Seksihalut lopahtaneet - Seksi

pikku-kata

Niin, ja tuosta etukäteen suunnittelusta voi olla sekin hyöty, että sovitaan tietty päivä millon kiksitään, niin voi etukäteen jo kuvitella mitä tekisi, mitä haluaa jne. Ja se tuo eräänlaista kiihotusta. Ainakin mulle.

Sivut

Kommentit (75)

taki

Mua ei huvita, jos..
- ollaan paljon riidelty
- mietin jotain muita asioita
- tunnen itseni rumaksi tai alistetuksi
- mies ei oo ajanu partaa tai leikannu kynsiä (satuttaa)
- komentaa mua tai kyselee etukäteen "Oliskos mahdollista saada pillua illalla?" Eli toi ke, pe juttu ei tod. toimis mulla, suunniteltu seksi on h-u-o-r-a-u-s-t-a. Painetaan nappia -> nainen on seksikone :evil: , naidaan mieluummin sillon ku huvittaa :wink:

geyfa

Kävi semmonen juttu, tuossa muutama viikko sitten, että kesken kaikkein kiihkeimmän hetken poikaystävän innostus "lopahti". Tämä teki ison kolhun itsetuntooni, koska olin juuri tuolla hetkellä itse laittautunut kauniiksi jne. joten tuon jälkeen ei juuri ole ollut kiinnostusta aloitteen tekemiseen.

Ikävä juttu tässä on se, että poikaystävä ei myöskään ole aloitetta tehnyt, jöten vaikka sylikkäin nukutaan joka yö. niin se on ihan oikeesti pelkkää yhdessä nukkumista. Tilanne on aika kamala, enkä tiedä mitä tehdä...

lil_mermaid

mäkin käytän pillereitä..voi olla että vaikuttaa seksihaluihin, mutta olen muuten tosi tyytyväinen noihin! oon kokeillu myös muita vaihtoehtoja, mut nuo pillerit sopii parhaiten.

lil_mermaid

mulla on samanlaisia ongelmia... :oops: tavallaan mua ahdistaa, kun poikaystävä haluis oikeestaan joka päivä(aina kun nähdään, ei asuta yhdessä)...ja suuttuu jos en jaksa/halua, vaikkei sitä myönnäkään. :( kovasti yrittää myös saada piristystä seksielämäämme, kun on jo parisen vuotta seurusteltu. mutta hän haluaisi sinne makkariin ihan eri asioita kun minä. mä tykkään rauhallisesta, romanttisesta seksistä..mutta poikaystäväni haluis hakee dildoja sun muita seksileluja, jotka mua ei innosta, enkä niitä välttämättä seksielämäämme kaipaakaan.. :?

ollaan puhuttu asiasta, mutta minkä mies itselleen voi... :roll:

Miffy

Joo no sitähän sanoinkin, etten mä mitään merkintöjä kalenteriin tee tyyliin "20 min pusuja ja esileikkiä, heti perään 50 min yhdyntää" tms :lol:

SunLion
Miffy
Ei se ole mikään "hyvästi seksielämä". Mulla tai siis meillä on tällä hetkellä aika hektisen kiireistä, JOTEN on paras vähän miettiä, että millos oikeen ehittäis olemaan kotona samaan aikaan.
no se onkin eri asia kun varata _seksille_ aikaa kalenterista ;)

Miffy

Ei se ole mikään "hyvästi seksielämä". Mulla tai siis meillä on tällä hetkellä aika hektisen kiireistä, JOTEN on paras vähän miettiä, että millos oikeen ehittäis olemaan kotona samaan aikaan.

SunLion
Miffy
No mutta toisaalta, jos on tosi kiireistä, niin miksei varata seksille tilaa almanakasta? Aina ei vaan voi kyetä spontaaniin senksiin. En nyt sitte kuitenkaan tiiä josko ihan tollalailla, että "aina perjantaisin ja lauantaisin" :)
musta ainakin seksin täytyy olla spontaania..miellummin sitten oisin ilman tai pitäisin omaa kivaa...

ajatus siitä että seksi on viikko rutiini siinä missä kaupassa käynti tai roskien vieminen...ni jooh, hyvästi seksielämä..

SooZ

Meillä nyt vuoden yhdessäolon jälkeen toi seksin harrastaminen alkanut jäämään. Tosin tällä hetkellä molemmilla paljon stressiä ja väsymystä että eipä ole ihmekään. Mieli kyllä tekisi mutta ei vaan jaksa. Ja itsellä tuo stressi ilmenee vielä niin että orgasmin saaminen on vaikeaa. Ja tätä kun vielä stressaa seksin aikana niin on jo melko varma että se orgasmi todella on työn ja tuskan takana ja eipä siitä kumpikaan loppujen lopuksi niin hirmuisesti nauti.

Shandy

Meillä on myös tuo seksin harrastaminen hiipunut.. Eka vuosi harrastettiin seksiä aina kun nähtiin ja monta kertaa (lähinnä siis viikonloppuisin), tokana vuonna se jäi kertaan viikossa. Viime keväänä kuitenkin mun halut alkoi lopahtamaan jostain kummasta syystä (ei kai voinut pillereistä johtua kun olin niitä jo vuoden syönyt). Seksiä siis harrastettiin viime kevät ja kesä ehkä kerran kuussa tai harvemmin. Syksyllä ei sekstailtu kun pari kertaa neljän kuukauden aikana kun mies oli ulkomailla.

Tänä vuonna on alkanut jo näyttää paremmalta, ollaan pari kertaa viikossa sekstailtu tähän mennessä :D Pysyispä vaan tämmönen tahti niin mieskin olisi tyytyväinen, sillä minusta se seksin vähyys on johtunut.. Kun ei vaan tulisi taas sellaista haluttomuuskautta :?

enkelin

mulla on halut vähentyneet aika tasaisesti parin viime vuoden aikana. eksäni kanssa seksi ei kiinnostanut enää viimeisen vuoden aikana. mies olisi kyllä kovasti halunnut, mutta minä en. sitten uuden miehekkeen kans oli aluksi melko kiihkeää, mutta loppujen lopuksi mun into seksiin lopahti jälleen.
nyt olen ollut pari kuukautta sinkku ja päätynyt säätämään jo aivan liian monen miehen kanssa. olen kuitenkin huomannut, että mua ei kiinnosta seksi oikeastaan ollenkaan. viime yön nukuin yhden puolitutun miehen luona, ja osasin kerrankin sanoa, että en halua seksiä. toisaalta musta oli tosi ihana saada nukkua jonkun kainalossa ja olla lähellä, mutta sitten sitä enempää en haluakaan.
ehkä pitäisi vaan vielä tarkemmin kuunnella omaa sisintä ja sitä miltä tuntuu, eikä lähteä mukaan seksiin, ellei ole varma haluaako sitä. voisikin koittaa, miten kauan tekee mieli olla selibaatissa. pitäisi varmaan jossain vaiheessa lopettaa pillereiden käyttö, jos haluan haluta jotain miestä. en mä nyt kuitenkaan loppuelämääni halua ilman seksiä olla.

angie

eli siis, olen seurustellut jo muutaman vuoden saman jässikän kanssa, ja nyt mun seksihalut on alkanut lopahtaa.. se ei ole mitenkään hänestä kiinni, mutta tää vaivaa tosi paljon. ennen oli suunnilleen 1-3 krt seksiä/päivä.

kiitos etukäteen. :)

tessa

No hei, 1-3krt/päivä!!! Eihän tollanen meno voi nyt ikuisesti jatkua. Sinuna en huolestuisi jos kuitenkin vielä tekee mieli muutaman kerran viikossa.

angie

niin mutta kun ei tee.. ehkä pari kertaa/kk. siis en tarkoitakkaan, että tarvitsisi vieläkin olla yhtä kova tahti kuin ennen.. edes kerran-pari viikossa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat