lausutut tuhmuudet - Seksi

kurkku

no mullekaan noi rivot jutut ei suuhun mahdu!! oisin ihan uuno jos yrittäisin jotain sanoo!! jätkäni on muutaman kerran vinkannut että olisi kivaa jos sanoisin joskus jotain rivoa, mutta kun alan miettimään että mitä edes sanoisin, niin en todellakaan keksi mitään!! aivan mahdoton homma minulla :D:D:D:D:D

ei kellään ois jotain pikku vinkkiä mitä vois sitten sanoo ;D

Sivut

Kommentit (75)

ziik

en ehkä seksin aikana juuri mitään tuhmia päästele suustani mutta ennen kuin puuhiin aletaan niin sitten joo ! eli toimii tavallaan osana esileikkiä kun kuiskailen kumppanin korvaan mitä olisi kiva tehdä ja miten , ja jos mulle kuiskailee tuhmia niin johan alkaa syttyy :)

hysteria

Mun mielestä semmoset pienet tuhmat jutut on ihan kivoja. Kerran kyllä yllätyin ku luulin että en tykkää kuulla kunnon tuhmaa tekstiä panon aikana, mutta kulta yhtäkkiä sanoki jotain tosi härskiä ni se oliki aika kiihottavaa

Mutta mä ite vaan oon tosi huono puhumaan tuhmia. En vaan yksinkertasesti tiiä mitä pitäs sanoo. Paitsi jotain tyyliin nussi mua kovaa :idea:

mika

Ihaninta, mitä olen naisen suusta kuullut, ennen sexiä..

Saat tehdä minulle mitä haluat..

Nauti minusta...

Aktin aikana tulee vaihtelevasti puhuttua tuhmia..

greencorbie

Seksin aikana ei ikinä tule sanottua mitään erityisen tuhmaa, yleensä vain kuiskitaan toistemme korviin "haluan sua" ja "ota sit mut rakas". :wink: Mutta välillä tuntuu että aloitamme esileikin paljon ennen seksiä. Myöskin kaikki vihjailu toimii ja jotain sellaista tulee aina välillä heitettyä keskustelun joukkoon, puolin ja toisin.

Mikä

Itse tykkään kuulla tuhmia sanoja seksin aikana, tai sitä ennen kun ollaan alottelemassa leikkejä. Olen itse kertonut tuon poikaystävälleni, joten
hän osaa olla mielikseni. Ja kyllä puhun myös itse tuhmia. :lol:

PinkPanther

kyllä on ihanaa kuulla kullan murahtelevan joskus jotain tosi rivoa ja itsekin silloin tällöin tulee jotain sanottua, varsinkin jos kultani on juuri laukeamassa...pitäähän toista silloin saada härnätä oikein kunnolla! Ja kerään kiitokset sitten kotiin :wink:

almostangel

Tykkäättekö tuhmista sanoista seksin aikana? Ennen sitä? Vai jätättekö sanat väliin?
Esimerkkejä joilla ootte saaneet kumppaninne "villiintymään" lisää tai sanoja, jotka kumppaninne on teille lausuneet?

Jeii

Jätän väliin. Tuhmien huutelu seksin aikana ei mun juttu ole. Muutaman kerran pilke silmä kulmassa läpsäyttänyt takapuolelle ja tuhmaksi pojaksi sanonut, mutta siihen se jää.

Venice Queen

Itse kun olen oikein kiihottunut, haluaisin kuulla tuhmia sanoja, mutta en ole tätä toivetta poikaystävälleni vielä uskaltautunut kertomaan... Itse kyllä joskus mielessäni latelen tuhmuuksia :lol:
Enkä ole tainnut poikaystävällekään hirveästi tuhmia puhua, ehkä joskus jonkun sanan leikilläni...
Ja voishan se olla, ettei se sitten niin kiihottavaa oiskaan kun poikaystävä alkais puhelemaan...we'll see...

*Sandy*

Luulen, että minun suuhuni eivät nuo tuhmat sanat oikein sopisi, lähinnä tuntisin itseni typeräksi :D
Toisaalta taas haluaisin itse kuulla jotain, mutta ei mitään liian rankkaa. Ja pari läpsäytystä pepulle olisi myös mukava lisä :wink:

SooZ

no vähän niinkuin tuo puhelinseksikin, niin en vain osaa puhua tuhmia tai rivoja. Se ei vaan oikein luonnistu. Tulee hölmö olo enkä suoraan sanoen edes tiedä mitä minun pitäisi sanoa :shock:
että jääköön väliin. Enpä tiedä kuinka itse reagoisin jos minulle puhuttaisiin tuhmia. Voisihan se olla kiihottavaa mutta tietyt rivoudet vois kyllä myös viedä haluja.

Jeii
*Sandy*
Luulen, että minun suuhuni eivät nuo tuhmat sanat oikein sopisi, lähinnä tuntisin itseni typeräksi

Tässä juuri syy siihen, miksi tuhmat sanat eivät suuhunu seksin aikana sovi. En tiedä tykkäisikö poikaystäväni niistä, enkä edes oikeastaan tiedä haluaisinko itse niitä kuulla.

Mikä edes luokitellaan tuhmien puhumiseksi?

Sinsemilla

hehee...miekin tuntisin varmaan itteni tosi dorkaksi, kun en kuitenkaan keksis mitään hienoa... ;) joskus kännipäissämme kun oltiin niin kulta olis halunnu kuulla rivoja juttuja, mut enhän mä mitään keksinyt... ;)

itte kyllä mielelläni kuulisin pieniä kohteliasuuksia seksin aikana...ei nyt välttämättä mitään kamalan ronskia!! rupeisin varmaan vaan nauramaan ;)

mut molemmat ollaan aika hiljasta sorttia, ja ihan hyvin menee silti...

Annie the Pooh

Jotenkin minun suuhun edes puhuminen saati sitten tuhmien puhuminen seksin aikana, ei oikein sovi. Turha odottaa, että suustani tulisi yhtään mitään muuta kuin huokauksia. :oops: Olen joskus fantasioinut että puhuisi tuhmia, ja joskus on tullut kokeiltua vähän, mutta se meni sitten sellaiseksi kikatteluksi, että olipa kiihottavaa joo!

Eikä se taida tuo poikaystäväkään olla kovin puheliasta sorttia...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat