Mies jännittää - Seksi

Miiku

olen seurustellut rakkaani kanssa jo 5kk. kaikkea muuta olemme harrastaneet melkeinpä, mutta emme yhdyntää. kerran yritimme, mutta se ei onnistunut ollenkaan, kun kultani jännitti nii paljon ilmeisesti sitä ettei pysty, koska hänelle oli sanottu että onnettomuus jossa hän oli, on voinut vaikuttaa hänen sekstailukykyynsä. Kultani jännitti ihan kauheasti ja niinhän siinä sitten kävi, että kalu ei ollut tarpeeks kova, kun hommiin oltais ryhdytty.Toi tapaus ei varmaan kasvattanut hänen itse tuntoaan. Hän on ennen onnettomuutta rakastellut kerran. Minä olen ollut tosi puutteessa jo yli puol vuotta.alkaa oleen tuskaiset paikat.hirveät himot. poikakaverini aina "siirtää"rakastelua, jos otan asian puheeksi.mitä tehdä?Olemme molemmat täysi-ikäisiä. minä reilustikin.

Kommentit (14)

pikku-kata

Mun mielestä olis kaikista paras vaihtoehto se, että yrittäisitte yhdessä saada hommat toimimaan. Tai siis sinä yrität kiihottaa kumppaniasi ja hän tietenkin sitten sanoo aina että onko hyvä ja tykkääkö siitä vai eikö. Ei kai tuohon oikein muuta vaihtoehtoa ole. Paitsi jos ongelma on fyysisesti, ei henkisesti, niin onhan niitä jotain lääkkeitä tai kaikenlaisia sellaisia.

figaro

Älä ota asiaa puheeksi vaan toimi/toimikaa spontaanisti. Älä painosta. Keskittykää esileikkiin, jos miehellä seisoo niin ei varmasti ole onnettomuus jättänyt jälkiään. Vähitellen siihen itse aktiin.. Ilman sen kummempia "sopimuksia" siitä, että "josko vaikka nyt" ;) Osoita siis poikaystävällesi, että edellinen yritys oli vasta harjoittelua ja alkusoittoa..

Jeii

Toi vaatii mun mielestä aika paljon luottamustakin onnistuakseen, ihan niitä perusasioita! Jotkut parit seurustelevat pitkäänkin tuntematta toisiaan kunnolla. Musta kaiken muun pitää olla kunnossa ennenkun seksikään voi toimia.

Mutta kiva juttu, että kultasin on puhunut tästä onnettomuusjutusta. Tsemppiä teille!

Miehenalku

Itsellenikin käynyt näin, jännitys on vaan alkuvaiheessa aika sietämätön. Mut ei mitään lukemalla opi, eli ihan vaan rohkeasti sinne kamarin puolelle ja kokeilemaan eri juttuja. Ihan vaikka mies alkkarit jalassa, nainen päälle ja sit "hinkkaat" miestä siinä päällä. Kyl siitä yli pääsee, mut ei muuten kun tekemällä. Mulkin meni aika pitkään ennenkuin homman "oppi", mut kyllä se siitä. Jännitys todellakin saa tuntemaan olon todella tunnottomaksi ja sit ei vaan seiso, mut kun oppii rauhoittumaan niin kyllä se siitä. Zemppiä!

Jimmy KImmel
pikku-kata
Mun mielestä olis kaikista paras vaihtoehto se, että yrittäisitte yhdessä saada hommat toimimaan. Tai siis sinä yrität kiihottaa kumppaniasi ja hän tietenkin sitten sanoo aina että onko hyvä ja tykkääkö siitä vai eikö.

Siinä ei kiihottamiset auta, jos äijällä vaan "ei seiso"... Tai siis on turha yrittää väkisin saada toiselle erektiota, mikäli hänellä on on fyysinen ongelma asian tiimoilta tai henkinen lukko (lue: jännittää aivan p*rkeleesti). Ei tule onnistumaan. :shock: Sen minkä olen vuosien varrella oppinut (siis mm. :wink: ), niin erektio ei tule pakolla. Ja todennäköisesti vehkeet sanoo yhteistyön seis juurikin pahimmalla mahdollisella hetkellä (tällä tarkoitan ensimmäistä yhteistä yhdyntää).

Mikäli äijälläsi seisoo, siis peuhatessanne makkarin puolella... Niin sitten ei Jimmyn järkeen uppoa se, että hänellä olisi joku onnettomuuden tuottama vamma, joka estäisi yhdynnän... Dr Philin näkemys asiasta on: Homma on korvien välissä, jälleen kerran! :wink:

Itse tuohon ongelmaan, eli erektioon ja sen puutteeseen, törmään edelleen, en aina, mutta yllättävän usein :shock: . Yhden yön seikkailuissa ongelmaa ei ole (ellen ole liikaa humalassa :wink: ), mutta heti kun kyseessä on tärkeämpi tyttö, niin riski erektion puuttumiseen kasvaa. Siitä muodostuu sellainen p*skamainen noidankehä, että yhden epäonnistumisen jälkeen alkaa stressi pukkaamaan ja toinen epäonnistuminen onkin sitten jo katastrooffi... :cry: Kierre syvenee ja joku saattaa siinä vaiheessa jo hylätä ajatuksen seksistä ja alkaa suoranaisesti välttelemään fyysistä huomiota. Asiasta ei luonnollisesti tietenkään voi puhua toisen kanssa ja tämä ei missään määrin helpota asiaa. Päin vastoin. :wink:

Mikäkö lääkkeeksi? Älkää yrittäkö yhdyntää. Puhukaa asiasta. Tuota puhumista ei tulisi vältellä, molempien olisi hyvä tietää, että missä mennään ja miten kannattaa edetä. Väkisin tuo erektio ei todellakaan tule! Yleistä peuhaamista makkarissa ja raskaamman luokan pettingiä. :wink: Kyllä se kanki sieltä ajan kanssa alkaa päätänsä nostamaan ja sitten ei loppua asialle näykkään... :wink: Voin luvata, että kun ensimmäinen yhteinen yhdyntä on teiltä ja etenkin jätkältäsi ohi, niin suuri kivi vierähtää pois hänen harteiltaan. Sen jälkeen ollaankin tilanteessa, jossa onnistuminen ruokkii onnistumisia ja kierre kääntyy positiiviseen suuntaan. Hoputtaminen ei asiaa helpota, vaan maltti on valttia. Jos asia on sinulle paha paikka, niin kuvittele miltä äijästäsi tuntuu... Seisokin puuttuminen on paha paikka, varsinkin kokemattomalle kollille!

rudie

Minun poikaystävälläni oli suhteemme alussa samanlainen ongelma (yhdyntä tapahtui ensimmäisen kerran n. 5 kk seurustelun aloittamisen jälkeen). Hän otti asiasta kovasti paineita ja minä parhaani mukaan yritin helpottaa niitä.

Lämmittelin häntä siis useita kuukausia, ennenkuin ensimmäinen yhdyntä tapahtui. Tosin siitä ajasta oli todella hyötyä, vaikka kummatkin olivat vähän turhautuneita, kun ei ikinä onnistunut... Siinä ajassa kuitenkin tutustuimme toisiimme ja toistemme kehoihin kunnolla. Asiasta puhuttiin muutamia kertoja mutta se ei kovinkaan paljoa tilannetta helpottanut.

Niinpä päätimme olla ajattelematta asiaa ja antaa asioiden sujua omalla painollaan. Joka kerta menimme pikkuhiljaa pidemmälle ja yhtenä päivänä se sitten vain tapahtui :) Noususuhdanne lähti siitä päivästä :)

Neuvoni onkin siis, että älkää ottako turhia paineita, ne vain pahentavat asiaa. Yrittäkää olla ajattelematta asiaa aktiivisesti. Hellikää toisianne muuten, ilman odotusta yhdynnästä. Ja miehuuden kehuminen saattaa myös auttaa :wink: Tottakai avainsana on myös puhuminen. Keskustelkaa asiasta ja miettikää miten toimitte jatkossa. Puhuminen auttaa usein laukaisemaan jännitystä ja näitä "henkisiä lukkoja".

Tsemppiä! :wink:

omena

Täälläkin oli sama tilanne alussa.. Kun aloin seurustelemaan miekkoseni kanssa niin ihmettelin suuresti ettei hän vielä monenkaan kuukauden jälkeen ollut tehnyt minkäänlaista aloitetta seksiin. Otin asian sitten puheeksi ja päätettiin yrittää, mutta pieleenhän se meni. Esileikin aikana hänellä kyllä seisoi mutta eipä enää sitten kun piti alkaa tositoimiin :cry: Loukkaannuin pahasti kyseisestä tilanteesta, koska olin itse niin kokematon ja hän oli ollut niin monen naisen kanssa (ja juuri minun kanssani ei toiminut), mutta vasta n. vuoden jälkeen hän paljasti että hän menetti poikuutensa vasta minun kanssani! Sanoin että hänen olisi pitänyt kertoa jo heti alussa totuus, mutta hän oli kuulemma kertoillut tarinoita "ex-naisistaan" jo monta vuotta kavereilleen ja muille, että oli kuulemma vaikea lopettaa valehtelukierre.
No mutta, kyllä se meidän seksi alkoi jo sujua siinä kolmannella tai neljännellä yrityskerralla jo aika hyvin, enkä enää vetänyt raivareitakaan, mikä auttoi huomattavasti. :D Yritin tukea häntä parhaani mukaan, kun tajusin että raukkaparkaa vain jännitti niin kovasti. Niin ja sekin että siirryttiin kumeista pillereihin auttoi. Nyt ollaan seurusteltu reilut toista vuotta ja meillä menee sängyssä paremmin kuin ikinä, kun osataan luottaa toisiimme ja tiedetään, ettei ole maailmanloppu, jos seksi ei onnistu joku kerta.

laakeri

Täällä yksi kohtalontoveri lisää...
Meilläkin poikaystävä jännittää kovasti. Tekee kyllä kaikkea, antaa suuseksiä yms. mutta kun itse toimitus lähestyy, hän usein pehmenee täysin tai laukeaa.. Minä tietenkin yritän aina vakuuttaa, ettei tuo haittaa, ja että yhdessä on kiva harjoitella jne. mutta juttu tuntuu olevan niin kova pala poikaystävälleni, että hän on jopa alkanut kartella seksiä. Poikaystäväni on siis minua muutaman vuoden vanhempi ja kokeneempi myös. Ollaan molemmat parikymppisiä, joten mistään suuresta kokemattomuudesta tässä ei ole kyse (vaikka poikaystäväni onkin ensimmäiseni). Ollaan seurusteltu puolisen vuotta, seksiä (tai oikeammin: yhdyntöjä) harrastettu ed. mainitusta syystä hyvin vähän.

Olen jo vähän neuvoton.

bonbon

Hmm.. Ei taida harvinaista olla tuo erektion lopahtaminen. Tässä miettiessä huomasin, että minun kohdalle osuneista miehistä on jokaisella ollut alussa tuo ongelma. Pitäisiköhän tässä jo itseä alkaa epäillä? :shock:

Ei vaite, aina se yhdyntäkin on muutaman kerran jälkeen onnistunut, eikä sittemmin ole ongelmia ollut. Varmasti tärkeintä, ettei luo turhia paineita väkisin yrittämällä. Täällä ollut hyviä neuvoja, eikä itseltä varmaan parempia enää tule. Ei huolta, kyllä se siitä! (:

Ladybird

Täälläkin sama ongelma!
Emme ole poikaystävän kanssa onnistuneet pitkään aikaan yhdynnässä, muuten kyllä sekstailtu. Heti kun housut lähtee pois jalasta, miehellä lopahtaa tai viimeistään silloin kun pitäisi asentaa se kortsu ja sitten onpi tosi vaikea enää saada "mittari nousemaan". Ollaan kyllä puhuttu ja yritetty tehdä asiat ilman turhia vaatimuksia tai paineita. Alkaa olla konstit kohta lopussa mutta jaksan vielä odottaa ja yrittää...

ranskalainen leppäkerttu

Meilläkin mies on vaan niin pirunmoinen jännittäjä. Vaikka ollaan jo pari vuotta seurusteltu niin vieläkin hänelle iskee välillä kausia jolloin hänen itseluottamuksensa ei syystä tai toisesta ole kovin korkealla, mikä vaikuttaa suoraan hänen itseluottamukseensa sängyssä. Vaikka seksi muuten on, varsinkin nykyään, ihan mahtavaa! Mutta varsinkin aluksi, meillä oli paljonkin ongelmia juuri sen takia, että mies jännitti. Ensimmäinen kerta onnistui ihan hyvin, mutta sen jälkeen useinkaan ei seisonut yhdyntään asti, tai sitten mies tuli todella nopeasti. Ja ihan selvästi jännittämisen syytä kaikki, mieheni kun usein ottaa ihan liikaa paineita minun nautinnostani. Toisaalta ihanaa, mutta toisaalta siinä vaiheessa huono asia, kun häntä ahdistaa seksi kun hänellä on paineita minun nautinnostani.

Sanoisin että puhuminen kyllä auttaa. Yritä sanoa poikaystävällesi että ottaa sen seksin nautittavana asiana, eikä minään hirveänä mistä pitäisi ottaa paineita. Yritä saada hänet miettimään myös omaa nautintoaan, eikä jännittämään niin hirveästi sitä mitä mieltä sinä tulet hänestä olemaan (totta kai sinunkin nautintosi on tärkeää siis, mutta jos poikaasi jännittää se liikaa kuten minusta tuntuu että minun poikaystävääni välillä jännittää). Jos hän pystyisi mielessään ajattelemaan seksiä mukavana eikä ahdistavana asiana, ongelmasta voisi ehkä päästä yli. Kuulostaa kyllä vaikealta tilanteelta :? Mutta jos fyysistä vikaa ei oikeasti ole, toivoa on :D Ei sillä että psyykkiset ongelmat olisivat paljon helpompia...

Silent Beauty

Meillä ihan sama juttu. Ollaan seurusteltu vähän päälle 3 kk, yrityksiä on ollut muutama, mutta juuri ennen sisälletuloa seisokki lopahtaa. Hän on sanonut, että asia johtuu jännityksestä, mutta myös kondomin käytöstä. Aloin syömään pillereitä, mutta ei olla vielä yritetty niiden kanssa. Sitten, kun tulee sopiva hetki...
Itseänikin kieltämättä jännittää, koska kerta on molemmille ensimmäinen (suuseksiä ollaan harrastettu, mutta molemmat olemme neitsyitä vielä).

Mitenkäs teillä on asiat edenneet tänä aikana, kun kyseistä keskustelua ei olla jatkettu?

Saippuakeiju

Jaa-a en osaa oikein mitään sanoa tuohon koska itselläni ei ole koskaan ollut tälläistä tilannetta. Pikemminkin on ollut toisinpäin meillä :D Ei tarvitse kun aamulla herätä rähjäsen näköisenä ilman meikkiä tai silittää joskus selkää niin johan se menee ihan kovaks :wink:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat