Kuinka rentoutuis seksin aikana? - Seksi

blue

Mä en toisinaan pysty rentoutumaan, lihakset kramppaa jotenkin ihan itestään ja yhdynnästä ei tule mitään. Olen sanonut tästä kullalleni ja hän yrittää aina parhaansa saada mulle hyvän olon. Ja vaikka oisin kuinka kiihottunut ja kostea niin silti sattuu. Joskus pikku hiprakassa on ollu tosi hyvä olo ja upeaa seksiä, mutta ois kiva jos onnistuis ihan täysin selvinpäinkin. Olisko mitään vinkkejä? Kiitos!

Kommentit (15)

murur

oisko mahdollista, että ongelmana olisi hiukan heikko itsetunto?
jos jänskättää olla alasti ja vähän hihkasta välillä?
alkoholihan heittää estot nurkkaan siun puolestasi.....

blue

En usko et ongelma on siinäkään, kun en saa yksin ollessa edes tampoonia sisään. :( Tää on tosi tympeetä, kun haluis kuitenkin niin paljon.

murur

erm... no ehkä noiden lihasten rentouttamista vois yrittää harjottaa. cosmossakin kai ollut siitä aikoinaan jotain juttuja.

esimerkiksi kun oot yksikseen ja rauhassa niin voisit ihan näppituntumalla testata niiden lantionpohjalihasten toimintaa, yrittää itse jännittää ja rentouttaa niitä.

kai sekin voi vaikuttaa asiaan, jos ennen yhdyntää saa arvuutella josko tällä kertaa pääsis kivuttomasti.. itselläni ainakin oli seksielämän aloittamisen alkuvaiheessa sillai, et siitä kivusta ja sen pelkäämisestä tuli kierre, josta ei meinannut millään päästä eroon. jos muuten olisi ollut rento ja valmis tekemään ties mitä temppuja, niin pelko siitä että taas sattuu sai lemmenkeitaani saharaakin kuivemmaksi - ja kipu oli taattu.

Murehtija

Mulla sama juttu murur. Sehän siinä onkin että pitäisi oppia pois siitä noidankehästä mikä nyt taas on pöyristyttävän vaikeaa. Itse en ole eroni jälkeen harrastanut yhdyntään asti menevää seksiä lainkaan eli 2v olen elänyt "kuivaa kautta". Tosin nyt kun olen oppinut olemaan yksin ja sinut itseni kanssa olen huomannut että mielikuvat ja niiden menneiden HUONOJEN kokemusten läpikäyminen ovat auttaneet hieman vapautumaan. Nyt pystyn jopa harkitsevani seksin harrastamista kun taas ennen pelkkä ajatus sai mut epätoivoisen ahdistuneeksi.

Oletko kysynyt gyneltä asiasta? Entä miten hyvin olet tutustunu masturbaatioon? Seksi on valitettavasti siitä kimurantti juttu että sitä pitäis vaan pystyä harjoitella vastoinkäymisistä huolimatta ja itse olen lähtenyt ratkomaan omia nolottamis/pelko-ongelmiani juuri itseen tutustumisen kautta. Tosin jos kiihotut ja olet vielä kostea (minä en nimittäin kertaakaan ollut exän kanssa, auts) mutta lihakset silti kramppaa niin tuntuu hieman oudolta...mä en ainakaan kiihotu lainkaan ellen ole lähes täysin rento.

blue

Niin se on jännä juttu, että vaikka kiihottuu niin siitä huolimatta ei tahdo mennä sisään. Tuo on ihan totta, että siitä on tullut sellainen kierre. Kun ei edes huvita harrastaa seksiä kun ajattelee että se kuitenkin sattuu ja siitä ei tule mitään, ja se harmittaa sitten tosi paljon. Poikaystävä on onneksi ymmärtää asian, ja sanoo vaan että pikku hiljaa, ja että voihan sitä muullakin tavalla harrastaa seksiä kuin vaan yhdynnässä. Mutta onhan se nyt kuitenkin tärkeä juttu, varsinkin miehille. Ja siinäkin mielessä että pääsee niin lähelle toista kuin mahdollista.

philia

minullakin ensimmäinen kerta (joka oli n 1½ kk sitten) sattui suht paljon, vaikka olinkin henkisesti valmis eikä nyt kaduta yhtään. sen jälkeen on aina sattunut alussa, mutta poikaystäväni on äärimmäisen ymmärtäväinen ja ottaa aina aluksi tosi rauhallisesti, että ehdin rentoutua. viime kerralla rentouduin jo tosi nopeasti ja kerta olikin paras tähän mennessä.

eli mulla ainakin menee parempaan suuntaan koko ajan <3 kyllä se siitä.

Manteli

Miullakin on melkein samanlainen ongelma, tosin ei ehkä lihaksissa niinkään jännitystä, mut muuten vaan en pysty olemaan sillai oikei ku harrastetaa seksii. Kännissä seksi on parempaa 8-[
Orgasmin puute vaivaa aina mieltä. Poikaystäväkin aina kyselee keskenkaiken, että millo tuun ku se haluis tulla samaanaikaan. Lisää paineita :oops:

blue

Niinpä se on. Pahalta kuulostaa, mutta parhaat kerrat on ollu pikku hiprakassa kun lihakset rentoutuu paremmin. Vaikka ei ole mitään jännittämistä kun oma rakas siinä mutta ei vaan rentoudu. Voi johtua huonoista kokemuksistakin.

Murehtija

Juolahti tässä vaan mieleen kun jos sulla on tota lihasten jännitymistä...

Ootko koskaan kokeillut hieromasauvaa olessasi ihan yksin? Minä kokeilin eilen ensi kertaa ja aluksi tuli se sama kipu ja tunne mikä exänki kanssa ja meinasin antaa koko homman olla mutta sitten ajattelin vain yrittää rentoutua ja eihän se sitten lopuksi enää sattunut...Jotenkin vapautui heti siinäkin enemmän. Kai toi asia vaatii totuttelua....Mäkin oon vielä sen verran pieni nainen että ei oo ihme jos tekee vähän tiukkaa :lol:

Tosin mulle tapahtui aika outo juttu kun vuosin pikkasen verta ton jälkeen vaikka en ole enää edes neitsyt :shock: Lieneekö pitkällä tauolla olevan osuutta asiaan, tuskin exällä oli niin pieni ettei se vienyt kunnolla mun neitsyyttä :twisted: Nojuu anteeksi...Mä vasta heräsin :oops:

blue

No joo, tuota ei ole tullut kokeiltua. Kiitti vinkistä, "murehtija". :wink: Pitää yrittää vaan rentoutua, kai se on osittain alitajuntaistakin.

angeliina

Jännään ajatella tämmöinenki tapaus... itse en voi olla rentoutumatta, onhan kyseessä oma kulta, ja oman kullan kanssa pitäisi aina osata olla rentoutunut. Hankalaa olisi olla suhteessa jossa vain jännittää ja ottaa turhaa stressiä siitä. Tosin sanottuna rentous tulee itsestään kun sen aika on.

Kathry

Mulle tuo rentoutuminen oli ainakin ennen vahan nihkeeta kun huonon it:n omaavana en pitanyt kroppaani kovin kauniina. Alasti ollessa hairitsi koko ajan ja pidin esim. rintaliiveja seksin aikana. Jos tosiaan jannittaa suhteen alussa niin se on ihan normia. Nykyaan kuleskelen kotona miehen kanssa alasti jos huvittaa :D Myos tuo rentoutuminen tulee kokemuksen myota ja kannattaa muistaa ettei mikaan mestari tartte olla ton seksin suhteen. Kaikki kun on nykyaan olevinaan jonkin sortin mestari nussijoita. Kyl se siita :)

Riik-ks

mulla kanssa oli alussa tosi vaikeeta rentoutua ja olla vapautuneesti sängyssä. Nykyään luonnistuu melkeinpä ihan mikä vaan, kummasti sitä uskaltaa pitkän yhdessäolon jälkeen kokeilla uusia juttuja :wink:

Vierailija

Hei olen 19v tyttö, ja oon yhesssa yhden 24v miehen kaa. No suhde on aika alussa.

Mutta harrastettiin viiimeviikolla ekaa kertaa seksiä tai siis mulle se oli eka kerta.

No se sano sen seksin jälkeen että se ei kuulemma laskenut sitä seksiksi,että se oli ainoastaaan vain hauskaa. Olen yrittänyt kysellä että minkä se sitten laskee seksiksi. Mutta en ole saanut selvää vastausta oikein. ainoa asia minkä se kehui oli suuseksi kaikki muut se sano että oli outoa.

No tässä on se ongelma että olen jäykkä enkä osaa rentoutua ollenkaan ja tavataan uudestaan nyt myös tänä viikonloppuna. Ja saattaa olla että harrastetaan seksiä uudestaan.

Se sano että normaalisti se ei tapaisi enään tommosen tapahtuman jälkeen uudestaan. Mutta se silti haluaa tavata mut uudestaan ja se sano että ota rennosti kaikki järjestyy. Mutta sit se myös sano että mulla kestää liian kauan rentoutua joka on kyllä totta. mulla myös hakkaa sydän ihan sikana sen lähellä joka myls vaikeuttaa rentoutumista.

Ollaan kyl puhuttu tosi apljon tästä seksistä yms. ja paljon muustakin, mutta silti wn pysty olemaan rento. Enkä halua siitä mitään tapaa jos alan juomaan sideriä ennen seksiä.

Miten voisin olla rento heti alusta lähtien. Auttaakaa please. En halua menettää häntä kun olen vihdoin löytäny jonkun kenestä tykkään ja kenen kaa haluan olla oikeasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat