Kun mies ei pussaa - Seksi

bellu
*Sandy*
Meilläkin enemmän harrastetaan tälläistä pusuttelua. Kielareita on kivempi harrastaa sitten kun on oikeen sillä tuulella :wink:

joo kielareita sitte ku huvittaa. joskus selostan ukole että et oo pussannu kunnola monneen päivään, vaikka oliski :wink: , ja jonku ajan päästä tulee semmonen hyökkäys ettei muusta väliä! mutta ei niitä kielareita niin paljoa tule kyllä harrasteltua. se on kyllä mukavaa jos istuksin esmes tietokoneella, niin ukko tulee yhtäkkiä jostain ja alkaa suutelemaan intohimoisesti ja täysillä. :) :roll: 8)

Sivut

Kommentit (39)

Nannerl

Mua häiritsee pusuttelussa se, että miehen parransänki raapii suun ympärystän ihon aivan kipeäksi! Pitäis olla parta aivan justiin ajettuna, ettei raapis...

Pirpana

Törmäsin kerran yhteen tapaukseen joka ei suudellut, lukuunottamatta pikku muiskua. Ajattelin että johtuiko se mahdollisesti siitä koska hän käytti nuuskaa? Suuteleeko nuuskaajat sitten ollenkaan? :?

Emanos

Mua on jo jonkin aikaa vaivannut eräs asia.Itseluottamukseni ei yleensäkään ole huipussaan ja tämä asia siis tosiaan vaivaa. Olen kyllä keskustellut asiasta mieheni kanssa,mutta mieli ei rauhoitu.Eli,hän e ipidä "suu-suudelmista".Suutelemme kyllä joskus tulisesti esim.rakastellessa tai esileikissä,mutta suurin osa suudelmista sijoittuu esim.kaulalle,rinnoille jne. Mieheni pitää hellyyden osoituksista kovin ja antaa niitä yllinkyllin. Päivässä tuhansia pusuja ja halauksia...mutta niin harvoin suulle.Siis sellaista kunnon kielaria tarkoitan.Pikku "muikkuja" nyt satelee senkin edestä.
Kysyin mieheltäni että olenko jotenkin epämiellyttävä,haiseeko henkeni jne.sillä hän ei siis ole innokas suulle suutelija.Hän vastasi että missään ei ole mitään vikaa..hän ei vain yleisesti ole asiasta niin kiinnostunut ja nauttii enemmän muista tavoista. Minua asia kuitenkin vaivaa...olen ollut ennen pitkässä suhteessa ja jostain syystä en koskaan pitänyt suulle suutelemisesta.Se alkoi siitä että ajattelin henkeni haisevan..ja myöhemmin mietin että olisiko ollut alitajunnan viesti että henkilö on väärä. Äh..tätä on niin hankala selittää. En jaksais jauhaa tätä täällä kotona,koska se ei selväsikkään nostata ilmapiiriä.Tiedän että kuulostan säälittävälle inisijälle,mutta asia vaivaa.....Eli kertokaas siskot onko tuollaisia miehiä olemassa "oikeesti"...vai onko minussa (tai jossain) joku vika? Täsmennän vielä että kaikki muu pelaa varsin mainiosti.

figaro

Meilläkin enemmän pikkumuiskuja kuin kunnon suuteloita. Minusta tuossa ei ole mitään vikaa :) Jokaisella on omat mieltymyksensä.. Itselläni tuo on jälleen kerran kausiluontoista. Toisinaan tykkään pitkistä suudelmista, toisinaan taas paaaljon pikkupusuja on paljon mukavampaa :roll:

Älä siis huoli ;)

Miffy
Jimmy KImmel
Mikä ihmeen hinku naisilla yleensäkkään on olla "jatkuvalla syötöllä" pusuttelemassa...? Kärpäslätkä Jimmylle! :lol:

No kun pusuttelu on kivaa. Mukava tapa osoittaa kiintymystä ja läheisyyttä. Kiihottavaa.

Emanos

Ihanaa...näin nopsasti ja näin monta vastausta! Kiitokset kauniit kaikille :) Pusutella mies tykkää välillä vähän turhankin paljon...mä en jaksais aina telkkaa katsoessa niitä "leimaussarjoja"...mutta en kielläkään,koska mies niistä tykkää.Ja tuleehan niistä itsellekin hyvä mieli.Me ollaan molemmat "kiehnääjiä",mutta siis juuri tuo KUNNON suuteleminen oli se seikka joka mua häiritsi.Nyt kyllä mieli kummasti rauhoittu.Kiidoz taas ja hyvät ystävänpäivät :D

Lania
Miffy
Jimmy KImmel
Mikä ihmeen hinku naisilla yleensäkkään on olla "jatkuvalla syötöllä" pusuttelemassa...? Kärpäslätkä Jimmylle! :lol:

No kun pusuttelu on kivaa. Mukava tapa osoittaa kiintymystä ja läheisyyttä. Kiihottavaa.

JUURIKIN samat sanat.

SooZ
Miffy
Jimmy KImmel

veitpä sanat suustani :)

hedonisti

Mä tyksin kunnon kielareista ja olenkin tavannut miehiä, jotka ovat pitäneet mua kamalan vaativana suutelijana ja herrat on halunneet pussailla mua vaan silleen hellästi, josta en saa pahemmin kicksejä :roll: .
Mutta onhan pussailu kivaa, kun on kiva ihminen, jonka kanssa pussailla.

SooZ
hedonisti
Mä tyksin kunnon kielareista ja olenkin tavannut miehiä, jotka ovat pitäneet mua kamalan vaativana suutelijana ja herrat on halunneet pussailla mua vaan silleen hellästi, josta en saa pahemmin kicksejä :roll:

Oih, miä taas tykkään noista hellistä pusuista! Tosin onhan ne kiihkeät kielaritkin upeita ei siinä, mut hellät pusut on jotenkin.. no niissä on enemmän tunnetta :D

Rahel
Miffy
Jimmy KImmel

Voi, mä kaipaan pusuttelua melkeen enemmän kuin seksiä! Olis se vaan niin kiva kun olis joku jonka viereen käpertyä ja jota vois pusutella joka puolelle. [img]http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/11.gif[/img]

kissakala

Mäkin joskus kaipaan oikein kunnon suudelmia. Täytyy välillä ihan pakottaa ukko keskittyyn kielareitten antamiseen ja antaa sille ohjeita. Kyllä mua kunnon kielari enemmän kiihottaa kun pikkupusu. Sais vaan oma-aloitteisesti tulla useammin antaan mulle kiihkeitä suudelmia. Sais sillon varmasti parempaa seksiäkin ja enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat