käsikopelo - Seksi

murur

enpä löytänyt hausta joten tässä tulee:

minulle sattui tässä joku aika sitten aika nolo tilanne, kun poikaystävä ilmoitti, että en osaa tyydyttää häntä käsikonstilla. :oops: kyse oli siitä, että hänen mukaansa tekniikkani oli hieman virheellinen, ja tästä syystä välillä aiheutin enemmän tuskaa kuin nautintoa. minkäs sille voi, kukaan ei ole seppä syntyessään, ja intenssiivisen oppitunnin jälkeen opin runkkaamisen jalon taidon. :lol:

asiassa ei kaihertanut se, etten osannut vaan se, että kukaan ei ollut koskaan aikaisemmin avannut suutaan, ja itse luulin että osaan kyllä vetkuttaa sit joystickiä siihen malliin, että hyvä tulee. näin ei kuitenkaan ollut. onko jollakin toisella jotakin kokemusta asiasta, ja mitä sanoo miehet? onko todella niin, että aika moni nainen on melko onneton hepin kanssa, kun vatkaamisesta on kyse?

lisäksi tuli vielä mieleen, et mites naiset sitten kokee tämän miesten "räpeltämisen"? minua lähinnä vaivanneet sormien kuivuus ja hetkittäinen kovakouraisuus. :roll: kun rutikuivilla sormilla hankaa klitorista tuntuu samalta kuin hinkkaisi hiekkapaperilla, ja jos on liian kova otteissaan nautinto muuttuu hyvin nopeasti kivuksi, ja loppujen lopuksi ei oikein osaa päättää kumpaa se on :lol:

Sivut

Kommentit (32)

Suhfeli

Lainaus:
onko todella niin, että aika moni nainen on melko onneton hepin kanssa, kun vatkaamisesta on kyse?

Minä ainakin olin :D En mie oikeen mitään osannut, mutta poikaystäväni opasti minua ja pikkuhiljaa alan oppimaan (hänellä kun on aika hankala tekniikka siinnä) :D

figaro

En muista, että kukaan olisi koskaan sanonut mitään sen suuntaista, etten olisi osannut. Itse olen monesti kysynyt, tuntuuko joku määrätty asia hyvältä. (Näiden kokemusten perusteella muodostanut kuvan siitä, mitkä asiat tuntuvat useimmista hyvältä :))

Itse en välitä niin järkyttävän paljon käsillä vemppaamisesta (muuta kuin unissani kuulopuheiden mukaan :lol:). Mieluummin otan suihin..

Jimmy KImmel

Tekniikoissa ja toteutuksissa on eroja ja hyvinkin suuria. Suurin puute/virhe on liiallinen hellyys... Itse ainakin tykkään "ronskemmista" otteista tai ehkä asia on lähinnä niin, että mikään pikkuhiplailu ei saa kuin koneet vaan käyntiin... Esileikin esileikkiä tai jotain. :lol: Eli ei se puristamisesta hajalle mene. Mukavan vaihtelun tuovat myöskin rytminvaihdokset ja otteiden muutokset. Usein tytöt syyllistyvät mielikuvituksen puutteeseen ja lopputuloksena on sitä yhtä ja samaa jyystöliikettä samalla voluumilla. Palleja soisin huomioitavan enemmän runkkauksen ohella eli jätetään se varsi hetkittäin rauhaan ja mälvetään mätisäkkejä. :wink:

Mikäli miehelle annetaan käsihoitoa alusta loppuun, niin kannattaa kokeilla uusia juttuja. Hyväksi havaittuja ovat mm. erilaiset asennot, liukuvoide, kertakäyttöiset "kumihanskat", visuaalisen ärsykkeen tarjoaminen samalla, käden tai otteen erilaiset variaatiot, kahden käden käyttö (tää on ihan kuningasjuttu! :wink: ) jne. vain jotakin mainitakseni. Vaihtelu siis virkistää, jos sitä ei joku vielä tiennyt. :wink: Yksi erittäin mukava seksielämän piristys on ollut satunnaisesti yhdynnän "viimeistely" roskikseen eli seksin päätteeksi tyttö vemppaa pojan siemenet jäteastiaan tai vastaavaan aparaattiin. Tuo on omassa tuhmuudessaan ja härskiydessään ollut erittäin hyvää vaihtelua... Lisäksi minua aina huvittaa seurata, että kuinka paljon tyttöjä kiinnostaa itseänsä nähdä tuo loppuroiskahdus.

Tyttönen

Ei meilläkään kyllä ole tullut vastaan sellaista ettei kumpikaan olisi tiennyt/osannut toista tyydyttää. Alkuaikoina kyselin poikaystävältäni mikä tuntuu parhaimmalta. Nykyään kuulemma olen jo niin mestari,ettei ole mitään väliä mitä siellä alhaalla teen,kun kaikki tuntuu niin hyvältä..tai no jotain väliä kai sentään on heh :D Mutta Jimmy taitaa tietää parhaiten,et se tosiaan on niin,et turhan hellä ei pidä olla. Meillä molemmat tykätään ronskimmista otteista. Tosin joskus on kiva kiusailla toista tekemällä oikein hitaasti ja hellästi..

deadDream

Poika yritti viikonloppuna opettaa miten se sitten tehtäisiin ettei rasiteta kättä. Se oli kovin monimutkasta. Saatto johtua silloisesta asennostanikin. ;D Mutta kyllä poika tyksii.

Annie the Pooh

En ole oikeastaa muita ohjeita saanut kuin mitä jostain lukenut, exältä ei saanut kyllä minkään näköisiä ohjeita ulos, kyllähän tuo tuli joka kerta, että kai mie jotain oikein tein :roll:

eikku

Ei mulle ikinä ole sanottu mitään, mutta kyllä jätkä on osannut omalla kädellään ohjata tilanteen parempaan suuntaan, jotta tuntuisi paremmalta. Muistan kun joskus ensimmäistä kertaa runkkasin niin olin aivan ymmälläni kun sitä piti tehdä niin kovaa :lol: Minusta tuntui kuin olisin riuhtonut hepin irti. Mä olisin vaan sillai hellästi nätisti sitä hiplaillut :lol:

Jos mies antaa käsihoitoa niin kyllä mä ohjaan sen käden tai sanon, jos se ei tunnu hyvältä tai se tekee jotenkin väärin. Tätä odotan myös mieheltä jos jokin ei miellytä

Jimmy KImmel
eikku
Jos mies antaa käsihoitoa niin kyllä mä ohjaan sen käden tai sanon, jos se ei tunnu hyvältä tai se tekee jotenkin väärin. Tätä odotan myös mieheltä jos jokin ei miellytä

Tuo se taitaa fiksuin tapa olla hoitaa asia. Molemmat saavat huomattavasti enemmän touhuista irti, kun se hoidetaan "yhteisymmärryksessä". :D

seinäruusu

Olin suhteemme alussa ihan täysin kokematon ja pyysin ihan suorin sanoin poikaystävääni opettamaan minua. Kun alku oli yhdessä opettelua ja piti välillä ohjata ja neuvoa toista, on edelleenkin helppo neuvoa miten sen voisi tehdä vielä paremmin... Nykyään ei enää juuri koskaan tarvitse neuvoakaan. :wink:

4fiar4

en osannut mitään ilman tuota nykyistä, joka sitten kerto miten homma toimii . Nykyään saan vain kehuja kehuja ja kehuja tuossa runkkauksessa, mutten kyllä säkkejä osaa käsitellä sitten lainkaan :oops: . en edes tiedä mitä niille pitäisi tehdä :D

dixie chick

meillä miekkonen ei ees tykkää kivien käsittelystä, se on niin herkkä kutiamaan... pari kertaa alussa yritin, ja poitsu rupes siin venkoileen, aattelin, et tuntuu NIIN hyvälle, mut sit se kertokin, että se kutittaa aivan älyttömästi :D

ja mulla sama ku Figarolla, että mieluummin otan suihin. Siitä on kehuja herunut, tosin ei kyllä valituksia oo käsillä kopeloimisestakaan tullu.. :)

Mutta kai nääkin riippuu niin tyypistä, mun ex ei tykänny ollenkaan suihinotosta, mieluummin sit vemppasin käsillä...
(Ärsyttävintä muuten on, ku käsi väsyy, pitää vaihtaa kättä ja sit ku lasti lentää, ni ei tiiä et mihin se tulee, ni pitää toisella kädellä suojata, ettei se nyt lentele ympäri huonetta :lol: :lol: )

Tyttönen
dixie chick

(Ärsyttävintä muuten on, ku käsi väsyy, pitää vaihtaa kättä ja sit ku lasti lentää, ni ei tiiä et mihin se tulee, ni pitää toisella kädellä suojata, ettei se nyt lentele ympäri huonetta :lol: :lol: )

Niinpä! Joskus kans noin käynyt

Jimmy KImmel
dixie chick
meillä miekkonen ei ees tykkää kivien käsittelystä, se on niin herkkä kutiamaan... pari kertaa alussa yritin, ja poitsu rupes siin venkoileen, aattelin, et tuntuu NIIN hyvälle, mut sit se kertokin, että se kutittaa aivan älyttömästi :D

Ihan uteliaisuudesta: Millaista tuo kyseinen pallien käsittely oli? Tuli vain mieleeni, että kovin hento kutittelu ja sively tosiaankin tuntuu kutinana, kun taas "miehekkäämmät" otteet eivät kutita. Siis ainakaan minua. Jälleen kerran peräänkuulutan sitä voimankäyttöä... Tosin pallien ollessa kyseessä tähän liittyy omat riskinsä... :wink:

mika

Tämäkin on jonkinlainen taitolaji. Kuten jimmy sanoi, niin mieltymyksiä on monia. Itse pidän lyhyistä ja nopeista liikkeistä, hellästi puristaen.
Miksi mies ei sitten opasta?? Varmaan hävettää neuvoa tai sitten pelkää naisen lopettavan hyväilyn, kun tämä ei osaa tehdä sopivalla tavalla.

dixie chick
Jimmy KImmel
dixie chick

Ihan uteliaisuudesta: Millaista tuo kyseinen pallien käsittely oli? Tuli vain mieleeni, että kovin hento kutittelu ja sively tosiaankin tuntuu kutinana, kun taas "miehekkäämmät" otteet eivät kutita. Siis ainakaan minua. Jälleen kerran peräänkuulutan sitä voimankäyttöä... Tosin pallien ollessa kyseessä tähän liittyy omat riskinsä... :wink:

kyl mä ihan kunnolla niistä nappasin kiinni. :lol: :lol:

mut oikeesti, tuo miekkonen on älyttömän herkkä kutiamaan. asiasta on puhuttukin, ja sanoo että ei auta vaikka kuinka ottaisi "miehekkäämmin" niistä kiinni. välillä se ei pysty itekään niihin koskemaan, jos on tarpeeks herkkiksenä.
mutta näillä eväillä mennään, eikä valituksia oo tullu, etten kiviä huomiois :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat