Puhelinseksi - Seksi

PinkPanther

tosiaan, tuota puhelinseksiä voi harrastaa ihan puhelimessa puhuen ja sitten tekstiviestitse :) Ei kehtaa ainakaan ulkomaille soittaa ja harrastaa seksiä sillä lailla, tekstarit tulee halvemnmiksi. Ja pystyy ehkä jopa rohkeammin kuvailemaan tuntemuksia, joita omat kädet aiheuttavat. Todellakin suosittelen kokeilemaan!!! Kiihottaa hitosti nuo tekstarit! Varsinkin sellaisille, jotka tykkääävät lukea eroottisia tarinoita, tekstariseksi on mielettömän kiihottavaa. Kun se "kirjailija" onkin ihan oma kulta... voipi jopa yllättyä joskus, kuinka "tuhmia" toinen osaakaan kirjoitella... huhhuh... niin kävi itselleni.. tosin yllätyin, kuinka rivo itse olin :D

Sivut

Kommentit (17)

PinkPanther

Löytyykö täältä ketään, joka harrastaa rakkaansa kanssa puhelimen välityksellä seksiä? Viikonloppuna kokeilimme Kullan kanssa tuota ensimmäisen kerran, kiihotti ihan hirmusesti, mutta kulta oli sit nukhatanu kesken... :D Kun hän nyt edelleen on siellä thaimaassa, niin ei päästä toisistamme nauttimaan lähietäisyydeltä. Tänään tekstailtiin taas ihan tunteella, siis kuvailemme, mitä teemme omin käsin, miltä näyttää ja tuntuu, mahdollisimman yksityiskohtainen kuvailu on paras. Kiihottaa hirveästi, ja sitten jos ei ole toinen juuri näppäimillä kun itse haluaisi omin käsin itseään helliä, niin voi lukea niitä vanhoja viestejä. Muutenkin ollaan jo molemman niin puutteessa menneen viikon jälkeen, että tekstiviestit ovat kaikkea muuta kun julkisuutta kestäviä, ainakin osittain siis :D Voin vain kuvitella millaista on viikon kuluttua, kun kultani tulee kotiin takaisin.. HUH!! :shock: :wink:

Kertokaa siis omia kokemuksianne? Tekstiviestein? vai ihan puhelimessa puhellen?

Sori jos aihe oli jo olemassa, mutta en ainakaan hakua käyttäessäni löytänyt...

almostangel

Puhelimeni soi aamuyöstä ja ihmettelin, että mitä miehekkeeni soittaa; eikös molempien pitäisi nukkua. ...siinä vaiheessa hälytyskellotkin lähti soimaan päässä, et "mitähän on tapahtunut? Mistä se haluaa nyt samantien keskustella?" jne.
No, mieheke kysyi, et "mitä kuuluu?".
-Öö, kuuluu? Vähän väsyttää, kun herätit.
...joo, ja tämä johti puh. seksiin. Itse en ole sitä aikasemmin kokenut ja toi oli mein ensimmäinen yhteinen kerta (mut ei ehkä viimeinen...).
Kuten kirjoitit, että "kuvailemme, mitä teemme omin käsin, miltä näyttää ja tuntuu, mahdollisimman yksityiskohtainen kuvailu on paras.", niin juuri näin. Ja vaikka omat kädet liikuskelee, niin sen toisen ääni, et "kuvittele, nyt mun kädet 'siellä ja täällä ja tuolla'", niin se ääni tuo lisävivahduksen.

Carrie

Eipä oo ikinä tullut koitettua. Mielenkiinto kyllä hiukan heräs noiden teidän juttujen perusteella, että eihän sitä tiedä vaikka joskus kokeilisi :wink:

Ihmetyttää muuten vähän, ettei oo kertaakaan käynyt puhelinseksi mun tai poikäystävän mielessä, vaikka melkein puoli vuotta ollaan oltu kaukosuhtessa :shock:

Maikki85

Ei oo puhelinseksiä harrastettu ja jotenkin se ois kai vähän ujostuttava tilanne. en tiiä.. Mut kyl viestejä on tullu lähetetty vaan jotain tyyliin et jos oisit täällä tekisin sulle sitä ja sitä.. mut ei paljon ihmeellisimpiä

Jzzu

Minulla oli joskus suhde joka oli pelkkä puhelinseksisuhde, emme koskaan edes tavanneet, olimme vain nähneet toistemme kuvat ja vietimme pitkät tovit puhelimessa, olisikohan tuota kestänyt vajaa puolivuotta.

Yhden entisen kanssa harrastimme myös aika usein puhelinseksiä koska asuimme kaukana tosistamme, tosin vain tekstiviesteitse.

En ole koskaan harrastanut tuota sellaisen kanssa kenestä oikeasti olisin välittänyt, se oli vain jotain "pikku kivaa" itselleni.
En varmaan edes osaisi oman kullan kanssa tuota harrastaakaan, muuten tuhmat viestit onnistuu kyllä. :wink:

SooZ

tekstiviestejä tulee laiteltua kullan kanssa. Ei me mitään "tekstiviesti seksiä" harrasteta :lol: mut muuten tulee vihjailtua kaikkea ja kamera kännykkä on kiva keksintö ;)
Puhelinseksiä en ole kokeillut. Olen sen verran ujo ja arka puhumaan rivoja että eipä siitä ainakaan heti mitään tulisi.

figaro

Jotenkin tuntuu, että puhelut olisivat mukavampia, jos moista harrastaisi. Handsfree päälle ja eikun menoksi. Tekstiviestit joutuu lukemaan erikseen ja siinä välissä naputtelemaan takaisin.. tuntuu jotenkin, hitaalta.

Rixuliini

"Eikö se ole aika vaarallista kun nuo kännykät on nykyään niin pieniäkin.." :lol:

Sori, oli pakko laittaa, lainaus Leilalta. (Leilasta ja Annukasta)

PinkPanther

:lol: :lol: :lol: :lol: ei hitto,pissit tuli melkein housuun ku nauroin niin paljon!!! :lol: :lol:

en suinkaan väsynyt ole tai mitään... :lol:

figaro
Jotenkin tuntuu, että puhelut olisivat mukavampia, jos moista harrastaisi. Handsfree päälle ja eikun menoksi. Tekstiviestit joutuu lukemaan erikseen ja siinä välissä naputtelemaan takaisin.. tuntuu jotenkin, hitaalta.

Mutta tulee halvemmaksi, kun just tuonne thaimaahan puhelut maksaa hunajata... tekstarit on suomen hinnoissa :wink: ja sorminäppäryys kehittyy :wink: Ja toisen viestejä voi käyttää kiihottumiseen silloinkin kun toinen ei ole näppäimien ääressä :wink: Toki puhelut olisivat helpompia, mut tulot on lähes nolla.... :roll:

[color=red][size=9]Yhdistin kaksi peräkkäistä postaustasi. -Jzzu[/size][/color]

Sinsemilla

joo, tulihan tuota viestiseksiä harrastettua kun kulta oli intissä...ihan kivaa oli, ja jännityksellä sai aina ootella viikonloppua kun oltiin "sovittu ja lupailtu" mitä sitten toisillemme tehdään... välillä vaan otti päähän kun itse ei olis millään jaksanut ja kulta vaan halus kuulla lisää... ja jos vaikka illalla oli ihan väsynyt nii ei oikein aivotkaan toiminut, eikä keskiny mitään kiihottavaa...heh. mikä ongelma...puhelinseksiä eikä mitään sanottavaa...
olen ehkä kuitenkin lähikontaktin ihminen enemmän...kun ei tuo sanainen arkku niin vuolaana virtaa kuitenkaan... ;)

Hawana

meillä oli suhteen alkuaikoina, kun ei harrastettu vielä oikeasti seksiä, ihan mielettömän kiihottavia tekstarisessioita. kuvailtiin mitä haluttaisi tehdä, ja kuvailtiin, mitä parhaillaan itsellemme tehtiin. ah, se oli kyllä mieletöntä. :wink:
sillointällöin vieläkin tekstaillaan jotain tuhmia, pari viikkoa sitten oli mukava tekstarisessio taas. mutta harvoin harvoin nykyään, mieluummin sitten puuhaillaan ihan oikeasti. :)

NäinOn

Joo, onhan sitä tekstiviesteillä kokeiltu. Ja kiihottavaa on kyllä. ;) Ainoa huono on kyllä se että siinä tekstiviestien naputtelussa menee aikaa ja sitte pitää odotella sun muuta.. Haluisin kyl ihan sitä puhelupuhelinseksiä kokeilla, mutta kun asun vielä porukoitten luona, niin ei ihan illalla viittis rupee mitään sellasii puhumaan, kun joku vielä kuulee.. :D

Cadillac

Mahdanko kärsiä mielikuvituksen puutteesta vai mitä, mutta en oikein tajua miten puhelinseksiä harrastetaan... Ähkitäänkö sitä luuriin jotain "aah, aah, nyt mä virtuaalipuristelen sun tissejä..." :roll: :lol:
Jokatapauksessa ei ole mun juttu, kun en oikeen uskalla/osaa rivoja puhua.. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat