Fantasia miehestä muiden naisten kanssa - Seksi

Miffy

Mä en kyllä oikein osaa pitää mitenkään "kipeenä" tai muuta. On sitä hullumpiakin juttuja kuultu. Ja mitä haittaa tuosta on kellekään?

Sivut

Kommentit (154)

figaro

Rinnastettavissa siihen, että tahtoo yleensäkin katsella pariskunnan touhuja. Enpä ole kertaakaan kuullut, että omasta miehestä fantasioidaan tässä muodossa.. :roll:

Malibu

Mieleeni tuli kysäistä teiltä arvon ihmiset, että onko mielestänne ihan ok/tervettä, jos minä kiihotun kuvitellessani mieheni rakastelemassa hänen ex-naisiansa? Lisäksi usein harrastamme seksiä niin, että hän kertoo minulle fantasioita heistä ja minä kiihotun äärimmilleni. Hän tosin kertoo, että hänellä ei ole aikomustakaan toteuttaa näitä. Hän vain haluaa kiihottaa niillä minua.

Ja osaatteko sanoa, että mistä tällainen johtuu? Lähiaikoina mieleeni on juolahtanut ajatus jopa ryhmäseksistä jota ehkä mahdollisesti haluaisinkin kokeilla. Mitä mieltä olette tästä?

mansikkapehmis

oon miettiny iha samaa...et onko normaalii et mua kiihottaa ajatus kullastani panemassa jotain muuta naista. Tai ei niinkää se akti vaan kultani kiihottuminen jonkun kauniin naisen kropasta, rinnoista jne. Myös ajatus kullastani katsomassa jonkun kiihottavan naisen masturbointia saa mut ihan kiihkoihini. En oikeen haluis kullalle kertoo näistä ajatuksista ku en mä nyt haluis et se oikeesti menis ketään muuat panee. Voisko joku keittiöpsykologi kertoo mulle et onko siis tällanen normaalii? tai et mistä nää fantasiat johtuu???

maaruli

Ohhoh. En kyllä pidä sitä kamalan terveenä suhteena jos noin haluis nähdä kultansa jonkun toisen kanssa... Tai siis mä ainakin haluan että mun poikaystävä on vaan mun eikä kenenkään muun kanssa. Mutta taas toisaalta en pidä pahana sitä, että toi teidän haaveilu tosiaan pysyis vaan pelkkänä fantasiana. Niinhän se on ihan turvallista eikä suhteellekaan koidu harmia... Siks fantasiat on keksitty, ei niitä tarvii toteuttaa. On teillä sit kans hankala tilanne! :D

SooZ

no minäkään en kyllä tahtoisi kuulla mitään fantasioita kullastani ja hänen exästään. Tai kenestäkään muustakaan naisesta :roll:
fantasioita kyllä saa olla ja kaikilla varmasti onkin, mutta itse en kyllä tuollaisesta kiihottuisi. Lähinnä ajatus tuntuu aika kuvottavalle :)
noh kuka fantasioi mistäkin.. eipä ne fantasiat vaarallisia ole, kun pysyvät sillä tasolla. :)

figaro
Miffy
Mä en kyllä oikein osaa pitää mitenkään "kipeenä" tai muuta. On sitä hullumpiakin juttuja kuultu. Ja mitä haittaa tuosta on kellekään?

Totta. Pahempiakin on kuultu ja "nähty" :D

mariella

No jaa, ei tuollainen fantasiointi minusta välttämättä sairasta ole. Jos et ole mustasukkainen tyyppi (ilmeisesti et ole??) ja miehesi kuvittelu muiden naisten kanssa ei sinua ainakaan fantasiatasolla häiritse, niin mikäs siinä. Kyllähän ihmisillä on vaikka minkälaisia fantasioita, eikä niiden tarvitse toteutua. Kyllähän jotkut harrastaa mainitsemaasi ryhmäseksiä, parinvaihtoa yms. niin eikö tässä ole vähän samasta asiasta kysysmys.

Annie the Pooh

Ei kuulu kyllä mun fantasioihin kuvitella miestäni muiden kanssa, olen sen verran mustasukkainen. Mustasukkainen fantasioillekin :lol: Olen kyllä fantasioinut sellaisesta että minä olen naisen kanssa ja poikaystäväni katselee, mutta ei siis koske siihen toiseen...

Lania
Miffy
Mä en kyllä oikein osaa pitää mitenkään "kipeenä" tai muuta. On sitä hullumpiakin juttuja kuultu.

Mäkin vähän yllätyin noista "tyrmäyksistä". Mut ehkä se on näin ei-seurustelevana helpompi sulattaa jotain tollasta, kun ei tarvi niinkään omalle kohdalle ajatella, vaan pelkästään ihan yleisesti. Ja viä tohon minkä korostin: erityisesti tällä foorumilla :D

Jzzu

Joskus mietin itsekin tuollaisia.
Kai siinä on joku tirkistely juttu mikä kiihottaa kun kuvittelee katsovansa miestään toisen kanssa tms.
Tuskin ois miusta tollaista toteuttamaan mutta harvemminpa niitä fantasioita toteuttamis mielessä ajatellaankaan:
kunhan jotain pientä omaksi iloksi.
En pidä mitenkään erityisen sairaana tai outona tuollaisia aatoksia.

Maikki85

Ite en kyllä fantasioi miestäni muitten naisten kanssa.. Muuten välillä fantasioin tirkistäväni jonkun vieraan makkariin tai että oon jonkun vieraan miehen ja toisen niasen kanssa..
Mut en kyllä haluais kuulla kullaltani ees fantasioista vieraann naisen kanssa naimisesta..

maaruli
Lania
Mäkin vähän yllätyin noista "tyrmäyksistä".

En mä tuominnut mitenkään jyrkästi ainakaan.. Mutta mä olenkin kyllä varmaan sitten aika mustasukkainen, tosin syytä siihen ei ole ollut, ja omistushaluinenkin sitten.. :shock: Kyllä sitä haaveilla saa ja siitä vaan sitten harrastamaan ryhmäseksiä, parinvaihtoa tai muuta vastaavaa. Omassa tapauksessa miettisin kyllä kaks kertaa että onkohan suhteessa jotain vikaa kun tekis vaan mieli nähdä kulta toisten naisten kanssa... Tai no saa tehdä mieli mutta en toteuttaisi.. Äh, en mä tiiä mitä mä selitän. :oops: :D Mutta en ole niin tuomitseva ja ennakkoluuloinen ihminen kuin ehkä nyt sitten luulette.

Malibu
Miffy
Niin siis ja tän ketjun aloittajahan ITSE fantisoi miehestään muitten naisten kanssa, ei niinkään kait se mies...

Siis myös mieheni.
Minä siis oikeastaan pyydän aktin aikana häntä ajattelemaan näitä naisia, en tietenkään voi olla mikään ajatustenlukija ja vannoa, että hän niitä ajattelisi, mutta hänen sanomansa mukaan hän on heitä minun kanssani ajatellut. Minua se ei niinkään haittaa, vaan pikemminkin tuo uutta potkua sänkypuuhiin, mutta kai halusin vain varmistaa, että suhteemme on silti terveellä pohjalla. :?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat