kumpi teistä haluaa yleensä enemmän? - Seksi

Lintu

Nykyään taidetaan olla aika tasapainossa, että molemmat tekee suurin piirtein saman verran aloitteita ja haluaa suht saman verran. Alkuun tuntui, että mies haluaa monin verroin useammin ja enemmän kuin minä. Nykyään ehkä miehellä on halut vähän tasoittuneet ja toisaalta minulla lisääntyneet, kun seksi ja läheisyys ovat alkaneet toimia. Silti edelleen on niin, että mies ei aina saa kun haluaisi, koska minua alkaa yhden tai kahden kerran jälkeen nukuttaa ja tuo taas jaksaisi useampia kierroksia.

Sivut

Kommentit (165)

ranskalainen leppäkerttu

Voi voi, meillä tuntuu asiat olevan samoin kuin monilla täällä - minä se haluan enemmän. Tai sanotaanko useammin :) ja se on kait aina ollut näin päin..

Mutta nykyään tuntuu että mieheni ei halua ikinä silloin kun teen aloitteen, tai mitä tahansa mikä antaa ymmärtää että seksi saattaisi kiinnostaa. Ehdotan mitä vain tai teen mitä vain niin mies ei innostu. Ainoastaan kun itse en osoita häntä kohtaan mitään seksuaalista kiinnostusta häntä haluttaa. Eli olen saanut pakit usein ja se tuntuu aina pahalta, vaikka poikaystävä yrittäisi tehdä sen miten. Pahimmalta ehkä tuntuu juuri kun hän ei sano suoraan että ei nyt, vaan ohjaa vain keskustelun johonkin muuhun tai tokaisee että joo.. jos mentäis pesemään hampaat (hampaidenpesu on varmaan yksi epäeroottisimmista asioista mitä tiedän!). Se, että tuntuu ettei saa miestään innostumaan, teki tai ehdotti sitten mitä tahansa tai millä tavalla tahansa, on erittäin masentavaa :( niinpä olenkin huomannut etten nykyään halua enää niin usein tai niin paljon. Ja välillä jos alkaa haluttaa tukahdutan suurimman tunteen siinä pelossa, että se näkyisi ulospäin, jolloin mitään ei tapahtuisi.

Ongelma on siinä, että poikaystäväni tuntuu nykyään ahdistuvan aloitteistani tai kiinnostuksestani. Mielestäni en ole antanut sellaiseen ahdistukseen todellakaan mitään aihetta edes! Mutta hän vaatii itseltään niin paljon. Mikä toisaalta on ihanaa, sillä hän on todella huomaavainen rakastaja. Siksi häntä kai ahdistaakin seksi välillä, sillä hän ei koskaan haluaisi tuottaa minulle pettymystä. Mutta juuri sen hän tekee torjumalla minut aina kun minua haluttaisi! Ja tuntuu että minä en osaa sanoa ei, vaikka minua ei kauheasti huvittaisi, koska ajattelen välillä että sitten en saisi ollenkaan. Aargh. Ja nyt olemme ehkä vähän oravanpyörässä, sillä minua ahdistaa se, että tuntuu etten saa miestäni haluamaan vaikka mitä tekisin (seksiä siis kuitenkin on, ehkä kerran pari viikossa, sillä mieskin tekee välillä aloitteita..) ja koska minua ahdistaa, menen usein aika tolaltani siitä jos minut taas torjutaan, mikä vain ruokkii sitä että poikaystäväni ahdistuu siitä että osoitan kiinnostusta! Olisi ihan ok ettei toista välillä huvittaisi vaikka itseä huvittaisikin, kyllä sen ei-vastauksen pystyisi silloin ottamaan vastaan, mutta kun se tuntuu olevan joka kerta kun itse jotain yrittää niin ei sitä kestä :( ja silloin miehestä tuntuu ettei hän voi koskaan sanoa ei. Turhauttavaa :( Eli nyt aihetta ahdistukseen ehkä on.

Mutta mistähän tämäkin ongelma lähti liikkeelle, sen haluaisin tietää. Ei poikaystävääni pitäisi ahdistaa se, että haluan häntä! Sen pitäisi olla vain hyvä asia :(

kauhea selitys. puuh.

ranskalainen leppäkerttu

hmm ahdistus otti vähän valtaansa äsken :) Välillä kaikki tuntuu kuitenkin olevan ihan hyvin ja silloin kun molemmat haluavat ja ketään ei ahdista niin seksi on älyttömän hyvää. siksi onkin niin kurjaa että on jotain ahdistusta :/

tessa

Luin kaikki tän aiheet vastaukset putkeen ja olen hämmentynyt. Miten on mahdollista, että näin monella naisella on sama tilanne kun mulla, eli itse haluaa enemmän ( 2-3 kertaa viikossa olisi great), mutta mies haluaa harvoin ja valittaa väsymystään. Olen kuvitellut olevani aivan yksin tän asian kanssa, joten oli ihan mukavaa huomata, ettei muidenkaan seksielämät ole niin villejä.

Tietenkään miehet ei ole mitään seksikoneita, ei kai sitä kukaan enää odota, mutta ihan oikeesti, mitä niille on tapahtunut? Vai onko miehet aina halunneet saman verran kuin nykyään, mutta naiset ovat halunneet ennen niin paljon vähemmän, vaan mistä tämä myytti miehistä seksuaalisempina olentoina on alkujaan?

nubbu

Voisiko olla että tällaiselle foorumille on vaan pesiytynyt keskimääräistä enemmän seksuaalisesti hyvin aktiivisia naisia? 8) Tuskimpa kauhean suuri osa siitä joukosta naisia, joita ei seksi niin paljon kiinnosta, tulee edes tutustumaan seksifoorumiin.

Tai ehkä tutustumaan mutta ei välttämättä kirjoittamaan ainakaan tämän topicin alle.

miru

Nyt meillä on muuttunu taas toisin päin. Mies haluaa enemmän ku mä, mutta kyllä mä annan lähes aina vaikkei niin paljoa innostusta ois. Kyllä se hyvältä alkaa tuntua, vaikkei ensin kiinnostusta oiskaan ollu :)

Puutarhis
annu
itse koin valtavan vapautumisen, kun lopetin pillereiden syönnin talvella. Suosittelen kaikille, jotka haluaa todella nauttia seksistä ja haluta sitä! :D

Saman asian huomasin pari vuotta sitten, kun jätin pillerit pois. Oma vaivansa kumissakin on, mutten missään nimessä vaihtaisi sitä haluttomuuteen.

annu

Mies enemmän, mutta itse koin valtavan vapautumisen, kun lopetin pillereiden syönnin talvella. Suosittelen kaikille, jotka haluaa todella nauttia seksistä ja haluta sitä! :D

Puutarhis

Mahtaiskohan mies haluta enemmän :roll: ... Toisaalta, jos seksiä harrastetaan säännöllisesti 5-7krt/viikko vähintään, niin enpä itsekään voi väittää kovin haluton olevani :wink: .

Meemii

Meillä mies haluaa LUULTAVASTI enemmän, muttei jostain syystä tee aloitetta. :shock: Olen yrittänyt keskustella nätisti aiheesta, mutta aina herne uppoaa kumman jomman nenään :/ Vaikka tiedän että mies minua haluaa, silti huonoina hetkinä tunnen itseni maailman epäseksuaalisimmaksi ihmiseksi :(

Ärsyttää. Onko muilla samanmoisia kokemuksia?

Barriss

kaukosuhteessa kun ollaan, molemmat haluaa aikalailla yhtä paljon silloin kun nähdään. :) vaikka suhteen aluksi mies tunnusti olevansa melkeinpä "seksipeto" ja minua piti kokemattomana suostutella uusiin juttuihin ja ylipäätään mihinkään, nykyään kai minä olen myös aika nymfo :wink:

aloitteen tekee useammin mies, mutta jos sitä ei ala kuulua silloin kun minä haluan [ja vaikka mies sanoisi vihjailuihin ettei nyt jaksa] aina olen tähän mennessä saanut miehen pään kääntymään kun olen nähnyt vähän vaivaa... 8)

minullakin on paineita orgasmin saamisen tai miehen laukeamisen kanssa, mutta kun nyt olemme keskustelleet asioista, tilanne on helpottanut. saatamme sekstailla ja tuottaa toiselle nautintoa, mutta sen ei tarvitse johtaa huippuun asti. minä en ainakaan ole ikinä miehen kanssa tullut, joten nautin pienistäkin asioista. :)

Reza

joo nii kai sitä pitää tehä että turvautuu omaan käteen :D mutta oon sillonki kärttyinen vaikka tekisinki niin kun se ukkelin "välinpitämättömyys" asiasta seksi on myös tosi ärsyttävää :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat