miten "etenette" makuuhuoneessa? - Seksi

bellu

saan yleensä vain jos mies nuolee tai sormettaa.. jotenka meillä monesti ollaan käsin toisemme kimpussa ja sitten toki suukottelua sun muuta. joskus itse oten suihin.

Sivut

Kommentit (29)

rachel.

Vaihtelee aika paljon.
Yleensä tietysti suutelua, hyväilyä ja sen sellaista. Sitten usein kiusaan miestäni (ja itseäni) esim. hieromalla klitoristani hänen peniksellään. Ja lähes joka kerta hän nuolee minua. Ja melkein joka kerta minä annan hänelle suuseksiä.

starlight

eli kysymykseni koskee lähinnä sitä miten teidän seksisessiot lähtee käyntiin:
Aloitatteko yleensä suuseksillä tai suihinotolla ennen kuin etenette varsinaiseen yhdyntään?

(haen tässä sitä että kuinka yleistä on että nainen ottaa suihin mieheltään...voiko mies pitää itsestään selvyytenä että näin tehdään ennen seksiä?)

Jzzu

Riippuu ihan tilanteesta.
Mutta ei se mikään itsestään selvyys tosiaankaan ole että aina ennen seksiä tulisi ottaa poskeen, esileikki meillä ainakin on paljon paljon paljon muutakin eikä siihen läheskään aina kuulu suihinotto.
Vaihtelua virkistää ja kokeileminen on kivaa. :wink:

pikku-kata

Juuh, ei meilläkään se suuseksi aina kuulu esileikkiin. Yleensä vain hyväillään toisiamme ja suukotellaan joka paikkaan, joskus sitten suuseksiäkin annetaan toisillemme.

Maikki85

No ika usein se on semmosta toistemme hyväilyä.. Suudellaan ja kosketellaan ja yleensä annetaan käsihoitoa.. Kyllä suuhoitoa antaisin useammin mut äijä ei aina sitä halua..

Annie the Pooh

nooh, siis niin vaikka nautinkin suuseksin antamisesta, en halua sitä joka kerta tehdä, koska sit siitä menee se hohto, mielestäni.

Eli ei siis meilläkään mies saa suuseksiä joka kerta. En miekään joka kerta saa, vaikka mies taas siitä nauttii, on se miustakin ihan huippuihanaa, mutta edelleen mietin sitä, että miten se on sille epämukavaa..

Mutta yleensä edetään silleen että suukotellaan paikkaan jos toiseen... Sitten on jotain sormijuttuja... OOH! (en tajua mitä se tekee sillä kädellään, mutta VOIH!) :D

Asphyxia
Annie the Pooh
En miekään joka kerta saa, vaikka mies taas siitä nauttii, on se miustakin ihan huippuihanaa, mutta edelleen mietin sitä, että miten se on sille epämukavaa..

Ei se varmasti ole sille epämukavaa. Vaikka joku k-pää on joskus sulle sanonut pahasti, se ei tarkoita että kaikki olisi samaa mieltä sen urpon kanssa. Varmasti sun mies tykkää antaa sulle suuseksiä, ei se varmaan muuten sitä tekisi :)

Annie the Pooh

Se onkin niin ihkupihku kulta nuppeli, että se tykkää siitä ihan sikana, joten Annie kiltisti ja mukisematta opettelee tykkäämään taas suuseksistä, EI TUOTA OIKEASTAAN EDES VAIKEUKSIA! :D

Asphyxia
Annie the Pooh
Se onkin niin ihkupihku kulta nuppeli, että se tykkää siitä ihan sikana, joten Annie kiltisti ja mukisematta opettelee tykkäämään taas suuseksistä, EI TUOTA OIKEASTAAN EDES VAIKEUKSIA! :D

Noniin! Turha sitä on jonkun itsekeskeisen idiootin kommentteja muistella, anna mennä vaan ;)

Maikki85

Annie..

Mul on aika lailla sama juttu.. En hirveästi nauti suuseksistä, rupeen vaan miettii sitä et kuinka äijä odottaa et sais lopettaa jo ja ettei jaksa. Tulee sellanen olo et oon pelkäks vaivaksi.. Enkä osaa nauttiä täysillä tästä.. Hyvin ahdistavaa

Deep

Joskus suun, joskus sormien ja joskus molempien kautta. Ollaanpa aloteltu myös niin, että hyväilen itseäni miehen peniksellä tarvittavaan kuntoon. Molemmat ottaa ainakin suurin piirtein yhtä paljon toisiltaan suihin ja molemmat vaikuttaisi pitävän siitä.

Annie the Pooh
Maikki85

Mul on aika lailla sama juttu.. En hirveästi nauti suuseksistä, rupeen vaan miettii sitä et kuinka äijä odottaa et sais lopettaa jo ja ettei jaksa. Tulee sellanen olo et oon pelkäks vaivaksi.. Enkä osaa nauttiä täysillä tästä.. Hyvin ahdistavaa

En osaa oikein sanoa miten siitä pääsisi.. Mie olen vain koettanut tietoisesti pitää ne ajatukset pois päästä ja ajatella vain että miten se nauttii siitä, eihän se muuten sitä tekisi niin mielellään ja hyvänen aika vielä sanoisi että nauttii.. Mutta se on todella ahdistavaa miettiä että lopettaisi jo.

Eihän sun tietenkään ole pakko sitä tehdä jos et tykkää. Mutta koeta seuraavalla kerralla keskittyä siihen mikä tuntuu hyvältä ja vain nauttia, vaikeaa, tiedän. Mulla auttoi viime kerralla, että poikaystävä ei mennyt heti sinne kimppuun, oli alueella, mutta kiusasi, eikä vahingossakaan koskenut itse ytimeen, tuntui jo ihan hyvältä. Joten vinkki omalle poikaystävällesi, että vähän viivyttää sen kosketusta, niin sekin voi jo auttaa...

:D

taki

Yleensä lähtee siitä että vaan pussaillaan ja halitaan ilman vaatetta ja mies hieroo ja suukottelee erinäisiä paikkojani. Minä hyväilen kiveksiä ja hartioita.. Kun molemmat on valmiita niin.. nannaa..

Jos en millään kostu, niin sillon yleensä otan k*rvän suuhun, se auttaa aina, eikä miehelläkään oo mitään valittamisen aihetta ollu :wink: . 69 on ihan mukava esileikki. Mutta en usko, että kukaan vois olettaa, että suuseksi kuuluu jokaiseen seksikertaan..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat