:o liian iso? - Seksi

jenis

Tämä kysymys kuulostaa tosi naivilta ja tyhmältä, mutta kysynpähän silti.
Olemme poikaystäväni kanssa jo jonkin aikaa keskustelleet seksin harrastamisesta. Olen itse tosi lyhyt ( 158cm) ja laiha, muutenkin pienirakenteinen, vai miten sen nyt sanoisi :). Poikaystäväni on minua siis reilusti isompi, joten mietin että olenko liian ahdas tai tuleekso seksi sattumaan kamalsti?

Sivut

Kommentit (89)

marimma
jenis
Tämä kysymys kuulostaa tosi naivilta ja tyhmältä, mutta kysynpähän silti.
Olemme poikaystäväni kanssa jo jonkin aikaa keskustelleet seksin harrastamisesta. Olen itse tosi lyhyt ( 158cm) ja laiha, muutenkin pienirakenteinen, vai miten sen nyt sanoisi :). Poikaystäväni on minua siis reilusti isompi, joten mietin että olenko liian ahdas tai tuleekso seksi sattumaan kamalsti?

Ei se sun pituus siihen vaikuta :)
eikä se miehenkään pituus. Vaikka olis pitkä, laiha, paksu tai lyhyt niin ei ne värkit niitä kokoja aina tottele :)

marimma
jenis
juu tiiän, unohdin mainita että kundillani on iso. ehkä siksi ku se kuulosti niin nololta : D

Niin no siinä tapauksessa se saattaa ottaa tiukille, mutta eihän sitä tiedä mikä keneenkin sopii :)

Adax

Kyllähän se yhdyntä isolla varustetun miehen kanssa onnistuu mutta onhan se hankalampaa kuin normikaluisen kanssa, varsinkin jos vielä tiukat paikat sattuu naisella olemaan.

Miffy

Joo no ei se oma koko pimpin koon kanssa korreloi, mulla on pikku pikku pimppi samoin kohtu vaikka olen itte iso :lol: Ei kai siinä muuta ku koittaa vaan, rauhassa. Liukkarikin voisi auttaa :) tsemppiä.

miu

^^ lisäisin vielä, että tarpeeksi sitten lämmittelyä ennen varsinaista yhdyntää. helpommin mahtuu sisään isokin vehje, jos osaa rentoutua ja olette ensin valmistelleet pikku pimpsaasi uuden tulokkaan saapumiseen. ;)

Lania
Miffy
Liukkarikin voisi auttaa :)

miu
^^ lisäisin vielä, että tarpeeksi sitten lämmittelyä ennen varsinaista yhdyntää. helpommin mahtuu sisään isokin vehje, jos osaa rentoutua ja olette ensin valmistelleet pikku pimpsaasi uuden tulokkaan saapumiseen. ;)

Noinpa, mieluumin kunnon luistolla sellanen isompi vehje kun pienempi räppänä joka solahtaa kuivaanki koloon :)

Adax
Lania
Miffy
Liukkarikin voisi auttaa :)

miu

Noinpa, mieluumin kunnon luistolla sellanen isompi vehje kun pienempi räppänä joka solahtaa kuivaanki koloon :)

Riippuu tietenkin minkä kokoinen kalu luokitellaan isoksi..
Jos on tyyliin 20cm ja ei sormet meinaa yltää ympäri, niin ei taatusti ainakaan minuun uppoa ilman kipua, vaikka kuinka olisi lämmitelty paikkoja :?

Miffy
Lania

mieluumin kunnon luistolla sellanen isompi vehje kun pienempi räppänä joka solahtaa kuivaanki koloon :)

Ha ha olipa rumasti sanottu mut silti naurattaa :lol:

Adax

Jos on tyyliin 20cm ja ei sormet meinaa yltää ympäri, niin ei taatusti ainakaan minuun uppoa ilman kipua, vaikka kuinka olisi lämmitelty paikkoja

Ei ehkä ekoilla kerroilla, mut ihan varmasti jo aika pian :) Emätin on aika venyvä elin ja tarpeen vaatiessa venyy jopa lapsen pään kokoiseksi oho! :)

Adax
Miffy
Lania

mieluumin kunnon luistolla sellanen isompi vehje kun pienempi räppänä joka solahtaa kuivaanki koloon :)

Ha ha olipa rumasti sanottu mut silti naurattaa :lol:

Adax

Jos on tyyliin 20cm ja ei sormet meinaa yltää ympäri, niin ei taatusti ainakaan minuun uppoa ilman kipua, vaikka kuinka olisi lämmitelty paikkoja

Ei ehkä ekoilla kerroilla, mut ihan varmasti jo aika pian :) Emätin on aika venyvä elin ja tarpeen vaatiessa venyy jopa lapsen pään kokoiseksi oho! :)

Juu kyllähän sieltä lapsi mahtuu, en kyllä tunne yhtään naista joka saisi synnytyksestä tyydytystä.
Ehkä olen vain sitten poikkeuksellisen tiukka kun suosin keskikokoisia kaluja ja saan niistä parhaan nautinnon :wink:

Miffy

Kanske kanske. Mut mä puhun kokemuksesta: monta ekaa yhdyntää nykyisen miehen kanssa tuntui aluks kivuliaalta, mutta kyll äsesiitä ja nyt en vaihtais kyl mihinkään :) Että kyllä mä uskoisin että jso on normaalilla pimperolla varustettu niin sopeutuu normaaliin kikkeliin.

Adax
Miffy
Kanske kanske. Mut mä puhun kokemuksesta: monta ekaa yhdyntää nykyisen miehen kanssa tuntui aluks kivuliaalta, mutta kyll äsesiitä ja nyt en vaihtais kyl mihinkään :) Että kyllä mä uskoisin että jso on normaalilla pimperolla varustettu niin sopeutuu normaaliin kikkeliin.

Niinhän se on, kunhan vaan muistaa että epänormaalin kokoinen pimpsa tai pippeli saattaa myös tulla vastaan :wink:

Miffy

Jep, mutta aika harvassa varmaan on sellaset, jotka epänormaaliksi luokiteltaisiin; toki onhan niitä esim. kaikenlaisia kehityshäiriöitä jne.

Adax
Miffy
Jep, mutta aika harvassa varmaan on sellaset, jotka epänormaaliksi luokiteltaisiin; toki onhan niitä esim. kaikenlaisia kehityshäiriöitä jne.

Poikkeuksellisen pienet ja isot penikset nyt ainakin ovat kehityshäiriöitä, ranteen paksuisia tai vastaavasti sormen kokoisia jne.
Harvinaisia nyt kuitenkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat