Kun mies ei mahdu sisään - Seksi

teddy

Meillä oli sama ongelma, mutta koittaessamme liukuvoidetta, niin ongelma on mennyt täysin ohi. En tiedä tarkalleen, mistä se "mahtumattomuus" johtui.. siitä etten itse ollut ollut tarpeeksi märkä vai tiukkuudestani. Vieläkin joka kerta kirpaisee aivan yhdynnän alussa, mutta se menee onneksi nopeasti ohi.

Toivottavasti ongelmaanne löytyy ratkaisu :>

Kommentit (6)

PoisHeitetty

Niin, olen vielä neitsyt, ja kun tässä vähän aikaa sitten yritimme poikaystäväni kanssa yhdyntää, niin hän ei saanut kaluaan sisälleni. Kokeilimme useaa asentoa, mutta ei.

Onhan herralla ihan kohtalaisen kokoinen, mutta itselläni taitaa olla todella tiukka.

Omasta mielestäni en mitenkään erityisen paljon jännittänyt, ellen sitten alintajuisesti jotain..

Miten pääsisimme nauttimaan toisistamme, eli pääsisimme ihan yhdyntään asti?

Lintu

Sama ongelma oli myös täällä, mutta tosiaan liukkari auttoi ja kannattaa kokeilla että olet itse päällä. Meillä saatiin se vasta siten sisään, joskin kivuliasta sekin oli, mutta jotenkin helpompaa.
Samoin luulin etten tilannetta jännittänyt, mutta lantionpohjanlihakset oli silti näin jälkeen päin ajateltuna todella jännittyneet ja se helpotti vasta kun oltiin enemmän harrasteltu. Tsemppiä teille, kyllä se onnistuu aikanaan :)

SnowWhite

meillä oli kyllä sama ongelma. mitään liukkareita ei kyllä lopulta tarvittu. ei onnistunut pojan ollessa päällä ekaa kertaa joten itse olin ja meni paljon helpommin. varovasti vaan vaikka kyllähän sen tuntui muutaman kerran jälkeen edelleen hiukan kivuliaalta. toivottavasti löydätte jonkun ratkaisun :)

Essie

sama täälä.. oon ihan hirveen tiukka. Yhdenkin sormen työntäminen sisään sattuu..
Saakohan emätintä "venyttää" sillee että jos esim itsenäisesti ottaa liukkaria ja työntelee sisään? tuskin siitä mitää haittaa on :lol: oon nii vainoharhanen aina

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat