Typerästi sanottu kesken puuhien... - Seksi

figaro

Niin ja sitten, kun et seuraavalla kerralla sanokaan niin johan alkaa kahta kauheampi tenttaus :?

Sivut

Kommentit (371)

Jimmy KImmel

Eikö kannattaisi miehen itsetuntoa ruokkia ja heti ensimmäisenä täräyttää seksin päälle, että "p*nit aika hyvin. Sain maailmanluokan multiorgasmin"...

Eipä ainakaan tarttis vastailla "saiksää" kysymyksiin...

Venice Queen

Minulta ei kyllä tartte kysellä että "saitko?", selviää muutenkin... :lol:
Mulla ei kyllä tuu mieleen mitään hassua mitä miehet ois möläytelly... Ei kai sellasta oo tapahtunu.

Tiger

Tuo saitko on kyllä niin tunnelman tappaja.

Itse olen sen verran ujo seksin suhteen, että kaikki " raju " puhe sängyssä ja muutenkin saa tämän tytön muuttumaan ihan pikku tytöksi.. :oops:

SooZ
Asphyxia

Varmaan se olisi lopettanut jos olisit käskenyt. Ei mun mielestä missään tilanteessa kannata feikkaamiseen sortua. Rehellisyys on mun mielestä sängyssäkin tärkeä asia.

Itse asiassa en usko. En jaksa alkaa tässä enää sitä suhdetta puimaan mutta sanonpa vain että sillä miehellä oli aika paljon päänupissa sekaisin. Minä pääsin helpommalla kun feikkasin.

Tania

Se kysymys "saitko" tuntuu olevan aikamonen inhokkikysymyksen joukossa kuten minunkin.
assii on nyt sillee et se joka molauttelee kesken aktin jotain ei sopivaa ei kole kultani vaan mie :shock:
esim. kultani hivelöi rintojani ja totesi puol ääneen itselleen "hmm mitäköhän näille tekisin hmmm" johon mie vastasin hetkekän epäröimättä "otetaan irti ja naulataan seinälle" :oops:
no nauruksihan se meni ja homma tyssäs siihen ja tuo on vain yksi munun hulluista kommenteista ja nyt miula on kielto puhua seksin aikana ihan ymmärrettävistä syistä.

Asphyxia
SooZ
:lol:
Aika hauskoja lukea.
Multa exä tivasi joskus että no joko tuut moneen kertaan. Yritin siinä ensin sanoa että tänään ei onnistu mutta se perkele kun ei tajunnut lopettaa niin feikkasin sitten. Tältä exältä kyllä tuli vaikka mitä tökeröä kuultua. Enpä edes halua alkaa näitä miettiä.

Mutta tuo saitko? heti seksin jälkeen on takuuvarma tapa latistaa tunnelma :D

Varmaan se olisi lopettanut jos olisit käskenyt. Ei mun mielestä missään tilanteessa kannata feikkaamiseen sortua. Rehellisyys on mun mielestä sängyssäkin tärkeä asia.

Tuo "Saitko?" on tosiaan helvetin ärsyttävää. Onneksi en sitä ole kuullut pitkään aikaan, koska on mahdotonta huomata kun saan, mutta joskus suhteen alussa poikaystäväni kysyi aina heti saatuani että "saitko?". Seksin jälkeen sitä ei ole koskaan multa kysytty, mutta seksin aikana saamiseni jälkeen kyllä.

Asphyxia
Tania

esim. kultani hivelöi rintojani ja totesi puol ääneen itselleen "hmm mitäköhän näille tekisin hmmm" johon mie vastasin hetkekän epäröimättä "otetaan irti ja naulataan seinälle" :oops:
no nauruksihan se meni ja homma tyssäs siihen ja tuo on vain yksi munun hulluista kommenteista ja nyt miula on kielto puhua seksin aikana ihan ymmärrettävistä syistä.

Ebichu

"Näytät ihan möröltä" :lol: Piti lopettaa hommat hetkeksi kun aloin nauraa hullunlailla.

"Siirrytäänpäs sitten sisätiloihin" Virnuilin, mutta hauskaahan seksin kuuluukin olla.

Sitten on näitä ensikertalaisten kanssa koettuja hämmästyneitä toteamuksia :D "Sähän oot ihan märkä" "Täh, täälläkö se onkin!"

Carietta
apila
Yks jätkä oli aivan kiihkossa mun nännilävistyksestä, ja sano sitten jossain vaiheessa siinä jotain puuhaillessaan että "ai hitto että tykkään näistä, mun veljelläkin oli" :shock: . Meni _vähän_ fiilikset :D

amm-

no just toi kortsu juttu on ärsyttävä, kun toinen tekee aloitteen niin luulis sillä sitten olevan tarvittavat suojavälineetki mukana :wink: mut niin..

no tää tapahtu pari viikonloppua sitten, ei oltu ihan itse asiassa, mutta siihen suuntaan menossa, ja kun mies sai erektion kunnolla päälle ja oon alottamassa jotain esileikkiä ni mies sanoo: "tee sille jotain." ja kattoo mua hölmönä, meni fiilikset koska oltiin just alottamassakin jotain toimenpiteitä :D

____iina

exällä oli tapana kesken kaiken sanoa että "käänny ympäri" tai "saanko vetää takaapäin", tai jotain samanlaist töksäyttää kesken kaiken. Ja ennen kaikkea yleensä kysyi että "haluutsä?"
:roll: En sit vissi tarpeeks selvästi ilmassu asiaa jos piti vielä kysellä :D

kurkku

minun mieheni taas aikaisee itse hiukseni jos olen laittanut ne kiinni, sillä laitan mielelläni ne kiinni koska ne ovat melko pitkät ja tulevat eteen. Jos laitan niitä vaikka kiinni, mieheni kuiskaa että jätä ne vain auki. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat