Miehen into lopahtaa kesken suuseksin.. - Seksi

kurkku
sugar_kane
Semmosen virheen tein ainakin ite alkuaikoina, että hekumoissani imin liian lujaa, mikä lopauttaa kyllä aika helposti :roll:

itte on käyny samoin... muutamankin kerran... :/ :oops:

Kommentit (7)

mammutti

Annoin miehellen pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa suuseksiä.. nuolin, imin, suutelin..mies oli lumoissaan ja sanoi haluavansa toistekin.. tämä tapahtui myöhään illalla hänen ollessaan jo suht väsynyt. päätin siis yllättää :P

no nyt kun annoin uudelleen, edelleen myöhäinen ajankohta, niin mies ei mitenkään äänehdellyt ja huomasin että hänen peniksensäkin alkoi pikku hiljaa mennä kasaan. :o sitten päätin lopettaa. mietin vain että mikä meni pieleen. tein mielestäni ihan samalla tavalla kuin ekalla kerrallakin. tosin en kädellä vetänyt esinahkaa peniksen tyvestä..mutta kun ekalla kerralla mieheni opasti että pitäisi hyvin läheltä peniksen päätä sitä vetää.. nyt en sit vetänyt ollenkaan.. tuli vaan tunne et olinko sittenkin jotenki huono ny ja kehtaanko enää sille suuseksiä antaa :oops:

SooZ

no siis tuota kannattaa ehkä kysyä ihan suoraan että mikäs nyt on..?
Paha se on muiden sanoa :D mutta itse veikkaisin että miehesi on varmaan ollut niin väsynyt ettei ole oikein jaksanut enää. Tuskin sinä mitään väärin teit.

mammutti

joo no ehkä annan asian ollla..jos se ois tuota väsymystä..jotenki vaa ajattelin et vaikka ois kui väsyny ni innostuis..mut ehkä ei sit :roll: jos seuraavalla kerralla tapahtuu vielä sama ku eilen ni sit pitää avata suu ja kysyä et mikä mättää. :? ku omiin taitoihini en oikein luota ku nii uus juttu tuo suuseksin antaminen..

SooZ

juu no ajatteles omalle kohdalle, jos on todella väsynyt niin ei se seksi onnistu vaikka mitä tekis ;)
ei kannata tuosta kovasti stressiä ottaa. Jos uudestaan tapahtuu niin sitten kysyt vaan reippaasti että mitä teet väärin ja pyydät opastamaan tekemään asiat oikein. Ei kukaan ole seppä syntyessään.

sopuli

Kannattaa rohkeasti kysyä, mistä toinen tykkää. Olen itse huomannut, että meihet tykkäävät kuitenkin aika eri asioista. Joku juttu, mistä ex piti, ei sovikaan nykyiselleni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat