Lävistykset ja seksi - Seksi

pikku-kata

Poikaystäväni on sanonut, että kielikoru ois mielettömän seksikäs. Yksi syy miksi sen aidon sitten joskus ottaa 8)

Itse en oikein pidä genitaalialueen lävistyksistä, enkä toivoisi että poikkikseni sellaisen ottaisi... Muutenkin oon vähän kipuherkkä tuolta alapäästä, niin sitten vielä sellainen siihen mukaan!

Sivut

Kommentit (62)

Jzzu
Destinova
Täytyypä nyt tulla ihan tiedustelemaan, kun poikaystävä ei anna ottaa (tai siis ei haluaisi että ottaisin kielilävistystä, koska hän uskoo sen haittaavan suuseksiä. Eli siis onko täällä ketään kielilävistettyä, jolla olisi kokemusta kyseisestä tilanteesta? Onko kielilävistys tiellä esimerkiksi suihinotossa?

Aimée
Ei todellakaan haittaa! Täälläpäin mies ainakin on ihan taivaissa kun vähän korulla kutittelee :D

Jzzu
Miun mies ei vaan yksinkertaisesti tykkää lävistyksistä: ettei sun miehekkees vaan keksi tekosyitä moisen seikan nojalla [size=9](siis että hän ei tykkäis lävistyksistä)[/size]?

-Z-
Mulla kielilävistys, p-ystävä sanoo ettei sitä kuulemma huomaa suudellessa tai suihinotossa. Muutama ystäväni joilla kielilävistys on sanonut poikäystävien sanoneen samaa. Tosin mun poikaystävä sitä mieltä ettei lävistykset ylipäätään oo kivoja, että pois kuulemma joutaisivat. Itseäni kielilävistys ei ole haitannut suudellessa tai suihinotossa, en edes huomaa sen olevan...

mimmu]
poikaystäväni sanoo tykkäävänsä kielikorustani suihinotossa :oops:

Jimmy KImmel
Destinova
Täytyypä nyt tulla ihan tiedustelemaan, kun poikaystävä ei anna ottaa (tai siis ei haluaisi että ottaisin kielilävistystä, koska hän uskoo sen haittaavan suuseksiä.

Yhdellä entisellä tytölläni oli pallo kielessä. Ei se tosiaankaan juurikaan tuntunut suikkarissa, mutta ajatuksena oli sitäkin kiihottavampi! Eli ei haitannut missään nimessä, pikemminkin päinvastoin... :wink:

Henni-
Mulla on kielikoru, ja ei ikinä ole ainakaan tiellä ollut. Kulta tykkää tosi paljon, sekä suudellessa että suihinotossa. Mutta kyllä huonojakin puolia on; minun ainakin pitää pestä hampaat ja kieli todella huolellisesti, mieluiten puhdistaa koko koru, jos haluaa antaa hyvän makuisia pusuja..

Destinova
Niin no, huulilävistys täältä jo löytyykin, eikä siitä ole ollut mitään valittamista. Kulta sanoo pitävänsä siitä kyllä. En sitten tiedä, mikä siinä kielessä on. Itse olen siitäkin jo pidempään haaveillut.

Ihmettelen kyllä, jos sellainen pallero ei tunnu ollenkaan suihinotossa. Itse voisin kuvitella (jos olisin mies :D ) että kyllä se siellä tuntuisi. Ja toisaalta kyllähän sen sitten pois saa kokonaan jos siitä tulee ongelmia, lävistyksethän ovat siitä kivoja etteivät ne ole elinikäisiä.

Ehkä otan sen salaa. :D No ehkä en. Mutta huomaisikohan se?

Henni-
No kyllä varmaan huomaisi! Ja jos otat, suutelua ja suuseksin antoa saa kokeilla vasta kahden viikon päästä lävistyksestä. Näin ainakin lävistäjäni neuvoi.
Will P

Mun mielestä naiselle sopii normikorvakorut, napa on must ja sit joku pieni nätti nenässä tai huulessa.
Oon kait jotenkin vanhanaikainen, mutta nänniläväri ja genitaali tai liian monta reikää korvassa antaa naisesta jotenkin halvan kuvan...Meitsi ei tykkää :? Tatuoinnit on ihan jees, jos koko kroppaa ei kirjailla :)

Shandy

En tykkää lävistyksistä. Korvalävärit on naisella kivat, mutta miehellä en voi niistä syystä tai toisesta sietää. Ainut läväri, mikä jollain miehellä on joskus näyttänyt hyvältä, on ollut kulmalävistys, mutta sekin mielestäni sopii harvalle. Naisillakaan en tosiaan muista oikein tykkää kun noista korvalävistyksistä, ja ehkä nyt joku napa menee.

Makunsa kullakin. :wink:

kurkku

ittelläni on kielikoru, eikä se haittaa omaa jätkää.. mutta ei se kuulemma missää oo tuntunukkaa.. :roll: :( ehkä vaan en osaa käyttää sitä! :roll: :lol:

SooZ

kyllä mä tykkään lävistyksistä, genitaalilävistys ehkä vähän aluks puistattais mutta ei se minusta ruma olisi :) lähinnä hirvittäisi miettiä että sattuikohan sen ottaminen. Itsellä ollut muutamakin lävistys, tällä hetkellä vain nenässä rengas. En mä ole koskaan mitään kommenttia omista läväreistäni saanut, ainoastaan vanhemmilta ehkä.
Kullalla kielikoru ollut ihan mukava piristys ;) aina sitä ei huomaa mutta muutaman kerran se on ollut oikein mukavan tuntuinen :D

Lania

Lävistykset, jotka saa kuumaks (okei ei kuumaks mut voi jollain harvalla tietyllä olla ihan SALETISTI HOT):
- kulmakoru

Lävistykset, jotka saa kylmäks:
- loput

En tykkää läväreistä yleensäkään miehillä enkä naisilla. Joihinkin silmä tietty tottuu, ja sitten ne "sopii" kantajalleen. En koe sellasta koristelua mitenkään tarpeellisena tai tietyllä tavalla edes järkevänä. Tatskatkin on vähän siinä ja siinä, enemmän yleensä miinuksen puolella.

molla

Riippuu ihan ulkonäöstä mikä sytyttää.Omalla poikaystävälläni silmien väli olisi nami mutta ei haluaisi kuulemma ottaa.

Kieliläväri ois kyl kiva miehillä.Iteltä semmonen löytyykin :) poikaystävä joskus kehunut sen tuntuvan kivalta suuhoidossa,tiiä sitten.
Nännikoruun ei oo sanonu juuta eikä jaata,ite pidän sitä pirun seksikkäänä itselläni :)

Minä pidän jos ihmisillä on "paljon" lävistyksiä jos ne ovat tietyissä kohdissa ja ns symmetrisesti.Kaikki niitä aina yököttelevät mutta ite pidän.

Itellä yököttelyn kohteeksi joutuvat genitaalilävistykset.Jotenkin sen kivun miettiminen saa jo kylmät väreet.

Vanamo

Itselläni on kulmakoru, rook, ylhäällä korvassa ja napalävistys. Poikaystävä ei oikein ole niistä mitään mieltä, mutta omasta milestäni melkein kaikki lävistykset ovat seksikkäitä. Miehellä nänneissä ja leussa ovat sytyttävät. Poikaystävällä oli leussa lävistys joskus muinoin, mutta en sitä koskan saanut nähdä. Se olisi ollut HOT!

Suhfeli

Onhan ne lävistykset ihan nättejä, mutta kunhan niitä ottaa kohtuulla eikä koko naamaa täyteen :lol: hyi olkoon.
Itselläni on kielikoru. :roll: Miehille sopii mielestäni parhaiten kulmakoru ja/tai kielikoru. :)

*Sandy*

Miehellä tykkäisin ainoastaan kulmakorusta, muut saisivat jäädä ottamatta. Itselläni ei ole kuin korvissa reiät, enkä oikeastaan koskaan ole muualle halunnutkaan. Tytöille mun mielestä sopii huulikorut, muihin en kommentoi mitään :)

papuna

mun mieheni on kans TODELLA vastaan kaikkia "reikiä ja jälkiä" ihmis kehossa (siis itse aiheutetuista :lol: )
tatuioinnit ja lävistykset on ehdottomasti pannassa... mulla tosin on tattoo,ja sen hän on juuri ja juuri ymmärtänyt.kerran jopa kehaissut tyylikkääksi...
mutta nkyään kun harkitsenkin lisää KORVIKSIA,niin nousee hirvee metakka :evil: . mutta aion ne silti käydä ottaan :twisted:
kielilävistyksen kokisin itse itselläni olevan "seksikäs" ja haluaisinkin kovasti sellaisen,muttei mies suostu kuulemma "nuolemaan mitään rautapalloo" :evil: eli sen jätän toistaiseksi hankkimatta...

miehellä olevat lävistykset ei oikein saa mussa mitään aikaan,ehkä mielummin ei.
mä en yhdistä niihin mitään eroottisia latauksia,en missään kohtaa kehoa...

tanya|

musta lävistykset on seksikkäitä.
sattumoisin itseltäni löytyy huulikoru. ja se on kivantuntunen miehelläkin kun suutelee.
omalla poikaystävälläni on kulmakoru ja se näyttää hyvältä nam<3
kielikorun viellä haluisin.<3

MiuMiu*

Mulle ei lävistykset aiheuta mitään reaktioita, aivan sama onko niitä vai ei, tosin alapäälävistykset mua oikeestaan lähinnä yököttää...

Tonde

Elikkäs mitkä lävistykset vastakkaisella sukupuolella saa sukat pyörimään jalassa? Kielilävistys ei ilmeisesti tietyissä tilanteissa miehiä haittaa.
Mutta mua yllätti vähän, kun eräs mies meni aivan sekaisin, ku huomas, että mulla on napakoru. En ollu ikinä ajatellu, et se vois aiheuttaa tollasen reaktion :) Aikasempia kokemuksia siitä mulla ei ole, ku vasta olen vähän aikaa sitten napakorun ottanu.
Nännilävistyksestä olen myös haaveillut ja muistan lukeneeni, että jollain sellanen täällä oli. Mitä reaktioita aiheuttaa miehessä?

En nyt äkkiä mietittynä osaa sanoa, mikä lävistys miehellä tekis mut hulluks, mut lävistys terskassa ei oikein saa mua syttymään. Mä vaan mietin, et miten se on sattunu ja kaikkee. Enpä tiedä sit, miltä tuntuis...

Jzzu

Oma mies ei pidä mistään lävistyksistä, minulla on oppinut niitä sietämään (lävistykseni siis nännissä ja navassa, ollut myös kielessä ja huulessa).
Ei suostunut juurikaan edes suutelemaan kun oli toi huuli- ja kielikoru (ei kuitenkaan ollut syy miksi poistin). :roll:

Itse tykkäilen lävistyksistä kyllä sekä miehillä että naisilla: nänni on tosi kivan näköinen.

Genitaalin haluaisin itselleni mutta ei taida kulta moiseen suostuu.. :?
Miesten genitaalit rumia, naisilla paljon kauniimpia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat