Halut masentaa - Seksi

bluerose

En tiedä mitä tekisin. Seurustelin 2 kk miehen kanssa, ja suhde päättyi vaan siihen että sille seksi oli ylitsepääsemätön ongelma jännittämisen myötä. Se oli mun eka poikakaveri ikinä, vaikka oonkin koht 20.

Frendejä mulla ei oo yhtään... Seksuaaliset tarpeet on kovat, mutta pelkään yhen illan juttuja....että kondomi hajoo ja saan jonkun taudin tms... oon edelleen neitsytkin kaiken lisäksi.

En mä jaksa etsiä enää mitään vakavaa....kun livenä ei lähestytä mä aina päädyn nettiin etsimään....ja se on ihan sairaan vaikeeta täällä. Mä oon miettinyt hankkisko vaan jonkun kamun kenen kanssa harrastais seksiä, mutta mä en tiedä miten sellanen toimii....plus että oon sellanen mustasukkanen luonne joka kiintyy herkästi. Mä en tiedä miten kestäisin sitä, että sillä on muitakin kumppaneita.

Kommentit (6)

Pennsylvania

Jos kerta olet kiintymiseen ja mustasukkaisuuteen taipuvainen, en kyllä missään nimessä menisi suosittelemaan sinulle mitään vakipanoa tai muuta sitoumuksetonta seksisuhdetta. Melkeinpä etukäteen tohtisin väittää, että ei ole sun juttusi. Tuollaiset toimii vain ihmisillä, joilla on kyky erottaa henkisyys ja fyysisyys toisistaan ihan kokonaan, eikä aina heilläkään.

Edellisen miehen kanssa luovutit liian nopeasti. 2kk ei ole aika eikä mikään. Koska vaiva (jännittämisestä johtuva stondiksen nuupahtaminen, tulkitsinko oikein?) on selkeästi psyykkinen ja syykin (jännitys) on noin selvä, se olisi melko varmasti ohittunut ajan kanssa. Hätäilemällä ja pakottamalla vaiva luonnollisesti vain pahenee, tuommoisessa tilanteessa nimenomaan pitäisi antaa aikaa, yrittää päästä eroon jännityksestä etenemällä pienin askelin, olla patistamatta. Jos suhteessa ei muuta vikaa ollut, äkkiseltään suosittelisin, että soittele kyseisen herran perään.

En minä kyllä keksi mitään muuta tapaa päästä petihommiin, kuin yksi-iltainen, vakipano tai parisuhde. Parisuhteen metsästämisessä en ala neuvomaan, sellaisia tulee kun on tullakseen. Vakipanoista kirjoitin jo ylempänä, yhdenillanjututkin saattavat olla myös henkisesti aika rankkoja. Tietysti voit vaatia yksi-iltaiselta sänkykumppanilta puhtaista tautitesteistä dokumenttiä ja hakea aamulla jälkiehkäisypillerit, jos niin valitettavasti kävisi, että kondomi rikkoontuisi, mutta en minä tiedä, onko sekään nyt mikään maailman paras suunnitelma. Soita eksälle tai vaihtoehtoisesti masturboi ja odota oikean petukumppanin vastaantulemista, sanoisin minä.

SunLion

Ensinnäkin miks pitäis suin päin sännätä sänkyyn suhteessa? Kyllä on mielestäni ihan hyvä seurustella joitain kuukausia ennen seksin aloittamista, jos siis itsestä sille tuntuu. Ja "tosi rakkaus odottaa"...eli vaikka et olisi heti valmis sänkyyn, niin mies joka oikeasti on arvoisesi, välittää tunteistasi ja ymmärtää sinua...antaa sinulle aikaa. Ei suhde voi perustua vain sille että josset 2kkn sisään anna, niin sitten tulee ero. Jos koet ettet siihen vielä pysty, et ole siihen vielä valmis. Sitä paitsi seksiin liittyy paljon muutakin kun yhdyntä. Toisen hyväily tai yhtä aikanen toistensa hyväily voi olla hyvä aloituskeino. Kaikki muu läheisyys ja muu seksi ensin...yhdyntä ei pelota, vaan se tulee luonnostaan kun siihen on valmis.

Yhden illan jutut ei ole välttämättä hyvä vaihtoehto mainitsemistasi syistä...eikä etenkään sen takia jos ylipäätänsä seksin harrastaminen jännittää paljon. Yhden illan jutut omasta mielestäni sopii paremmin sellaisille kellä on homma hallussa. Ensimmäinen kerta/ensimmäiset kerrat on hyvä olla ihmisen kanssa josta välittää ja joka välittää...sillon jos on noin kovia suorituspaineita.
Suosittelen että keskityt löytämään henkilön josta OIKEASTI välität...ja annat ajan kulua seurustellessa. Kyllä sä sitten haluat ja haluat mennä loppuun asti, kun oikeasti rakastat.

aiheeseen liittyen:
http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=9638&highlight=ne... neitsyyden nolous?
http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=8536&highlight=ne... minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=9071&highlight=ne... Neitsyys yhdenillanjutussa.

bluerose

Se oli kyllä pakko jättää, kun sen puheista sai sellaisen käsityksen että jännittäminen on niin suuri ongelma ettei poistu useisiin kuukausiin, jos koskaan.....Samassa myös huomasin sen sulkeutuneen luonteen...

Mutta kohta taivaalta tippuu mulle mies.

blomma

Itselläni oli vastaavahkonlainen ongelma, tosin silloin olin hieman nuorempi. Eniten olin kyllästynyt siihen kun lähdettiin ulos niin illan aikana miehet lähestyivät kaikkia kavereitani, muttei koskaan minua. Lopulta luovutin tavallani.Myöhemmin lähdin yksin ulkomaan reissulle, josta en koskaan palannut takaisin samana tyttönä. Siellä nimittäin koin sen hullaannuttavan tunteen, kun miehet juoksivat perässä (en kuitenkaan myöntynyt mihinkään). Palattuani minulla oli ihan erilainen asenne esim mennessäni ulos; en nimittäin välittänyt enää jos miehet osoittivat muille kiinnostusta sillä tiesin, että minussaki oli sitä jotain. Luulen että tämä rentoutti minut täysin miesten seurassa. Kun olin suhteessa pelkäsin todella paljon eroa, koska aina oli pieni pelko, että kukaan muu ei välittäisi minusta, mutta jotenki aina tielleni osui lähes heti uusi ja entistä ihanampi mies.

Mitä tulee tuohon yhdenillanjuttuun, varsinkin jos olet neitsyt, en todellakaan kehottaisi tekemään sitä täysin tuntemattoman kanssa...Itse tein sen virheen ja en aluksi osannut suhtautua seksiin suhteessa oikealla tavalla(pidin sitä lähinnä vain aktina) ja pienetkin pelot seurauksista muuttui valtaviksi möröiksi! Voin sanoa, että mielestäni ei ole mitään parempaa kuin se, että mies pitää kädestä kiinni seksinkin jälkeen ja kuuntelee peloistasi esim raskuden suhteen.
Jos olet mustasukkaista-tyyppiä seksi kaverin kanssa tuskin onnistuu, joten jos himot ovat suuret kehottaisin vaikkapa hankkimaan jtn "leluja" joilla tyydyttää näitä tarpeita kunnes paikalle osuu hlö joka on kiinnostunu niin sinusta kuin tarpeistasi

glitter_

"Jos kerta olet kiintymiseen ja mustasukkaisuuteen taipuvainen, en kyllä missään nimessä menisi suosittelemaan sinulle mitään vakipanoa tai muuta sitoumuksetonta seksisuhdetta. Melkeinpä etukäteen tohtisin väittää, että ei ole sun juttusi. Tuollaiset toimii vain ihmisillä, joilla on kyky erottaa henkisyys ja fyysisyys toisistaan ihan kokonaan, eikä aina heilläkään. "

Joo. Itselläkin kerran oli menossa tollanen kuvio, että oltiin kavereita ja aina kun nähtiin harrastettiin seksiä, mutta tehtiin muutakin, mutta ei kuitenkaan seurusteltu. Aluks se sujuikin hyvin, mutta tiesin että sillä jätkällä tais olla välillä vähän muutakin vientiä, mutta se kuitenkin väitti ettei sillä mitään muuta ollut kenenkään muun kanssa samaan aikaan. Ja kun mullakin sama juttu, että alan sit kiintyä liikaa ja tulen mustasukkaiseksi.
Ja koko ajan sitten tulee lisää tunteita peliin ja sit jos jätkä vaikka löytääkin toisen tossa tilanteessa niin kyllä siinä itselle sit käy todella huonosti, jos on jo itse todella ihastunut, mutta mies ei sitten haluakaan ryhtyä kunnon suhteeseen ja sit loppuu koko juttu.
Mutta tietty se voi mennä silleenkin, että siitä syntyykin jotain vakavampaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat