Minkä väriset silmät sytyttävät? - Seksi

Lizzie

Seksikäs look on kun miehellä on veden siniset tai vihreät silmät, sänki ja tumma tukka. Ala Julian McMahon ja Viggo Aragornina.

Murullani on keskiruskeat silmät ja vihersiniset silmät.. oon koittanu yllyttää sitä ostamaan siniset piilarit ja värjäämään tukan :lol: Ihanaa, tummaa sänkeä ei vaan kasva, byhyy.

Saas nähdä dominoiko mun ruskeet silmät-alleeli sit mahdolliselle jälkikasvulle. Ollaan lyöty jo vetoa :D

Sivut

Kommentit (93)

Eksyksissä

Ruskeasilmät vai sinisilmät kumpi saa sinut enemmän syttymään?
Vai miellyttääkö vihreät silmät eniten?

[color=red][size=9]Muokkasin hieman otsikkoa ja aihetta. -Jzzu[/size][/color]

*Sandy*

Minun on vaikea sanoa tästä suoraan, mielestäni toiselle sopii paremmin siniset silmät ja toiselle ruskeat.. Se kokonaisuus on minulle tärkein :)

Jzzu

Oman kullan vihertävät silmät ovat kaikista ihanimmat.
Värillä ei niin väliä mutta ihanat ovat. :wink:

Noin yleensäkään silmien värillä minulle ei niin ole väliä vaikkakin silmät usein jäävät eniten mieleen, se on joku muu juttu kuin väri mikä niissä sytyttää tai on sytyttämättä.

blaah:)

Riippuu hirveästi :?

Jos ruskeita silmiä verhoo tummat pitkät ripset niin ne on aika Nam. Jos taas siniset tai vihreet silmät ovat kirkkaat ja selkeästi erottuvat niin myös ne mulle kelpaa :)

Eli olen kaikkiruokainen silmien suhteen :P

Rahel

Värillä ei väliä, kunhan silmissä on sitä jotain, pilkettä, säihkettä, tähtiä whatever. Yleensä kyllä tykkään miehistä joilla on siniset tai sinertävänharmaat silmät.

Annie the Pooh

Eka meinasin vastata, että ruskeat, mutta jotenkin se miun ruskeiden silmien ihastus on tässä jäänyt jonnekin tosi kauas... Sit rupesin miettimään että siniset, mutta poikaystävällä on vihreät silmät ja nekin on ihanat... Että kai se on se katse, se pilke mikä niissä silmissä on!

Paitsi tuli just mieleen kaverin ison veljen ruskeat silmät, oi voi! nam nam... ihanat!

sopuli
Rahel
Värillä ei väliä, kunhan silmissä on sitä jotain, pilkettä, säihkettä, tähtiä whatever.

Samaa mieltä! Värillä ei väliä minulle, mutta silmissä pitää olla jokin pilke :D

Maruchka
sopuli
Rahel
Värillä ei väliä, kunhan silmissä on sitä jotain, pilkettä, säihkettä, tähtiä whatever.

Samaa mieltä! Värillä ei väliä minulle, mutta silmissä pitää olla jokin pilke :D

Näin on! Vaikka ehkä pidän kyllä eniten silmistä, joiden väri on selvä, mikä sitten onkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat