Yhdynnän jälkeen. - Seksi

bellu

niin, jäänyt jtn sisään ja tullut ulos myöhemmin

Sivut

Kommentit (33)

crystal

Elikkäs mulla olis tälläinen kummallinen kysymys..olis todella kiva jos osaisitte vastata tähän jotenkin,sillä asia mietityttää tosi paljon.. Voiko emättimestä irrota ihoa? Siis yhdynnän seuraavana päivänä jos sormeilen itseäni niin sormeeni tarttuu jotai valkoista, paksua/ kovaa juttua.. se ei ole mielestäni valkovuotoa tai spermaa koska pesen itseni huolellisesti aina yhdynnän jälkeen..Yleensä sitä ilmenee aina silloin kun yhdyntä on ollut todella "kovaa" tai siis rajua..

Tyttönen

voiskohan se sittenkin olla esim. kuivunutta spermaa/valkovuotoa.Ainahan sitä vähän jää,vaikka kuinka hyvin pesis..Emättimessä ei ole varsinaista ihoa,vaan sitä peittää limakalvo,joten ihoa sen ei ainakaan pitäisi olla. Mutta varmahan en voi olla.

Marine

okei, tämä ei liity alkuperäiseen kysymykseen mitenkään, mutta otsikkoon liittyy, joten pistänpä asiani tähän keskusteluun.

minua kiinnostaa,että miten miehenne (miehet, miten te itse) tapaavat hoitaa ns loppumälleilyt? (mikähän tuolle nyt olisi hyvä sana) kun sieltä vehkeestähän nyt aina tulee vielä pieniä määriä spermaa kun se pikkuhiljaa veltostuu, kaikki ei tule samassa läjässä.
on kai niitäkin miehiä, jotka antavat vaan sitten mennä kalsareille ja toisia, jotka kiltisti putsailee kaiken?

Annie the Pooh

Pyyhkii kaiken... Oikein perusteellisesti ja tarkkaan! :roll:

Minuu kiinnostaisi, että mitä teillä, hyvät cosmosiskot, tapahtuu yhdynnän jälkeen? Jäättekö siihen kellimään, nauttimaan läheisyydestä vai jatkuuko päivä samanlaisena kuin ennen yhdyntää?

Ite ryntään pesuille vessaan, ällöä on kun ne mällit valuu sitten joka paikkaan ja ei tule mitään virtsatietulehduksia tai mitään. Kaipaisin sellaista hellyyttelyä juuri nyt aika paljon, mutta taidan jäädä ilman. Auttaisi varmaan jos sanoisin ääneen nämä, enkä vain vinkuisi jollain nettipalstalla siitä, mutta kun se ei ole niin helppoa. :roll:

taizu

Pyyhitään. Joskus vain sattuu olemaan niin väsy, että pyyhe vain lähelle tai alle, ja sotketaan se ennen lakanaa.

Hellitään aina rakastelun jälkeen. Puhutaan kaikkia asioita ja suukotellaan. Ihana olla! Sitten melko usein nukahdankin rakkaimpani kainaloon!

Eksäni toimitus olikin varsin eri luokkaa. Suukkoja sateli vain silloin (koko suhteessa) kun herralla oli SE fiilis. Toimituksen (joo, tuo sana sopii aivan täydellisesti tähän) jälkeen sanottiin hyvää yötä ja käännyttiin toisistamme pois päin. Meillä oli eri peitotkin.. Oli aika... masentavaa puuhaa. En tuntenut oloani alkuunkaan arvokkaaksi. No onneksi asiat on nyt toisin!

Peikko

Minä kans rakastelun jälkeen lähden pesulle, jos poikkis on sisääni tullut ja hän kans. Mutta jos hän tulee esim. masulleni niin sitten vain pyyhitään heti spermat pois ja jäädään sänkyyn jutskailemaan ja hellimään.

Shandy

Meillä on mies niin väsynyt aina seksin jälkeen (no, täälläpäin seksiä harrastetaan usein myöhään illalla jos harrastetaan), että minä jään ihan vaille kaikkia hellimisiä, joita kaipailisin. :? No, tottunut olen tähän ja eihän toista nyt voi pakottaa halimaankaan. Tämä on korjattu sillä että joskus saatetaan pötkötellä koko ilta sängyssä ja halia ja pussailla ihan ilman seksiä siis (ja nykyään kun ei juuri edes seksiä harrasteta niin tuota kyllä sitten sitäkin enemmän).

Tapsu

Meillä molemmat pyyhkäsee suurimmat mällit pois (poikkis itestään ja minä itestäni), sitten minä poukkoilen vessaa valuttaan loput mällit pönttöön, jonka jälkeen meen takas kullan kainaloon.

Aamusin mennään tän jälkeen suihkuun ja sit jatkuu normaalit päivä jutut.
Illalla ruvetaan nukkumaan, yleensä ei jutella mitään vaan aletaan suoraan nukkumaan. Yleensä poikkis nukkuu selkä muhun päin ja halin sitten sitä siinä, mutta joskus poikkis ottaa mut kainaloon ja nukahdetaan siihen, tai halii ite mua kun nukun selkä häneen päin.

Vähän vaihtelee, mutta näin juuri hyvä :)

Neppis_
Annie the Pooh

Minuu kiinnostaisi, että mitä teillä, hyvät cosmosiskot, tapahtuu yhdynnän jälkeen? Jäättekö siihen kellimään, nauttimaan läheisyydestä vai jatkuuko päivä samanlaisena kuin ennen yhdyntää?

Jäädään kellimään.. halaillaan ja joskus kehuskelen miten hyvältä on tuntunut. Peseydytään molemmat jah.. kyl se päivä sit jatkuu siitä norm. malliin :wink:

Jimmy KImmel

Seksin jälkeen laiskottaa ja nukuttaa. Varsinkin iltaisin. Kortsu roskiin ja talouspaperilla siistiytyminen. Sitten tyttö kainaloon unileluksi ja Jimmyn matka höyhensaarille on valmis. :D

Seksi vie iltaisin niin perusteellisesti mehut, että olen todella monta kertaa torkahtanut kondoomia riisumatta. En suoranaisesti nukahtanut, mutta torkahtanut ja sitten yht'äkkiä säpsähtänyt hereille. Ei seksin veroista unilääkettä olekkaan! :D Tosin ei minua aamulla tai päivällä nukuta seksin päälle...

SunLion

hetki olis kiva aina makoilla, mut ei jaksa oikein jos on spermat sisällä ja jos kultsi on kovin hionnu...paperia siis haaraväliin ja kohti suihkua/vessaa (käsisuihku..)

Hawana
Annie the Pooh

no meillä menee aina semmosen puoli tuntia ehkä, kun pyyhitään, makoillaan, rupatellaan, toivottavasti vähän hellitään. :wink:
senjälkeen päivä jatkuu normaaliin malliin, tai jos on myöhäinen ilta, niin käydään nukkumaan. :) jos ilta on aikainen, varmaan jämähdetään sänkyyn ja katsellaan vaikka telkkaria loppuilta. jos ei kummempia suunnitelmia ole.

Jzzu
Annie the Pooh

Meillä mennään seksin jälkeen aina suoraan suihkuun, kun ei käytetä kumia niin tulisi vaan sotkua jos jäis hempeilemään.
Suihkun jälkeen sitten voi hemppistellä, yleensä nukahdan kullan kainaloon pussailun ja halailun jälkeen. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat