suuteleminen - Seksi

Suhfeli

En viitsinyt turhaan uutta aihetta aloittaa niin kirjoitan sitten tähän.

Poikaystäväni ei tykkää suudella kovinkana paljon, minä taas tykkään. Hänen mielestään suutelu ja pusuttelu on tylsää kun minulle se taas olisi tärkeää.
Ongelmana saattaa olla varmaan se, että hän ei hirveästi viitsi alkaa puusuttelemaan kun hänellä alkaa tämän takia seisomaan ja suutelu johtaa tämän takia yleensä seksiin. Ei siinä, että siinä olisi jotain pahaa, mutta olisi kiva joskus ihan muuten vain suudella.
Minun mielestäni, suutelun ei pitäisi johtaa aina seksiin vaan se on myös hellyyden osoitus toista kohtaan.

Muiden mielipiteitä? Neuvoja tai samantapaisi kokemuksia?
Olis kiva lukea niitä. Kiitos ja anteeks :D

Sivut

Kommentit (52)

Asphyxia

Et osaa sääntöjä? :lol: Ei suutelemisessa nyt taida sentään sääntöjä olla.

Mutta älä tunge kieltä liian syvälle. Ole hellä mutta kuitenkin viettelevä ;) Grrrauh, alkaa ihan pöksyt kostumaan pelkästä ajatuksesta. *hoipperoi olohuoneeseen kullan luo* =P~

candy_girl

Eli en kyllä tiedä mihin tämä aihe kuuluu mut haluaisin tietää parhaat suutelu vinkit

eli kertokaa miten suudellaan..eli mitä kaikee kannattaa tehdä kun kyseessä on suuteleminen...ite oon vasta aloittelija..en osaa noita sääntöjä tarkalleen

candy_girl

joo mäki kyl ajattelen et rentoutuisin vähän, mut aina silloin minä mietin et mitä teen ja mis mun kädet on ja mis asennossa oon ja sellaista...

pitäis tota rentoutumista varmaan harjoitelle

Maruchka
Zuzannah
candy_girl: laita kädet sinne mihin ne luonnollisesti menevät, esim pojan ympärille, niskan taakse, takamuksen päälle ( :lol: )... ole mahdollisimman luonnollinen :)

Yksinkertaisesti älä ajattele, että mitä nyt pitää tehdä, vaan tee niinkuin haluat :)

candy_girl

Joo ei suuteleminen sais johtaa seksiin(ei aina) mut suudellessa voi käyttää käsiä...mut mul on aina se ongelma et en tiiä minne sitä kättä voi oikein tunkee? esim sen voi jättää miehen hartioiden päälle?

Asphyxia
Suhfeli
En viitsinyt turhaan uutta aihetta aloittaa niin kirjoitan sitten tähän.

Poikaystäväni ei tykkää suudella kovinkana paljon, minä taas tykkään. Hänen mielestään suutelu ja pusuttelu on tylsää kun minulle se taas olisi tärkeää.
Ongelmana saattaa olla varmaan se, että hän ei hirveästi viitsi alkaa puusuttelemaan kun hänellä alkaa tämän takia seisomaan ja suutelu johtaa tämän takia yleensä seksiin. Ei siinä, että siinä olisi jotain pahaa, mutta olisi kiva joskus ihan muuten vain suudella.
Minun mielestäni, suutelun ei pitäisi johtaa aina seksiin vaan se on myös hellyyden osoitus toista kohtaan.

Tollaisena pienenä hellyydenosoituksena toimii myös ihan pikkupusu huulille, tai vaikka poskellekin. Meillä on tapana että aina aamulla herätessä ja päivällä kun toinen tulee töistä, niin annetaan pusu suulle. Ne on mulle, ja poikaystävällenikin aika tärkeitä, pieniä rakkaudenosoituksia jotka voi antaa lennossakin, ettei tarvitse jäädä pitkäksi aikaa jumittamaan. Yleensä aina kiireessäkin annetaan pikainen hali ja pusu :) Se on kiva tapa.

sanja

hmm... No mun mielestä tärkeintä on ettei yritä liikaa, tunnustelee eka sillee varovasti. Missään nimessä ei kannata heti tunkea kieltä toisen suuhun, vaan hiljalleen ja pehmeästi suudella kumppanin ylä- ja alahuulia. Sitte ku alkaa tuntua hyvältä ja homma luistaa, niin on hyvä hieman kieltä käyttää toisen suussa, imeä toisen kieltä (hetkellisesti, ei mitään kauheeta imua :lol: ) jos se on tarjolla. Sitte voi kielen kärjellä piirtää kumppanin huulia... :P

Oispa tässä nyt mies ketä suudella... :?

Asphyxia
candy_girl
joo mäki kyl ajattelen et rentoutuisin vähän, mut aina silloin minä mietin et mitä teen ja mis mun kädet on ja mis asennossa oon ja sellaista...

pitäis tota rentoutumista varmaan harjoitelle

Toi kuulostaa siltä että et pysty oikein suutelemaan luonnollisesti kun toi ylimääräinen ajattelu häiritsee. Mä en suudellessa ajattele mitään, nautiskelen vaan hetkestä :P Ja kädet on yleensä haliasennossa toisen ympärillä, ja suutelemisen loppuessa puristan vielä pepusta, grauh.

olematon

Mun oli nyt vaan pakko sanoa, et kaikista paras suudelma on sellanen, mikä alkaa ihan varovasti ja etenee siitä mihin nyt ikinä eteneekään :D mulle tulee vähän lukko-fiilis jos heti se "eka" pusu on kauhian vaativa. Vai mitäs muut on mieltä?

Baby-G
candy_girl
Joo ei suuteleminen sais johtaa seksiin(ei aina) mut suudellessa voi käyttää käsiä...mut mul on aina se ongelma et en tiiä minne sitä kättä voi oikein tunkee? esim sen voi jättää miehen hartioiden päälle?

Mä yleensä toisella kädellä hyväilen miehen niskaa tai kaulaa, tykkään itekkin kun mulle tekee niin.

Ite tykkään sellaisista hellistä pusuista, alotetaan varovasti ja sitten pikkuhiljaa ehkä kieltä jne.. Joskus saatan silleen nopeasti ja hellästi purra toisen alahuulta.

gnirom
Suhfeli

Aivan sama tilanne täällä. ratkaisu -> ei suutelua ellei halua seksiäkin. :D paitsi kännissä tuo onnistuu, koska silloin mies on muutenki enempi pusuttelupäällä :D kyllä mä kovasti haluaisin oikeasti suudella, mutta kun usein saa pienempiä pusuja niin kyllä sekin riittää :).

Nobeliski

Varmaan suuri osa teistä tietää miten huumaava tunne on kun sulkee silmät ja tuntee kun ensin tuntee toisen lämmön ja sitten ne pehmeet vähän raollaan olevat huulet. Mun mielestä suudelma voi olla pieni ja hellä mutta kaikkein parasta on kun molemmat on siinä mukana. Niin kun joku on viisana todennu Suudellessa sielut hivelevät toisiaan :wink:

SinRuid
olematon
Nobeliski
Suudellessa sielut hivelevät toisiaan :wink:
Vähänkö nätisti sanottu :)

En nyt noista sielujen hivelyistä tiiä, mutta munan hively tuntuu vähintään yhtä hyvältä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat