Sperman"tuoksu"jälkikäteen - Seksi

kersa

Ai että oikein tulehduksia? :shock: En mie ole alapesulla juuri koskaan session jälkeen käynyt, enkä ole mitään tulehduksia tai ylimääräisiä hajuja huomannut.

Lainaus:
En ole huomannut että enää seuraavana päivänä ainakaan haisisi... Eikä se muutenkaan mikään voimakas tai pahakaan haju ole, semmoinen vain että muistaa harrastaneensa seksiä. Very Happy
Huonetta kyllä saa tuuletella puuhien jälkeen jos joku sattuu tulemaan... Vaikka ei sekään haju minusta epämiellyttävä ole, turhan paljastava vain Very Happy

Oli kai jopa ensimmäinen kerta, kun harrastettiin seksiä ilman kumia porukoitteni ollessa kotona. Juuri session lopuksi äiti ryntäsi huoneeseen jotain huoneeseeni pörräämään, oltiin vähän jännittyneitä ja huolissaan että haistaakohan se mitään. :oops: (Minun äitini kun ei siis hyväksy seksiä ennen avioliittoa, eikä näin ollen ole tietoinen mistään mitään.)

Sivut

Kommentit (38)

sopuli
nakymaton_ninni
TADAA: sadoittain KÄYTETTYJÄ kortsuja seinässä piilossa. Haju oli infernaalinen ja kaveri juoksi ulos oksentamaan. :-#

Hyi helvetti :shock:

nakymaton_ninni

OFFTOPIC:
Tuli tästä hajuasiasta mieleen kun yläasteella tuli vieteltyä aikaa sellaisessa rähjäisessä nuorisotalossa. Siellä oli sit "panohuone", missä tyypit kävi vanhemmiltaan salaa paneskelemassa (talo ei ollut koskaan lukittu). Kerran käytiin kaverin kanssa siellä tutkiskelemassa ja kaveri hokas seinässä reijän. Työnsi sinne heti päänsä ja TADAA: sadoittain KÄYTETTYJÄ kortsuja seinässä piilossa. Haju oli infernaalinen ja kaveri juoksi ulos oksentamaan. :-#

yaya

hmm..emmä ainakaa oo mitää kummallisempia tuoksuja huomannu mutta se MAKU on niin järkyttävä että oon meinannu pari kertaa ihan oikeasti oksentaa :roll:

Hawana
Jzzu
Mie kyllä kostun itsekin sen verran että vaikka ei kulta sisään laukeiskaan niin oon niin ylitse vuotavan kiitollinen et alapesu on aina pakko tehdä vaikken muuten peseytyisikään heti seksin jälkeen.

ihanasti sanottu :lol: :lol: hahahahaa upeaa. :D

Jzzu

Mie kyllä kostun itsekin sen verran että vaikka ei kulta sisään laukeiskaan niin oon niin ylitse vuotavan kiitollinen et alapesu on aina pakko tehdä vaikken muuten peseytyisikään heti seksin jälkeen.

annu
kersa
Ai että oikein tulehduksia? :shock: En mie ole alapesulla juuri koskaan session jälkeen käynyt, enkä ole mitään tulehduksia tai ylimääräisiä hajuja huomannut.

Aina oppii uutta. Siis että kaikki ei käykään alapesulla heti seksin jälkeen....
Olen kyllä kuullut, että ei saa liikaa pestä, kun sekin aiheuttaa tulehduksia, mutta kyllä mä nyt ainakin ne valuvat spermat käyn sieltä huuhtasemassa heti samantien. Kaipaa se pimpsa itsekin vähän pesua, ja sen jälkeen sitten vasta palaan miehen viekkuun köllöttelemään, jos huvittaa. Kortsun kanssa jos harrastaa, ei tietty tartte pesulle rynnätä, mutta muuten aina.

Sekin on kai yksilöllistä, että miten herkästi tai nopeesti se sperma valuu ulos. Mulla valuu ainakin heti samantien, eli paperin kanssa vaan kiiruusti vessaan ja alapesulle.

DayDream

Nyt ollaan sitten testien kautta päästy siihen ihanaan vaiheeseen, että pystyimme heittämään kortongit nurkkaan! :))

Kivaahan se on, mutta kertokaapas tyttäret että onko teillä kokemusta sperman pitkäaikaisesta hajusta emättimessä seksin jälkeen??? Aikaisemmin vastaavassa tilanteessa en yleensä kaynyt edes pesulla seksin jälkeen koska mitään ylimääräisiä hajuja ei tullut. Nyt kuitenkin kultani sperman haju on tosi voimakas ja vaikka käyn pesulla heti rakkaussession jälkeen, niin tuntuu että sperman kitkerä haju tulee vielä seuraavanakin päivänä vessassa käydessä....!!!

Onko vinkkeja miten vähentää tätä hajua??

katie-

Itsellä tekee ihan samaa, vaikka kuinka huolella yritän peseytyä. Ja jos joskus en pääsekään heti pesulle, tulee tulehdukset todella helposti.
Lisäksi usein se sperma ei kerralla valu poies, niin sitä saa olla pesulla heti session jälkeen, sekä sitten taas aamulla uudelleen...

Annie the Pooh

Se haju on kyllä aika... nooh, epämiellyttävä... Siis kun miusta poikaystävän mälli haisee jotenkin todella voimakkaasti vielä, ei se niinkään haittaa, aluksi olin vähän, että ohoh! Mutta peseytymällä se kyllä häviää, yleensä harrastellaan seksiä illalla, niin aamulla kyllä sen vielä haistaa, mutta teen alapääpesun aamullakin ja sitten yleensä laitan iltapesun jälkeen pikkuhousunsuojan, ettei alkkarit ole ihan mällissä...

taizu

Juu, kyllä tuo tuoksu jääpi naisen kehoon ainakin päiväksi ellei kauemmaksikin ajaksi. Spermahan on sellaista liimaa, että tulee vain tahmeaksi ja jää ihoon kiinni kun suihussakin yrittää pestä.
Ja paineellahan tuo erite naiseen meneekin, joten kyllä intiimihetkien muisto tuoksuaa vielä seuraavanakin päivänä.

Hajuun tietenkin vaikuttaa se, mitä mies on syönyt (joku sipuli esim tuoksuu naisenkin elimillä aika voimakkaana)

Lizzie

Kun söin pillereita muistan ihmetelleeni ihan samaa, nyt olis tarkoitus hankkia e-rengas että kai tuo alkaa sitten taas.. :?

Muistan että yskimällä, aivastamalla ja nauramalla suihkussa sai hyvin puhdistettua sieltä sisältä päin. Pitkään vain suihkuttelee, eihän siinä muu auta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat