Sormetus yhdynnän aikana - Seksi

Luger

Kyllä sitä sormea voi pimperoon sisäänkin laittaa samalla kun penis on siellä, jos nainen sattuu haluamaan vähän enemmän täytettä :lol:

Kommentit (13)

annivaara

Mä en kyllä oo kokenu sitä että mies sormettais mua millään tavalla, ellei sit peppua jos doggissa ollaan :) mut jos oon kontallani, niin kyllä mä yleensä klittaa hieron... mut siis sitä on ollut, et mä hieron itteeni ja mies "avittaa"...

GuuGuu

Yhdynnän aikana harvemmin tulee sormia mihinkään tungettua. Joskus poikaystävä kyllä hieroo klittaa, mutta eipä juuri muuta. Sormetus tapahtuu meillä esileikin aikana.

madmax

Doggy asennossa olen huomannut että tytöt tykkäävät kun samalla kevyesti hieroo peukalolla peppureikää. Jos tytön orgasmi on lähellä niin siinä voi varovasti työntää peukalon muutaman sentin syvällekkin.

marika_

Meillä mies joskus kun olen päällä, harvemmin kuitenkin.

Itse en ole koskaan taas itseni sormettanut, sillä olen jotenkin pelännyt että miehelle tulis semmonen olo, ettei riitä mulle tai jtn.. Njoo, en tiedä aattelisko se oikeesti niin, mulle vaan tulee kaikkea tommosta aina mieleen :roll:

teargas

[size=9]Kun mies ottaa mua takaata päin tai mä olen päällä, tykkään itse sormilla hoidella klitoristani. Se kiihottaa sekä itseäni että miestäni.[/size]

Echelle07

Meillä on aina sormemme pelissä :D esileikissä, kesken yhdynnän, yhdynnän aikana ja yleensä saan orgasmin kun mies on sisälläni ja minä (tai hän) sormetan saman aikaisesti. Vahvimmat orgasmini näin :wink:

mila
madmax
Doggy asennossa olen huomannut että tytöt tykkäävät kun samalla kevyesti hieroo peukalolla peppureikää. Jos tytön orgasmi on lähellä niin siinä voi varovasti työntää peukalon muutaman sentin syvällekkin.

Joo toi toimii kyllä. Tuossa asennossa kyllä voi kosketella klitoristakin, molemmat.

SunLion

käyttäkää mielikuvitusta...ei ole mitään sääntöjä.

sormettaa voi esim. peppua emätinyhdynnän aikana mies, ja emätintä sinä anaaliyhdynnän aikana jne..

minde

Hei! Kiinnostaisi tietää, että miten yleistä on harrastaa sormetusta yhdynnnän aikana. Kumpi sormettaa? Onko sormettaminen se kicksi, millä saa orgasmin yhdynnässä vai voiko tulla muutenkin? Missä vaiheessa sormetus aloitetaan? Eli kestääkö koko yhdynnän vai vasta loppupuolesta? Kiitos kommenteista etukäteen. Mulle aika vieras juttu tuo...

minde

Sori, mut taisit unohtaa kysymyksen vähän väärin. En kysele vinkkien perään vaan kiinnostaisi kuulla millaisia eri tapoja tai käytäntöjä ihmisillä on. Kiinnostaa siis edelleen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat