Miten sais miehen haluamaan useimmin? - Seksi

Mariel

siis onko ongelma seksin vai läheisyyden puute?

Kommentit (8)

Stacie
cute
No oiski kavereita mut ku ei mulla oo täällä muita kuin Tuo.. :cry:
on pari tyttöä mut ei saa aikaseks sovittuu mitää ja se on aina mun puolelta. :cry:
nytki oon itkeny puol tuntii ja ollu masentunu eikä se ollu mun vieres ku mainoskatkon ajan :cry:

Jos asia on kerta mennyt nuin vakavaksi niin eikun pyyhin kyyneleet, marssit miehes eteen, revit pleikkarin/tvn johdot irti ja sanot että "Nyt vietät aikaa mun kaa, tarvitsen sitä rakas!" yms. mitä mieltä oot!! Jos ei miehes tuosta älyä niin sitten on parasta jättääkin pelaamaan..yksinään.

Itse käytän samaa tekniikkaa, että uhkailen vetää tietokoneen johdot irti jos tuntuu että ukko istuu vaan koneella eikä ole kanssani :P Tähän asti pelkkä uhkailu on onneksi riittänyt ja sekin vain silloin kun ihan oikeasti hän on vaan istunut monta tunti koneella ja vaikka monena päivänä..

Mistake

Kamalaa :( huoh sinun täytyy ehkä jollain tavalla näyttää hänelle että et ole mikään itsestään selvyys! Menet äitisi luo tai jonkun muun ja sanot poikaystävällesi että olet vihainen ja hän saa ihan rauhassa miettiä aikooko muuttaa itseään pelaamisen suhteen ja ottaa sinut huomioon, vai jääkö keskenään seurustelemaan pleikkarin kanssa. Tiedän että voi olla vaikea tehdä tuo muttas se kannattaa jos luupää et tajua kun jo itket :evil:
Poikaystäväsi välittää aika varmasti sinusta mutta ei tajua tilanteen vakavuutta!

Tosin miehet ovat välillä tollasia että eivät edes huomaa että joku on vialla, ja sitten vasta kun aletaan huutamaan ja paiskomaan ovia ne alkaa ihmettelemään että mikäs tolle tuli :roll:

Sama meillä oli kun olin kullalleni vihainen ja itkin ni tämä ei eds välittänyt vaan oli koneella tapansa mukaan, päätin ottaa johdot irti että saimme puhuttua asiat selviksi. :roll:

cute

No oiski kavereita mut ku ei mulla oo täällä muita kuin Tuo.. :cry:
on pari tyttöä mut ei saa aikaseks sovittuu mitää ja se on aina mun puolelta. :cry:
nytki oon itkeny puol tuntii ja ollu masentunu eikä se ollu mun vieres ku mainoskatkon ajan :cry:

Lukretia

Tai sit johtojen seinästä repiminen voi vaan pahentaa asiaa... Jos pelaaminen on miehelle tosi tärkeää, ei varmaan arvostaisi moista tekoa.

En tiedä, kauan tuota on jatkunut, mutta omalla miehelläni esimerkiksi oli jossain vaiheessa pelikausi, jolloin koneella viihdyttiin reilusti enemmän kuin mun kanssa. Se meni kuitenkin ohi ajan mittaan. Ehkä aloittajankin miehellä, ellei sitten tuo ole jo pitkään kestänyt tapa, joka ei ota laantuakseen.

Mistake

Kuulostaa tutulta :) tosin mun kulta on tietokoneella :shock: Noh kyllä mä sille aina valitan et meijänki pitäs tehä yhes jtn, ni kyl se joskus mut viel syömään tai muuta, mutta eipä se aina riitä ku kuitenki se on aina koneelal kotona. Paitsi et oon kyl aika tottunu ja siks nään paljon kaverita mikä on tosi kiva juttu :) Älä säkää jää kotiin vaa nää kavereita ja tee omia juttuja ni kyllä se kultas lopulta aina sulle soittaa ja ihmettelee koskas teette jtn yhessä. Tee sitä paitsi sille selväks et oot parempi ajan vietto keino kuin pleikkari pelit :wink:
Eli vieläkin mun kulta on koneel paljon mut jos sanon et voitko olla hetken munkaa ni se kyllä voi :)

cute

Niin.. Nytkin mies vaan pelaa pleikkaria tuolla jotain.. :twisted: Eikö se tajua että vois munkin kanssa viettää aikaa enemmän..edes tunnin verran ja pääsis sit takas pelaamaan kun se on niin "tärkeetä" sille..
en tajuu ja mua ärsyttää tollai, viimeks sekstailtiin joku puol toist viikkoo sitte saunassa..
ei oo kiva olla koko aika yksin :(

Pirpana

Menkää ja pelatkaa miestenne kanssa, seuraukset voivat olla yllättäviä! Se on ihanaa. Kun nauratte yhdessä jollekkin bugille.. kun et tohdi pelata kauhupeliä enää eteenpäin vaan annat miehen tehdä "urotyön".. kun siemailette olutta ja pelaatte pienessä maistissa toisianne vastaan.. Siinä sitä läheisyyttä saa :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat