seksi gurut - Seksi

bellu

joo se on kyllä hyvä ohjelma. vaikkei onkelmia oliskaan niin saa kivoja vinkkejä ja hauskaa kokeilla niitä poikaystävän kanssa. ja kun ne testailee jo kaikkia juttuja siinä niin tietää sitten kommenttien perusteella että kannattaako itse alkaa kokeilemaan. tietenkään kaikki ei sovi kaikille, mutta kuitenkin. on hyvä! suosittelemme! :)

Sivut

Kommentit (23)

Jzzu

No oon muutaman kerran katsastanu eikä oo kyllä ollu mitään uutta/käyttökelpoista, eipä meillä tosin makkariosastolla ongelmia ikinä olekaan ollut.
Aika mälsä sarja miusta, odotin kai enemmän.. :roll:

marimma

Minä olen niin perso näille seksiasioille että ehdottomasti minä jokaisen seksigurut ohjelman katson :) Kertaakaan ei ole tainnut jäädä väliin. joskus itselleenkin sieltä vinkkejä saa, sekä niitä mitä ei ikinä pidä yrittää :D

-N-

Mekin katsotaan sitä poikaystävän kanssa aina yhdessä ihan muuten vaan. On siinä kivoja juttuja ja kyllä niitä sitten kokeillaankin sen jälkeen. :D

papuna

oikeesti NIIN hyvä sarja.suosittelen katsomaan,sieltä saa herkkuja vinkkejä molemmat!!!

meillä ainakin jo pari kikkaa ihan vaki käytössä :wink:

maaruli

Täytyy myöntää et mäkin oon vähän hurahtanu siihen vaikka aika hölmö sarja onkin. Mutta kyllä siitä aina jotain voi oppia. Ja mikä ei tirkistelynhaluisille ihmisille kelpais! :wink: :D

PinkPanther

mie katoin kans viimesimmän jakson, oli hyvä miun milestä.. suunnittelin vähä yllätyksiä kullalleni kun hän tulee kotiin ensi viikolla :)

Rixuliini

En ole katsonut kertaakaan, mutta mainoksista olen saanut sen käsityksen että ei ole ehkä minua varten...
Ja onneksi ei mitään vinkkejä tuonne makkarin puolelle hirveästi kaivatakkaan! :wink:

Se nainen on ainakin sama mikä kävi psykoloimassa niitä pareja joilla oli ongelmia, en muista nimeä, tuli joskus Neloselta. Lisäksi hän kirjoittaa muistaakseni Glamouriin (tai vastaavaan englantilaiseen lehteen) omaa palstaansa.

Wammy

Tracy Cox on kirjoittanut aika monta kirjaakin, itsekkin pari omistan, harmi vaan että niitä löytyy aika huonosti. Kirjaston kirjat yllätys yllätys on kaikki kadonneet salaperäisesti.. :x Mutta asiaa nuo puhuvat, ja vinkkejä ei koskaan ole liikaa, ja mistä sitä tietää tulevasta, jos vaikka seksielämä kellahtaakin pepulleen? :) Itse ainakin olen saanut aika paljon irti kyseisestä ohjelmasta.

sopuli
maaruli
Ja mikä ei tirkistelynhaluisille ihmisille kelpais! :wink: :D

No tuohan se just on, kun olen itsekin niin kiinnostunut muiden ihmisten elämistä ;) On mulla omakin elämä... ;)

figaro

Tulee katsottua silloin, kun kanava on auki tuon ohjelman aikaan. Tarkoituksella en katsele. Eikä sinänsä valittamista ohjelman sisällöstä. En vain itse lähtisi mukaan.

SooZ

On tullut katsottua juu. Kyllä sieltä irtoaa ihan hyviä vinkkejä, ei välttämättä tällä hetkellä tarpeellisia mutta eipä sitä koskaan tiedä jos joskus sattuu saman tyyppisiä ongelmia olemaan.

Annie the Pooh
figaro
En vain itse lähtisi mukaan.

No ei todellakaan tulisi lähdettyä mukaan moiseen! :oops: Kaikki tutut ja tuntemattomat tietäisi että on sillä saralla jotain häikkää...

Muutaman jakson olen katsonu, mitään sellaista kauhean ahaa-elämyksiä tai todella käyttökelpoista ei ole vielä ollut, sille yhdelle pariskunnalle ne antoi sen kieleen sen suristimen :arrow: tahtoisin kokeilla..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat