mies ahdistelee nukkuessaan - Seksi

unikeko
Miffy
Ei ole, mutta luin Trendistä jokin aika sitten jutun tuosta aiheesta. Se tais olla joku viime syksyn lehdistä.

Kiitti Miffy! Pitääpä yrittää kalastella tuo kyseinen Trendi jostain. Tätä sattuu nimittäin useasti viikossa ja muutaman kerran olen ollut mojovilla mustelmilla näiden yökourimisien jälkeen. Mies on muutenkin unissaan aika levoton. Puhuu usein ja on kuulema monesti nuorempana kävellyt unissaan, joten joku sekavuustilahänet vissiin yöllä valtaa. Useasti en jaksa miestä herättää, vaan kiemurtelen itseni "vapaaksi" ja nousen hetkeksi pois sängystä. Kyllä hän siinä sitten yksin jäätyään rauhottuu :)

Sivut

Kommentit (68)

-N-

Meillä n. vuosi sitten kun poikaystäväni oli aika stressaantunut niin puhui ja käveli unissaan. Kerran myös heräsin siihen, kun hän tarrasi todella kovaa tissiini ja väänsi sitä. Minusta se oli vain huvittavaa ja aamulla oli kiva kysellä, että muistatkos ronskit hellyydenosoitukses :lol: kerran poikaystäväni alkoi töniä unissaan minua kiukkuisena niin että tipuin sängystä. Olin puolinukuksissa ja ihmettelin, että mikä sillekin oikeen tuli, mitä mä tein.

SooZ

minäkin pari kertaa herännyt siihen että kulta on minua puristellut milloin mistäkin :)
jos tuollaista usein tapahtuisi enkä siitä itse pitäisi niin kyllä mä herättäisin ihan surutta. Potkaisen jos kuorsaa ja potkaisen kyllä jos kourii liian kovaa unissaan :lol:

Asphyxia

Vähän tuo nauratti kyllä, vaikka onkin oikeastaan vakava asia. Voin kuvitella että miestä varmasti häiritsee :? Kyllä itseäni ainakin alkaisi nukkuminen ahdistaa kokonaan jos touhuaisin unissani aina jotain omiani.

mystic
MiuMiu*
Tää ei ole mitään ahdistelua, mutta meillä kävi kerran niin, että mies mottas mua nenään kun hän heitti käden melko lujaa suoraan mun naamalle ja minä nukuin vielä selälleen. Ei kyllä ollut kiva herätys ja säikähdin aivan helkutisti kun luulin että mies löi mua tarkoituksella...vähän ajan päästä mieskin sitten heräs ja ihmetteli kun multa tulee verta nenästä keskellä yötä ( mulla on tosi herkkä nenä) ja olihan mies tosi huolissaan ja nolona silti, vaikka sanoin ymmärtäväni, että hän teki sen vahingossa. Jälkeenpäin mieskin pystyy jo nauramaan tuolle :lol:

meillä sama juttu että käsi lentää välillä miehen nukkuessa ja mies "hätkähtelee" välillä pelkkä jalka tai käsi ja välillä koko mies niin että herään siihen usein tai minun ympärillä oleva käsi sätkii ja puristaa kovaakin minua. iso ongelma tämä ei ole mutta kyllä välillä ärsyttää kun herään parikin kertaa yössä tähän :?

Annie the Pooh

entä jos et ihan täysin herätä häntä? siis tarkoitan että jos vähän havahdutat, eli vähän vaikka tönäiset, silleen että hän vähän herää ja lopettaa toimintansa. Sie esität että nukut, niin ei tarvii toisen noloilla joka yö...

MiuMiu*

Tää ei ole mitään ahdistelua, mutta meillä kävi kerran niin, että mies mottas mua nenään kun hän heitti käden melko lujaa suoraan mun naamalle ja minä nukuin vielä selälleen. Ei kyllä ollut kiva herätys ja säikähdin aivan helkutisti kun luulin että mies löi mua tarkoituksella...vähän ajan päästä mieskin sitten heräs ja ihmetteli kun multa tulee verta nenästä keskellä yötä ( mulla on tosi herkkä nenä) ja olihan mies tosi huolissaan ja nolona silti, vaikka sanoin ymmärtäväni, että hän teki sen vahingossa. Jälkeenpäin mieskin pystyy jo nauramaan tuolle :lol:

cosmo21
Henni-
Kerran on myös lyönyt minua unissaan nenään :D mutta heräsi sitten heti kun kiljahdin

Mun mies on kans tintannu mua nenään unissaan. Ei muistanu mitään asiasta. :wink:

Jeii

Mä taisin lukea tuon kyseisen Trendin artikkelin myöskin. Siinähän oli just puhetta tosta väkivaltaisuudesta. Jos tuo oikeasti teitä kumpaakin häiritsee, niin kannattaa ottaa yhteyttä ammattiauttajaan. Itse tekisin heti niin!

Henni-

Minäkin olen herännyt monta kertaa, itseasiassa lähes joka yö, poikaystäväni "ahdisteluun"... aluksi menin mukaan lähes joka kerta, mutta nykyään väsymys voittaa ja nukahdan melkein samantien kun herään :/ ja luulenpa että poikaystäväni ei muista enää aamulla mitä yöllä on tapahtunut, eli luultavasti tekee sitä unissaan. Kerran on myös lyönyt minua unissaan nenään :D mutta heräsi sitten heti kun kiljahdin

Tiger

exälläni oli myös tuo samanlainen juttu, tosin hän oli silloin aina hereillä, eikä kovakourainen. Kaipa se hänelle oli joku fantasia yrittää harrastaa seksiä nukkuvan kanssa :?

unikeko

Miehelläni on erikoinen tapa "ahdistella" minua nukkuessaan. Herään monesti yöllä siihen että poikaystäväni pyrkii itsepintaisesti yöpaidan alle. Luulin joskus alkuaikoina, että poikaystäväni on hereillä tätä tehdessään, mutta pian selvisi, että hänellä on ollut myös aikasemmissa suhteissaan sama "ongelma".
Joskus tämä yöllinen innostuminen tuntuu mukavalta ja innostun itsekin, mutta usein poikaystäväni on unissaan erittäin kovakourainen, eikä ole aina mukava herätä keskellä yötä, kun hän yrittää esim. väkisin survoa sormia sisääni tai kourii rintoja kuin viimeistä päivää... Poikaystäväni on muutoin erittäin hellä ja häntä hävettää tämä yöllinen ahdistelu kovasti. Hän kokee myös erittäin ahdistavana sen ettei itse tiedä mitä öisin puuhastelee. Hän on pyytänyt minua herättämään hänet, jos hän alkaa taas "käyttäytyä huonosti" mutta en aina henno, koska miesparka on siitä aina niin kovin nolona... Mieheni exä oli kuulema "puolustautunut" aika kovakouraisesti näitä yöllisiä hyökkäyksiä vastaan, mutta itsestä tuntuisi kauhean pahalta alkaa murjoa miestäni, varsinkin kun raukkaparka nukkuu. Onko muilla kokemuksia samantyyppisistä ongelmista?

Miffy

Ei ole, mutta luin Trendistä jokin aika sitten jutun tuosta aiheesta. Se tais olla joku viime syksyn lehdistä.

Tästä on taidettu täällä jossain ketjussa jutellakin... harmi etten muista tuon ilmiön nimeä nyt tähän hätään.

figaro

Minulla ei ole tuonkaltaisia omakohtaisia kokemuksia kuin kerran. Nimittäin kerran mies unissaan repäisi :shock: alushousuni :lol: ja siitähän metakka syntyi.. Onneksi jäi yhteen kertaan :) Minä olen meillä se, joka on lätistellyt miestäni :oops: Kuulema näpit varressa kiinni puristellut :D Jäänyt pariin kertaan..

Ymmärrän kyllä tämän, että se on jo ongelma. Ei siinä mitään, jos toiminta olisi hellää, mutta se, jos alkaa tuntua jo pahalta.. Sinuna minä herättäisin miehen heti, kun näitä alkaa tapahtua :roll: Mitä sinä noin yleensäkin olet yrittänyt öisin tehdä, kun show alkaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat