Seksi yllärit? - Seksi

luminax

Siis, mitä ajattelit tehdä piristäksesi seksisuhdettanne? Millä ajattelit saavasi hänet innostumaan, tai innostumaan jälleen sinusta?

Kommentit (10)

luminax

Kun ei olla viime viikonlopun jälkeen tavattu, eikä muutoinkaan viimeaikoina kovin paljon ole yhteistä aikaa ollut, niin ajattelin tänään järjestää kullalle pienen "lahja-pakkauksen". Hiukan synttäriennakkonakin, kun ei silloin päästä näkemään.

Ajattelin laittaa jotain hänen toivomaansa ruokaa, kunnon pihvin ja valkosipuluperunoita reilulla juusto-/kerma kuorrutuksella, päivällä hain jo yhteistä suosikkiviiniä alkosta, vielä pitäisi keretä pukea ne "tietyt" vaatteet alle, ja jotain päällekkin.

Tänään saa tuo kulta "toivomansa" kohtelun, ainakin tänään yritän sitä, mitä ikinä osaakaan vaatia, ja niin monta kertaa, kuin kykenee!

Alkuviikosta jo tätä aloin suunnittelemaan, kun on hiukan vähemmän aikaa ollut yhdessä viimeaikoina, ja kun ei se vähäinenkään ole kokoajan niin kovin ruusuista ollut.

Mutta, mitä Te olette keksineet kultanne yllättämiseksi näin seksin saralla?

Jimmy KImmel
luminax
Tänään saa tuo kulta "toivomansa" kohtelun, ainakin tänään yritän sitä, mitä ikinä osaakaan vaatia, ja niin monta kertaa, kuin kykenee!
OT! Mitä tuo käytännössä mahtaa tarkoittaa, eli mihin mies sen lemmenkairansa tahtoo upottaa ja miten..? :?

marimma

Meille kuulemma pitäis ostaa nojatuoli niin isäntä pääsis yllättämään mut :roll:

Meillä taitaa seksiylläreinä toimia (hyvin harvoin mitään ylläreitä tulee) se että tehdään jotain extraa. Esim. käytetään käsirautoja tms sopimatta asioista etukäteen tai antamatta edes vinkkejä mihinkään ylimääräiseen.
En nyt tiedä onko ne varsinaisia ylläreitä, mutta meillä ne ainakin on sitä vähän :) muutenkin aina väliin yllätetään toisiamme jollain erikoisella minkä on huomattu joskus toimivan mutta mitä ei haluta koko aikaa käyttää ettei tylsistytä :)

nakymaton_ninni

Mä taitasin yllärinä tykätä ehkä sellaisesta perinteisemmästä: yllätyshieronta ja upea suikkari vain ja ainoastaan minulle ennen tositoimiin ryhtymistä.
Mut eipä oo vielä vastaan tullut minkäänlaista ylläriä. Sitä odotellessa siis.

Jimmy KImmel
nakymaton_ninni
Mä taitasin yllärinä tykätä ehkä sellaisesta perinteisemmästä: yllätyshieronta ja upea suikkari vain ja ainoastaan minulle ennen tositoimiin ryhtymistä.
Tuon oon havainnut helkkarin hyväksi systeemiksi! Siis tosiaankin mieletön hieronta ja megalomaaninen suikkari ja sitten panot jälkkäriksi. :D

nakymaton_ninni
Jimmy KImmel
nakymaton_ninni
Tuon oon havainnut helkkarin hyväksi systeemiksi! Siis tosiaankin mieletön hieronta ja megalomaaninen suikkari ja sitten panot jälkkäriksi. :D

Juu ei sitä jaksa äijää haarojen välis kattella jos lihakset on tiltissä. 8) Mutta hierontataito on vähän katoava luonnonvara ainakin mun kokemuksien perusteella. Pitää varmaan alkaa tuol sosiaali- ja terveysalan koululla hengailee enempi jos treffais jonku kivan fyssarin joka on käyny hierontakurssit :-k

Jimmy KImmel
nakymaton_ninni
Pitää varmaan alkaa tuol sosiaali- ja terveysalan koululla hengailee enempi jos treffais jonku kivan fyssarin joka on käyny hierontakurssit :-k
OT... Mä oon ihan tyytyväinen siitä, että tyttö hieroo vaikka ei osaa hieroa. Kyllä se lääppiminenkin tuntuu hyvältä. :D En silti pistäisi pahitteeksi, että seurustelukumppani olisi hieroja. 8)

JASSU

Oli pakko sanoa et kaikkein hienointa on ollu just se kun ei oo ollu mitää erikoista. kun molemmat on kauheessa puutteessa ja revitään toisiltamme vaatteet pois niin äkkii kun mahdollista.

Ediale

Mulle varmaan suurin seksiylläri on se että sitä ei ole! : D
Tässä on nyt ukkelin kanssa seurusteltu vakituisesti kolme viikkoa (joojoo, pikkuaikahan se on), monta yötä ollaan vierekkäin nukuttu mutta ei seksiä! Olin jo ensimmäisen yön aikana ihan hämmilläni, oon tottunut siihen että mies viimeistään sitten kun saman peiton alle pääsee tahtoo seksiä.

Juteltiin tästä ja ukkeli sano kivasti sitä että jos jaksetaan vielä viikko ilman seksiä, niin sitten tosiaan revitään vaatteet toistemme päältä. Tuntuu kyllä ihan oikelta ajatukselta, meillä toi toiminta on aika säädytöntä koko ajan, ei pysty pitämään näppejä erossa ja iltasin sitä sitten kieriskelee aina tuskissaan, kun niin kovat himot. : )

Onneks kohta on pääsiäinen ja sitä pääsiäismunaa saan varmasti. ; P

Lukretia

Mä oon ollut kova piristämään parin viime päivän ajan. :D Toissa kerralla tein itse aloitteen anaaliseksiin. Se on miehelle harvinaista herkkua, kun peppuseksi ei ole varsinaisesti mun suosikkeja. Tänään olin käynyt päivällä ostamassa uudet alusvaatteet, sukkanauhavyön ja sukat siihen, ja ne päällä rakasteltiin tänään. Mies tykkäs. :)

Musta kuitenkin tuntuu siltä, että minä itse henkilökohtaisesti en juuri mitään piristyksiä kaipaisi, koska seksi on niin ihanaa jo itsessään. En ihan ymmärrä, miten joku voi siihen kyllästyä, jos ei joka toinen kerta ole jotain lisämaustetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat