Mitä tehdä kun mies on haluton? - Seksi

Reza

nyt tää on vielä ärsyttävämpää kun seksiä on silloinkun on, mutta nyt mies on lopettanut minun tyydyttämisen nähtävästi kokonaan tai harventanut todella rutkasti. yhdynnässä en saa orgasmia, joten mies hoitaa minut aina suulla tai käsin ennen yhdyntää. mutta nyt ei tipu sitäkään. ennen hän teki sen joka kerta. olen vähän vihjaillut asiasta että olis kiva jos tekis jotain kivaa mulle :wink: kun teen minä kumminkin hänelle, mut eih...asiasta mitä olen vähän kysynyt (huom, vähän, ettei vaan mene rankutuksen puolelle) niin joko vastausta ei tule, tai sitten se on että kun väsyttää tms. mikähän vois olla :?

Sivut

Kommentit (142)

Torspo

Minen pystyis elämään varmaankaan suhteessa jossa mies olisi noin haluton.
Mulla on kyllä ihan nymfomies ja mielummin niin päin.
Mielestäni et vaadi liikoja!!

PikkuPiru86

Mikäköhän mun miestäni vaivaa? Haluisin harrastaa hänen kanssaan seksiä, mutta hän ei.. Onko hänellä sitten joku toinen? Kysyin Häneltä eilen, että mä olen tehnyt mitä vaan ja sitten sä et haluakkaan. Sitten mieheni sanoi, että ei sille mitään voi kun ei tee mieli... (?) Olen koko viikon halunnut, mutta ei..? Mikä hänellä on?? Mulle on tullut mieleen että onko sillä toinen?että jos hän pettää mua, ja sen takia sillä ei tee mieli kun mä haluan..?? :(

Shandril

Siis ihan vaan tarkennuksena, että oletteko te kuitenkin ylipäätään jo harrastanut seksiä?

Ja sitten siis itse ongelmaan... Vaihtoehtojahan on monia, mutta kannattaa kuitenkin muistaa, ettei ne miehetkään mitään koneita ole - kuten joku jo aiemmin on maininnut :wink:

Ihan samoin saatta heillä olla kausia ettei jaksa / halua. Stressikin voi olla yksi syy. Kannattaa ehkä ihan suoraan kysyä, kuitenkin syyttelemättä, että mikä mahtaa olla syy.

Turhaan stressaat, eiköhän se siitä ajan kanssa. Myöskin liika kysely ja tenttaaminen vie ainakin minun halut enitistä kauemmaksi :?

Tsemppiä - kyllä se siitä :)

figaro

Syitä voi olla monia ja painostamalla tilanne ei ainakaan parane.

Miehelläsi voi olla stressiä. Hän voi olla masentunut. Hänellä voi olla jokin vaiva elimessään. Hän on väsynyt. Ei vain tee mieli - tämäkin hyvin tyypillistä..

Olisiko hänellä ollut edes mahdollisuutta pettää? Tällaisilla asioilla en sinuna itseäsi kiusaisi.. ellei todella ole syytä huoleen.

SooZ

Figaro aika hyvin summasi munkin ajatukset. Ei miehet tosiaan mitään koneita ole (minä taidan meillä olla se jota enemmän tekee mieli) joten turha sitä on heti pelätä että mies pettää. Ellei siihen ole todella aihetta mutta pelkkä haluttomuus ei todellakaan vielä viittaa pettämiseen :)

Maikki85

Taitaa olla aika yleistä toi että naiset haluaa seksiä useimmin kun miehet.
Ei tosiaan kannata painostaa, se vaan pahentaa tilannetta. Se voi vaan olla että alkuhuuma on ohi eikä häntä vaan haluta enää jatkuvasti, sillä miesten(kin) elämässä on muutakin kuin pelkkä seksi..

Leola

Niin, tuskin kyse nyt on pettämisestä. Joko miestäsi vaan ei haluta (ei kai aina voi sit kumminkaan haluttaa :wink: ) tai hänellä on stressiä tms...

Tosin minun on pakko myöntää erittäin epäileväisenä ihmisenä, että minä kyllä itsekin sortuisin varmasti miettimään noin :( Meillä tosin tuommoisia tilanteita harvemmi tulee, yleensä kullan kyllä tekee mieli ja minun myös :D
Mutta kerran tai pari minä olen halunnut ja kulta on ollut aivan rättipoikkiväsynyt ja on kieltäytynyt siihen vedoten...ja minä olen heti pitänyt itseäni ei-viehättävänä ja ei-haluttavana. Nyt, kun kirjoitan sen tähän jälkeenpäin, huomaan, miten naurettavaa suuttumiseni siinä tilanteessa on ollut :oops:

jaribros@netti.fi

Minun naisellani on myös kyseinen haluttomuus kausi meneillään ja en ole saanut selville mistä johtuu. Tästä keskusteltiinkin täällä jossain taanoin ja silloin kävin läpi kaikki pettämiset ym. Pettämiseen en usko vieläkään. Tähän mennessä ei ole tietoa mistä johtuu ja muutosta ei ole. Olen ollut asiasta hissukseen suurimman osan ajasta ja kun tilanne vaikuttaa sopivalta niin olen varovasti lähetynyt aihetta. Toistaiseksi tuloksetta. Viimeksi hän sanoin, että on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi. Onhan se niinkin. Osalla seksi sujuu hyvin ja ns. arki helvettiä ja päinvastoin. Meillä arki sujuu, mutta punkassa ei juurikaan nykyään tapahdu, itse olisin aika aktiivinen ja ehkä se puraiseekin siksi eniten meistä minua. Olen kärsivällinen, enkä ole tyyppiä joka antaa herkästi periksi. Mutta jossakin vaiheessa on tehtävä ratkaisu, haluaako suhteen jossa ei seksiä, mutta muuten menee hyvin vai sellaisen, jossa seksiäkin on riittävästi. Mene tiedä, ihminen on monimutkainen kapistus.... Vieraissa käyntikin on välähtänyt mielessä, mutta ainakin toistaiseksi kantti on pitänyt!

Maikki85

Jari..
Kuis kauan siit on ko viimeksi ootte seksiä harrastaneet?
Ja kuinka usein harrastatte.. Ehkä naikkosesi on epävarma ittestään, haluaa peitellä itseään, hän ei ehkä sulta saa riittävää tyydytystä(haluaisi sulta enemmän esileikkejä tms) tai sitten häntä vaan stressaa joku. Myös voi olla että hä haluaa suhteessa muutakin tehdä kun harrastaa seksiä ja tutustua toiseen paremmin jne.

Mut jos toista rakastaa yli kaiken niin kyllä se suhde menee seksin edelle, et silloin ei mielellään jätetää omaa kultaa vaikka seksi oiskin vähäistä. Tai näin itse ainakin olen kokenut. Kärsivällinen olen ja stressi ukkosellani laantunut joten seksiäkin on vähän tullut lisää..
Kannattaa miettiä haluaako menettää rakkaan ihmisen seksin takia(eri asia on jos ei syvää kiintyystä toiseen ole)

SooZ

muistelisin että toi jarin tilanne ei oo mikään parin viikon seksitön kausi. ennen joulua joskus ollu se keskustelu täällä että kyllä tuossa on jo pidempi aika ilman.
Tottakai sen kestää jos toisella tulee kausia että ei tee mieli ja samaa odottaa myös kumppanilta, mutta jos tuo seksittömyys vaan jatkuu ja jatkuu ja selitystä tai mitään elettä sen poistamiseen ei tule niin kyllä minäkin alkaisin jossain vaiheessa miettiä että haluaako sellaisessa suhteessa olla. (ja nyt puhutaan sitten tosissaan jo piiiitkästä ajasta ilman. Seksi on minusta kuitenkin melko tärkeä osa parisuhdetta, muttei tietenkään tärkein).

SooZ

Dubyamoa: joo juuri tuota itsekin tarkoitin :)

Miffy: tottakai on normaalia sellaiset kaudet mutta ei se minusta ole normaalia enää jos kestää ja kestää eikä olla valmiita lainkaan puhumaan siitä mikä vaivaa tai yritetä edes muuttaa asiaa mitenkään.

sopuli
Miffy
...toisaalta, kyllä ainakin mun mielestä jonkinlaiset tauot seksuaalisessa aktiivisuudessa ovat ihan normaaleja.

Musta ne tekee välillä oikein hyvääkin! Sitten on kiva taas innostua.. Ei meiskään ole mikään kone, että jaksaisi aina.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat