että mistähän tää on tullut... Sanoi, että voi vaan joskus tulla naiselle. Kun sit sain toisen kerran samaisen tulehduksen, tajusin et olin ollut yhden miehen kanssa molempia tulehduksia ennen ja ilman kumia. Ja hänellä oli sellainen aika... miten sen nyt sanois, etova tuoksu vehkeessään :shock: Eli sieltä varmaan oli tullut.

En kyseistä miestä enää tavannu, enkä siis tiedä, onko hän hoidattanut vehjettään millään tavalla (oliskin tippunut pois :twisted: ). Itselläni tää tulehdus oli ekan kerran syksyllä ja toisen kerran talvella, joten jos mies sen mulle kahdesti tartutti niin ei taida itsestään häipyä mieheltäkään! Ota yhteyttä gynekologiisi, ettet taas saisi tulehdusta uudestaan.

Joo, flagyleita sain. No hyvä etten oo vainoharhainen sen suhteen että sen tartunnan voi saada mieheltä! Tosiaankin se "tuoksu" miehessä saattaa olla just oire tulehduksesta. Sain sen tulehduksen myös juuri sen jälkeen kun lopetettiin kumien käyttäminen sängyssä poikakaverin kaa.. Nyt onneks taas kumit käytössä, ja täytyykin jatkaa niiden käyttöä kunnes on äijä hoidattanut ittensä. Kiitti neuvoista! 8)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat