Pallien nuolemisesta? - Seksi

teddy

Pallien nuoleminen on nyt aivan uusi juttu minun ja miehekkeeni suhteessa. Kokeiltu on nyt muutaman kerran, ja kovasti näyttää mies tykkäävän ;)

Sivut

Kommentit (127)

Aimée
annu
Lolita88
Mun kaverin poikaystävä sai kerran mielettömän orgasmin, kun nuolin sen palleja ja välillä otin suihin.

Anteeks nyt kamalasti, mutta minkätakia sä kaverin poikakaverilta otat suikkiin?? Ja vielä piti oikein mainostaa, että todellakaan kyse ei ollut omasta poikakaverista..... :roll:

Samaa minäkin mietin.. :?

annu
Lolita88
Mun kaverin poikaystävä sai kerran mielettömän orgasmin, kun nuolin sen palleja ja välillä otin suihin.

Anteeks nyt kamalasti, mutta minkätakia sä kaverin poikakaverilta otat suikkiin?? Ja vielä piti oikein mainostaa, että todellakaan kyse ei ollut omasta poikakaverista..... :roll:

Lolita88

Mun kaverin poikaystävä sai kerran mielettömän orgasmin, kun nuolin sen palleja ja välillä otin suihin. Kertoi vain, ettei oo koskaan tuntenut mitään niin hyvää. Tuli aika hyvä fiilis. Vaikkakin tosiaan oli kyseessä kaverin poikaystävä.

Toisaalta, nuoleminen ei ollut mikään maailman ihanin kokemus minulle, koska miehellä oli hirveä määrä karvoja, niitä sitten oli inhottava yrittää irrottaa kurkunperältä. Yöh.

:roll:

marimma
kurkku
aivan aiva, nuolemalla nuollaa :D ok.. mutta mistä sitten pitäis, onko palleis sit jotain kivaa kohtaa mistä se tuntuu aivan erityiseltä..? :D

se on ihan mies kohtanen. Meillä ainakin tykkää kun niiden sivusta lipoo, tai sitten niiden juuresta, eli siinä "välilihan" kohdalla.. Ennen peräreikää mutta kassien jälkeen :roll:

Etsi ;) eiköhän se tykkää siitäkin :) Ja kyllähän sitä koko palleja voi nuolla, eikä se mitään erikois paikkoja tarvii.. Etsivä löytää ;)

Nasumi

Eli tykkääkö kuinka moni nuolla palleja? :D tuli vaan mieleen että kuinkahan moni tykkää tehdä niin ja mitä miehenne on tykänny? mä teen nii sillo tällö ja ukko on nauttinut asiasta aika lailla... 8)

kurkku

aivan aiva, nuolemalla nuollaa :D ok.. mutta mistä sitten pitäis, onko palleis sit jotain kivaa kohtaa mistä se tuntuu aivan erityiseltä..? :D

papuna

siinähän sekin menee... on helpompaa jos ei oo mitään puskaa vastassa,mutta ihan ok.
poikaystävä tykkää ihan hulluna,ja siksi onkin ehkä kiva pitää sitä "harvana herkkuna"...

Jimmy KImmel

Pallien nuoleminen on kivaa (ja edelleen, en itse nuole... :wink: ). Se tuntuu varsin mukavalta, mutta ennen kaikkea tarjoilee mahtavan visuaalisen ärsykkeen = näyttää kivalta. Tosin, kädellä pallien puristelu/hiplaitu tuntuu suikkarin yhteydessä paremmalta kuin pallien nuoleskelu... Ei muuta tytöt, kuin pallia rohkeesti huuleen... :lol:

Annie the Pooh

Kokeilin viimeksi, oli musta ihan kivaa, mutta palautetta en ole vielä saanut... harmi.. pitänee kysellä... :)

EDIT: tuli palautetta, kuulema tykkää... :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat