lyhyt tyttö - pitkä poika - Seksi

bellu

http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=1079

sieltä linkkiä seuraamalla miettimään seksiasentoja jos on haittaa joissakin asennoissa pituuserosta

Sivut

Kommentit (27)

fiuuu

Olen itse 157cm pitkä ja poikaystäväni on 191cm... Tästä seuraa pieniä käytännön onkelmia, joten olisiko jollain jotain vinkkejä?? käteviä asentoja siis??

sopuli

En mä ole kokenut tollasta pituuseroa ikinä ongelmaksi, vaikka pituuseroa onkin ollut 35cm :D Ihan samallalailla kun vähän lyhyempienkin poikien kanssa...

anni

Mulla ja exällä oli pituuseroa noin 25 senttii, eikä ongelmia yleensä ollut! :) Suihkussa oli joskus vähän hankalaa... ja pojan reidet oli kovilla! :wink:

mystic
anni
Mulla ja exällä oli pituuseroa noin 25 senttii, eikä ongelmia yleensä ollut! :) Suihkussa oli joskus vähän hankalaa... ja pojan reidet oli kovilla! :wink:

voi että meilläkin tuota pituus eroa on tuo 25 cm ja juuri mietiinyt että ehdotan miehelleni suihku sessioita :? noh voihan sitä yrittää kumminkin :wink:

*Sandy*

Meillä on pituuseroa noin 20 cm eikä se meillä ole tuottanut vaikeuksia! Ja jos jotain tulee, niin sitten vaan pitää vähän muokata asentoa :wink:

Jzzu

Miekään en ole törmännyt mihinkään ongelmiin vaikka tällainen pätikkä olenkin ja molemmat eksät sekä nykyinen on yli päätä pidempiä kuin minä.
Ei ne pituuserot ole makkarissa häirinneet yhtään sen enempää kuin muutenkaan. :D

Asphyxia

Meilläkin tota pituuseroa on toi 23cm, mutta ei se juurikaan ongelmia tuota. Ja jos tulee ongelma niin aina voi muokata asentoa sopivammaksi :D

Ibely

40 senttiä eroa. Eikä haittaile pahemmin. :D

Takaapäin kun tekee sen niin saattaa helpottaa vähän jos tuntuu se pituusero välillä hankalalta. :)

arkadia

Mulla ja "exälläkin" oli pituuseroa peräti 45 cm... En mä sitä mitenkään haitaksi kokenut. Onhan se siis ilmiselvää ettei siinä siis seisaaltaan seksiä harrasteta :lol: Se vois jo olla aika hankalaa. Muuten ei oo ollu ongelmia. Lähes kaikki onnistuu!

rudie

Meillä on pituuseroa noin 30 senttiä. Ikinä ei oo mitään ongelmia aiheutunut tästä pituuserosta. No, pusuttaessa täytyy joskus pyytää pojua vähän lähemmäs/alemmas tai omat niskat hajoo :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat