erektiosta - Seksi

kurkku

Yksi mikä vaikuttaa on ylipaino. Yksi kaveri laihdutti parikymmentä kiloa ja sano, että parasta koko hommassa on raudanluja seisokki.[/quote]

..En ole kuullutkaan, mutta nyt minun ei tarvitse miettiä että miten jätkälläni on yleensäkin ns. terästanko :D no, ei siis aina mutta kuitenkin :D
...hän urheilee ja hoitaa kroppaansa, joten ei kaljamahoja ainakaan löydy :wink:

Sivut

Kommentit (34)

Jzzu
Cara*
Ok. Ollaan seurusteltu jätkän kanssa nyt pari kuukautta ja seksiä harrasteltu about kymmenen kertaa. Ongelma on siinä, että poikakaverini ei ole tullut vielä kertaakaan. Minä taas lähes joka kerralla, tavalla tai toisella. Mietin vaan, että voisiko tuo johtua siitä, että poikakaverini on mun ensimmäinen seksikumppani ja en vielä osaa "oikeita liikkeitä" tai teen muuten vaan jotakin väärin? Hänellä itsellään on ollut jo useampi seksikumppani, eikä tuota ongelmaa ole tietääkseni aiemmin ollut. Häntä asia ei näytä hirvittävästi vaivaavan ainakaan vielä, mutta luonnollisesti itsellä alkaa jo mennä fiilis, kun tuntuu etten osaa tyydyttää häntä... :( Ollaan kokeiltu ahkerasti eri asentoja, mutta jossain vaiheessa jätkältä vaan loppuu puhti. Mikä neuvoksi?

Jzzu
Saako miehesi kuitenkin siemensyöksyn vai jääkö sekin tulematta?

HaniBuBBeli
Olisiko suorituspaineita? :-k

Cara*
Ei saa siemensyöksyä.

Ja luulisi että niitä suorituspaineita ei just silloin ole, kun mulla ei muuta kokemusta seksistä (no yhdynnästä) oo. Joskus se on kyllä valitellut että kun kortsua pitää käyttää, mutta ei kai sekään nyt niin tunnottomaksi voi tehdä. :roll:

MissVixen
Hmm. Olin samassa tilanteessa, kun aloiteltiin nykyisen miehen kanssa. Ei vaan tullut ja meistä nyt kumpikaan ei ollut kokematon. Ehkä se oli jotain uuden kumppanin aiheuttamia suorituspaineita ja jännitystä, koska kerran se lähti toimimaan ja hyvin on toiminut sen jälkeen :lol:

Mutta mikä saa sinut ajattelemaan, että vika on sinussa?!!!! Älkää ottako seksiä liian vakavasti, sen pitää olla rentoa ja hauskaa...

Hawana
Cara*
Joskus se on kyllä valitellut että kun kortsua pitää käyttää, mutta ei kai sekään nyt niin tunnottomaksi voi tehdä. :roll:

kortsu tekee aika paljon.
eksä kesti vähintään tuplasti kauemmin aina kortsun kanssa ja muutamia kertoja hänelle tuotti suorastaan vaikeuksia laueta kortsun kanssa. ilman kortsua sellaista ongelmaa ei ikinä ollut todellakaan..

mutta enpä usko, että tuo nyt pelkästään kortsusta voi johtua?

Jzzu
vesimalluainen
Mieltäni on jo pitkään painanut yksi seikka. Tai ei oikeastaan pelkästään minua, vaan myös miestäni. Olemme yrittäneet harrastaa seksiä jo moneen kertaan, mutta aina ennen yhdyntää on mieheni penis lässähtänyt. Alussa penis on aina ollut jäykkä, mutta kun olisi tarkoitus siirtyä esileikeistä asiaan, jäykkä penis, ei olekaan enään jäykkä. Olemme keskustelleet seksiasioista keskenämme ja mieheni on harrastanut seksiä aikaisemmin. Hän ei kuulemma jännitä. Mikä ihme mättää?
Miltzu
Mun miehellä on myös joskus samantapaisia ongelmia, enkä sinuna olisi kovin huolissani... Sillä on vaan suorituspaineita ja yleensä kun mä sanon hänelle, että hänen tulisi nyt vaan rentoutua ja rauhoittua, antaa mun "hoitaa hommat" niin se menee kyllä ohi... Yleensä tämä ongelma on aina muutaman liian pitkän oluen jälkeen, eikä siis todellakaan vaarallista. Kokeilepa mun neuvoja :wink:
aida

Niin. Poikaystäväni penis on todella kiihottuneenakin vähän puolikova, eikä nouse mihinkään pilviin. Saattaa kuulostaa typerältä, mutta: miten korkealle sen oikeastaan pitäisi nousta? Kokemusta mulla on vain muutamasta tyypistä, joten vähän vaikea mennä yleistämään.
:oops:
[color=red]
[size=9]Tämän topikin alla keskustelua erektiosta ja kaikenlaisista erektio-ongelmista. -Jzzu[/size][/color]

vihollinen

Luleenpa että se on niin yksilöllistä, ettei siihen oo mitää tiettyä korkeutta kuinka korkealle sen pitäisi nousta..
Toki sen maalaisjärkikin tajuaa että jos ei ollenkaan nouse, niin ehkä kaikki ei ole ok.

Mutta sun tilanne kuulostais melko normaalilta, että harvemmin se mitenkä ihan kiveks mun kokemusten mukaan nouseekaan, että semmonen puoli kova se taitaa pääasiassa olla :)

Willjami

Tästä ollaan kavereiden kanssa monesti juteltu...
Sehän on päivästä kiinni onko erektio letkeä 75% vai tiiliskiviä halkova satanen. Harvemmin se ihan terästankoa on.
Yksi mikä vaikuttaa on ylipaino. Yksi kaveri laihdutti parikymmentä kiloa ja sano, että parasta koko hommassa on raudanluja seisokki.

Jimmy KImmel
Willjami
Sehän on päivästä kiinni onko erektio letkeä 75% vai tiiliskiviä halkova satanen.

Juurikin näin... On päiviä ja on päiviä...

Kivaahan tuo olisi, että kyseessä olisi aina kovuusluokkaa "rautakanki" erektio, mutta onko tuolla niin väliä, kunhan hommat hoituu hienosti. 8) Kysymykseen kuinka korkealle sen pitäisi nousta, niin ei varmasti löydy yhtä oikeaa vastausta. Taitaa olla hyvinkin yksilökohtaista. Itselläni pystyssä ollessani erektio nousee niukasti yli vaakatason, siis rautaisimmillaan. Välillä se voi roikkua jalkojen välissäkin, mutta on silti täysin "taistelukunnossa". Selällään maatessa pikku-Jimmy sojottaa napaa kohden, olipa erektio sitten kuinka kova/löysä tahansa.

Kyllä kelpaa kauniista kikkelistä puhua... :lol:

Tyttönen
Jimmy KImmel
Willjami
Sehän on päivästä kiinni onko erektio letkeä 75% vai tiiliskiviä halkova satanen.

Juurikin näin... On päiviä ja on päiviä...

Kivaahan tuo olisi, että kyseessä olisi aina kovuusluokkaa "rautakanki" erektio, mutta onko tuolla niin väliä, kunhan hommat hoituu hienosti. 8) Kysymykseen kuinka korkealle sen pitäisi nousta, niin ei varmasti löydy yhtä oikeaa vastausta. Taitaa olla hyvinkin yksilökohtaista. Itselläni pystyssä ollessani erektio nousee niukasti yli vaakatason, siis rautaisimmillaan. Välillä se voi roikkua jalkojen välissäkin, mutta on silti täysin "taistelukunnossa". Selällään maatessa pikku-Jimmy sojottaa napaa kohden, olipa erektio sitten kuinka kova/löysä tahansa.

Kyllä kelpaa kauniista kikkelistä puhua... :lol:

hehehe :D

Jzzu
maybee.
eli ongelmia on ilmennyt uuden miehen kanssa, eli ei ei saada seisokkia olemaan loppuun asti. esileikeissä on täydessä touhussa mutta kun itse akti pitäisi aloittaa niin veltostuu. itse veikkaan että ongelman takana on miehen alkoholinkäyttö sekä mietojen huumausaineiden käyttäminen. kovin teki itsetunnolle pahaa kun luulin vian olevan minussa mutta mies on täysin erimieltä ja masentunut ongelmasta. eli vinkkejä kaivataan miten saadaan pelit toimimaan :)

omena
Voih kun on tuttua.. Saattaa kyllä hyvinkin liittyä siihen alkoholiin ja muihin aineisiin (minulla eräs kaverijätkä, joka juopottelee paljon eikä meinaa kuulemma vehkeet toimia tosipaikan tullen).. Tai sitten miestä vaan jännittää, niin kuin meilläkin oli tilanne alussa. En osaa sanoa miten teidän pitäisi toimia, kun ei tiedä mistä tilanne johtuu. Meillä tilanne ratkesi puhumalla ja ajan kanssa, koska kyse oli vain miehen kokemattomuudesta (paljasti myöhemmin olleensa neitsyt) ja tilanteen luomasta jännityksestä. :wink:

omena
Niin ja vika EI OLE sinussa, kuten luulet! Minäkin luulin alussa että vika on minussa, mutta nyt olen alkanut pikkuhiljaa tajuta, että olenhan minä ihan viehättävä, enkä teekään mitään väärin :lol: Kyllä se kieltämättä rusensi itsetuntoni (olin niin nuorikin vielä), mutta kyllä se siitä :)

maybee.
täytyypi nyt ottaa aivan rauhallisesti, maltti on valttia, toivottavasti. Tuli mieleen ttä mies sai tuossajonkin aikaa sitten kovan tällin alapäähänsä,tiedä vaikka siinä sitten kyvyt mennyt ;)

Asphyxia
maybee.
Tuli mieleen ttä mies sai tuossajonkin aikaa sitten kovan tällin alapäähänsä,tiedä vaikka siinä sitten kyvyt mennyt ;)

Hyvin mahdollista. Voi myös johtua suorituspaineista koska kyseessä ilmeisesti on uusi suhde. Ja alkoholin ja huumeiden käyttö tietenkin vaikuttaa myös. Mitä tervellisempi elämä, sitä parempi seisokki :roll:

Jimmy KImmel
Asphyxia
Mitä tervellisempi elämä, sitä parempi seisokki :roll:

Miksi mulla sitten seisoo...? :wink:

Nikishe
"Mulla" oli myös aikoinaan sama ongelma. Tosi kamala järkytys huomata semmonen lerpsahdus :roll: kesken kiihkeän kaiken... Varmaan kyllä monta kertaa nolompaa miehelle kun kiirehti heti sanomaan et ei saa sit kertoa kenellekään, et vaiva on ollu sillä nii kauan ku muistaa. Yritti veikkailla et josko se johtuis siitä sähköiskusta sillo vuonna pipo :? Päätin kuitenki yrittää vielä toisen kerran, kun oli muuten loistava tyyppi, läskiksi meni kuitenkin sekin. Eli mä totesin olevani liian nuori selvittelemään tuollaisia ongelmia (21) ja päätin palata asiaan sitten vanhainkodissa... Tietenkään en sitä sanonu tyypille, ei se varmaan olis kaivannu muistutusta siitä että miehen TULEE olla kova alusta loppuun...
Jeii
Willjami
Yksi mikä vaikuttaa on ylipaino. Yksi kaveri laihdutti parikymmentä kiloa ja sano, että parasta koko hommassa on raudanluja seisokki.

Tuollaisesta mä en ole kuullutkaan :P Kaikki miehet vaan kaljamahan karkotukseen niin tytöt tykkää!

Itsellä, tai no kullalla, ei ongelmaa onnes ole.

pikku-kata
Jeii
Willjami

Tuollaisesta mä en ole kuullutkaan :P Kaikki miehet vaan kaljamahan karkotukseen niin tytöt tykkää!

Itsellä, tai no kullalla, ei ongelmaa onnes ole.

No voi kikkelin puolikovat erektiot! Omalla kullalla on kyllä pikkunen kaljamasu mut hyvin seisoo :wink:

bellu
pikku-kata
No voi kikkelin puolikovat erektiot! Omalla kullalla on kyllä pikkunen kaljamasu mut hyvin seisoo :wink:

Minun kullalla kans masu mutta kyllä seisoo joo :wink:

omena

Joskus mun kulta sanoi, että jos laittaa peukun kämmeneen kiinni, ja harottaa muita sormia (käden pitäis osoittaa eteenpäin), niin ne seisokkien korkeudet menee niin, että etusormi (ylin sormi) on joku 20-vuotiaan erektio tms, keskisormi 30-vuotiaan, nimetön 40-vuotiaan ja pikkurilli 50-vuotiaan. :D Että ikävuosien myötä vähän laskee..

annu
sopuli
Mä oon kyl huomannu, et runsaasti polttavilla se ei oo niin kova ja lerpahtaa helpommin :D (Tai sit tää on vaan sattumaa, koska ei otanta niin kauheen suuri kuitenkaan ole ;))

Mun kokemuksen mukaan mahdollista, että johtuu tupakoinnista. Röökaaminenhan heikentää verenkiertoa, joten eikös se ole aika selvä juttu? Mä muistan ainakin sen, että kun aikoinaan seurustelin tupakoitsijan kanssa, niin jopa pienikin tupakoinnin vähentäminen sai heti aikaan paremman stondiksen.

Eli taas yksi syy lopettaa polttaminen, jos joku sauhuttelija ei tätä vielä tiennyt (eiköhän se verenkierto heikkene samalla tavalla tupakoitsevilla naisillakin, jolloin kiihottuminen on vähäisempää)

kishuli

Meillä nyt ei oo tuota ongelmaa silleesti, mut joskus kun itestäni tuntuu ku oon päälle menossa että muna on ehkä vähän pehmeänä, niin pari kertaa ku sitä nuolasee oikeen kunnolla kasseista ylös asti niin johan kovenee :wink:

Kannattaa kokeilla tuota ja just vähä kiusata sitä niin se "virkustuu" ennen yhdyntää :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat