Pepun nuolemisesta - Seksi

Fansku
Jimmy KImmel
Joskus neloselta tuli dokkari asiasta, kun joku tyttö täytätti takapuolensa J-Lo kokoiseksi... Eletään varsin sekopäisessä maailmassa.

No älä muuta sano! Ei voi muuta kun ihmetellä suoraan sanottuna ihmisten tyhmyyttä!...jos elämä on kiinni J-Lo:n kokosesta perseestä :shock:

Sivut

Kommentit (158)

Jimmy KImmel
Nöpö
Joo kyllä oma kulta sitä tekee ja tykkään kamalasti, vaikka en oo vieläkään keksiny miksi.

Koska se tuntuu hyvältä...? :roll: :lol:

Ninna

Mie kävin viime viikolla joku päivä ensimmäistä kertaa lukemassa tätä juttua täältä ja seuraavana yönä mies sitten kysyi että saisiko leikitellä kielellä myös kakkosessa (mies ei kyllä varmasti tiedä että olin käynyt lukemassa). Jos en olisi täällä tästä lukenut olisin varmasti ollut ihan että mitä?, mutta kun olin tämän takia asiaa jo ajatellut suostuin ja se tuntui ihan mielenkiintoiselta. En kyllä tavaksi halua...

Nöpö

Joo kyllä oma kulta sitä tekee ja tykkään kamalasti, vaikka en oo vieläkään keksiny miksi. Ei se ehottanu sitä tai mitään. nosti vain lantiotani ja kokeili silleen varovaisesti ja jatko kun tunsi mun väristykset.
anaaliseksiäkin harrastetaan melkein joka viikko. Molemmat nautitaan siitä suuresti. Ei yhtään vastenmielistä mielestäni. Pikemminkin kiihottavaa ja silloin on yleensä paljon kiihkeämpää kuin tavallisesti :wink: ja jos hän sormettaa minua niin käy ne sormet aina pepussakin välillä.

ja olen kyllä varmasti aina puhas sillä olen todella tarkka puhtaudesta.

kivi

No siten niin, että

Nöpö
ja jos hän sormettaa minua niin käy NE sormet aina pepussakin välillä.

No joo, myönnetään, ettei se Nöpö välttämättä tarkoittanut juuri niitä samoja sormia. Olen sen verran vainoharhainen, ettei muu tullut ensin mieleenkään. :wink:

SunLion
kivi
Nöpö
ja jos hän sormettaa minua niin käy ne sormet aina pepussakin välillä.

No sulla ei sitten vissiin ole kovin helppoa taipumusta saada virtsatulehdusta? Tuo nyt ei ainakaan ole terveellistä, siis juuri sen tulehdusriskin takia.

hmm..ai kuinka niin? kaksi kättä, 10 sormea jne ;)

kivi
Nöpö
ja jos hän sormettaa minua niin käy ne sormet aina pepussakin välillä.

No sulla ei sitten vissiin ole kovin helppoa taipumusta saada virtsatulehdusta? Tuo nyt ei ainakaan ole terveellistä, siis juuri sen tulehdusriskin takia.

Ebichu

Itse en erityisemmin saa kicksejä pyllyn nuolemisesta, mutta mies tykkää. Onhan se toki kiihottavaa kun toinen nuolee pikkareitten rajoja ja suukottaa pyllyä, ja joskus tämä pyytää ihan vain päästä ihailemaan ja hiplailemaan ja läpsimään takamustani takaapäin :D Mies tykkää myös pussailla pyllyvakoa pikkareitten läpi, ja sitten puhaltaa pimpille, vaikka ei suuseksin antamisesta pidäkään :cry:

MUOKS: lol :'D
http://distorsio.upc.es/~ekiza23/series/ebichu/ebichu-anim.gif

Jimmy KImmel
tessa
Miksi joku haluaa vapaaehtoisesti nuollan toisen peppua? Kicksejä, joita en tajua? (siis tarkoitan tällä nyt sitä, että jos kumpikin tykkää peppuseksistä niin siitähän nauttii kumpikin, mutta tossa nuolemisessa vaan toinen on se vastaanottaja-meniköhän liian sekavaksi?)

Mä itse saan tuosta pepun nuolemisesta melkoiset kiksit, mutta en tiedä miksi. Yksi syy kuitenkin on se, että nautin suunnattomasti siitä, että aiheutan partnerilleni suurta nautintoa... Tykkään sitä tehdä suihkunraikkaalle tytölle, mutta hankalampi löytää seuralaista ketä haluaa olla nuoltavana. Pääasiallisesti keskityn kuitenkin tuon "yleiset normit täyttävän aukon" parissa puuhasteluun ja nämä pepputouhut toimivat pikemminkin spesiaalijuttuina.

Harrastaakos Tessa ollenkaan suuseksiä? Mikäli asentona ei ole 69 tai joku tämän varitaatioista, niin suuseksissä on aina (vähintäänkin yleensä) toinen osapuoli vastaanottavana ja toinen antavana... Mutta onneksi monet ihmiset nauttivat toiselle ihmiselle nautinnon tuottamisesta eli saavat nautintoa jo tuosta nuolemisesta/imemisestä. Orgasmia tuskin saa tuosta antamisesta, mutta nautintoa on niin monenlaista. Onneksi. :wink:

Jzzu
Lizzie
SAAKELIN PERSEENNUOLIJAT!

:lol: (en voinut vastustaa kiusausta, pahoittelen)

REPS! :lol:
Lizzie sie pelastit miun illan!
Onneks en juonu tai syöny mitään kun luin ton: oisin varsin räkässy kaiken tohon näyttöön. :lol:

tessa

En pitäisi jos kokeiltaisiin. Tuntuu vastenmieliseltä.

Pisti miettimään kun useampi sanoi, että se on ihan ok, mutta ei kuitenkaan tekisi sitä itse kumppanilleen. Miksi joku haluaa vapaaehtoisesti nuollan toisen peppua? Kicksejä, joita en tajua? (siis tarkoitan tällä nyt sitä, että jos kumpikin tykkää peppuseksistä niin siitähän nauttii kumpikin, mutta tossa nuolemisessa vaan toinen on se vastaanottaja-meniköhän liian sekavaksi?)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat