Aluspukeutumisesta ja pukeutumattomuudesta - Seksi

SunLion
Jzzu
Jimmy KImmel
Mullakin on parit vakio biletysbokserit, jotka saa olon erityisen "kutkuttavaksi".

Ootko aatellu käydä testeissä ton "kutkun" takia? :lol: :lol: :lol:

lol :D

Sivut

Kommentit (261)

SunLion
Jzzu

Ei kaikki viihdy "rättikaupoissa" miksi tollasesta kommentista pitäis siis sen enempää loukkaantua saati ees yllättyy. :roll:

Miffy sanoikin JOS ne vaikka onkin mukavat. :wink:

Kysyt taas samaa vaikka perustelin jo :roll: sä et vaan ajattele tästä samoin kun minä...eikä se siitä muuksi muutu. Todellakin loukkaantuisin jos hänelle olis yks ja sama mitkä alusvaatteet kaupasta ostaisin...ehkä tähän tosiaan vaikuttaa se että me molemmat tykätään (seksikkäistä) alusvaatteista...ihan friikkeyteen saakka..joten olis tosi välinpitämätöntä...alusvaatteet on osa seksuaalista identiteettiä mulle. En muutenkaan voi sietää tota "ihan sama" asennetta..

Niin ja miffy sano jos ois mukavat...noh sanotaanko että mä en siltikään ostaisi, jos eivät olisi kauniit/seksikkäät...en tulisi niitä kuitenkaan koskaan käyttään. Ja ei, tämä ei tarkoita silti sitä että kuljen inhottavan tuntusissa virityksissä...että on sillä väliä mille ne näyttää ;)

Jzzu
SunLion
mimme
Tämä nyt saattaa mennä vähän aiheen vierestä, mutta pakko sanoa... :D

eli, olimme alennus myynneisä etsimässä minulle alusvaatteita.
Poikaystäväni Lindexillä ollessamme otti käteensä aivan kuheannäköiset "mummorintsikat" ja tokaisi ihan tosissaa, "ota nää, mitä väliä sillä on minkälaiset alusvaatteet Sulla on päälläs."

No Haloo..

no mä jo loukkaantuisin tosta.

Ai miks loukkaantuisit?
Jos se kundi on tarkoittanu et toinen näyttää hyvälle vaikka mummorintsikoissa. :wink:

Jzzu
SunLion
Jzzu

Ai miks loukkaantuisit?
Jos se kundi on tarkoittanu et toinen näyttää hyvälle vaikka mummorintsikoissa. :wink:
noh alkuperänen kirjoittajakaan ei ollut kovin mielissään joten tuskin tuo lause oli flirttaileva/kohteliaisuus...enempi tollanen "äkkiä nyt pois täältä rättikaupasta, ihan sama missä romppeissa olet..."

Ei kaikki viihdy "rättikaupoissa" miksi tollasesta kommentista pitäis siis sen enempää loukkaantua saati ees yllättyy. :roll:

SunLion
Miffy
Niin ja siis mitä v*tun väliä, jos ne vaikka onkin just hyvää materiaalia ja tosi mukavat.
voihan seksikäskin olla mukava? en usko että ne mummomalliset on yhtään sen mukavempia...ja 50% mukavuudesta tulee jo hyvästä mielestä ja hyvästä olosta (tuntee olonsa kauniiks tjsp)...

Miffy sanoikin JOS ne vaikka onkin mukavat. :wink:

Rixuliini

En minäkään missään ihonvärisissä mummoritsikoissa tuntisi oloani mukavaksi, saati seksikkääksi. Jotenkin olisin kokoajan tietoinen siitä mitä minulla on päällä, eikä se olisi kivaa.

Itsekin ostin Lindexistä kahdet ihanat rintsikat, valkoiset normi push-upit ja mustat balconettet joissa tuli silikoniolkaimet mukana. Aiemmin olen ostanut pitsiset ritsikat ja hipstersit joissa on strasseja ja vaaleanpunaiset stringit joissa takana kaksi strassi sydäntä.
Kumma juttu, että ennen inhosin stringejä, mutta nykyään en juuri muita haluaisi pitääkään. Eikä tarvi kun vilauttaa miehele mitä on päällä niin taisi tulla makkarireissu.. :wink:
Ja minäkin liityn korsettifanien joukkoon, samoin kuin sukkanauhaliivien.

SunLion
Jzzu

Ai miks loukkaantuisit?
noh alkuperänen kirjoittajakaan ei ollut kovin mielissään joten tuskin tuo lause oli flirttaileva/kohteliaisuus...enempi tollanen "äkkiä nyt pois täältä rättikaupasta, ihan sama missä romppeissa olet..."

Miffy
Niin ja siis mitä v*tun väliä, jos ne vaikka onkin just hyvää materiaalia ja tosi mukavat.
voihan seksikäskin olla mukava? en usko että ne mummomalliset on yhtään sen mukavempia...ja 50% mukavuudesta tulee jo hyvästä mielestä ja hyvästä olosta (tuntee olonsa kauniiks tjsp)...

nojaah..mä olenkin alusvaatefriikki ;) kuten miehenikin.

Jimmy KImmel
Jzzu
Jimmy KImmel
Mullakin on parit vakio biletysbokserit, jotka saa olon erityisen "kutkuttavaksi".

Ootko aatellu käydä testeissä ton "kutkun" takia? :lol: :lol: :lol:

Ei ole tarvis. Silmilläkin sen näkee, että noissa boksereissa pesii melkoinen satiaisyhdyskunta... :lol:

SunLion
sopuli
Lania

Se kyllä tuo stringeihin pitkän miinuksen, vaikka ne ois kuinka kivat ja hyvät jalassa, niin jos sattuu tietään että pitää kekkuloida muitten ihmisten silmien alla, niin olosta tulee kovin epämukava :?

Missäs ihmeessä sä joudut kekkuloimaan stringeissä muitten ihmisten silmien alla? :D Lanian orgiat :lol: :lol:

Noh, sauna-illat,jos jää yöks jonnekki, uimahallit, kuntosalit jne...Vaikka joo, taisi olla läppä. Mutta sanoin vaan koska itekkin vältän stringejä noissa.

Jimmy KImmel

Mä voisin astua vaikka tikapuut, jos ne vaan olis verhottu oikein seksikkäisiin alusvaatteisiin... :lol:

Aurinkoleijonallahan on voita voita tilanne: Hän tykkää pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin ja hänen poikaystävänsä tykkää seksikkäistä alusvaatteista. Mikäs sen parempaa. :D

Kyllä kauhtunut t-paitakin on varsin seksikäs naisen yllä, jos se on väriltään valkoinen ja joku kaataa hänen rinnuksilleen jäävettä... :lol:

Mä ymmärrän kyllä ihan täysin, että joku tyttö saa kiksit kivoista alusvaatteistä. Mullakin on parit vakio biletysbokserit, jotka saa olon erityisen "kutkuttavaksi".

SunLion

Jzzu:

sun seksikkään olotilan virittää jokin muu asia, ja mun olotilan virittämiseen vaikuttaa oleellisesti alusvaatteet. Tämähän on vain henkilökohtainen "fetissi" jos sitä siksi voi sanoa...eikä kumpikaan ole sen huonompi.

Samallalailla se mikä minusta määrittelee kauniin ihmisen, on eri määritelmä varmaankin sinulle?!...

Eihän mihinkään voi luoda yhteistä strandardia, mielipiteitä on yhtä monta kun on ihmisiäkin. Ja se että esitän mielipiteitäni ei tarkoita että muiden pitäisi niihin mitenkään yhtyä, kuhan vaan jaan oman näkökantani.

Miffy:
mun mielestä on hassua ruveta nauramaan miten typerä mun mielipide on ja tyhmää että jotkut kauniit alusvaatteet on osa seksuaalisuuutta...koska yhtälailla mä voisin nauraa että onpa sulla hassut ja erilaiset käsitykset kauneudesta. Tosin en näe syytä nauraa, sillä osaan arvostaa sun mieltymyksiä.

EDIT: ootkin tässä mun kirjottelun välillä todennu aivan samaa ;)

Miffy

Ok, tuli ihan selväksi :)

Mulla ja Jzzulla on sit kai vaan erityinen kyky tuntea olomme seksikkääksi ja näyttää seksikkäiltä vaikka oman kullan kuppasessa teepaidassa ;)

SunLion
Miffy
Nyt menee kyllä ihan off topic, mutta oletko siis tosiaan sitä mieltä, ettei ihminen voi olla seksikäs, jos sillä ei ole sexyjä alusvaatteita päällä?
mä editoin tota edellistä...

henk. koht. tunnen oloni paremmaksi seksikkäissä alusvaatteissa...mutta tämä on vain minun oma tuntemus. En tarkoita että muiden joilla on erilaiset mieltymykset, pitäisi tuntea itsensä rumaksi/epäseksikkääksi, käyttäessään mieleisiään alusvaatteita.

mutta eihän ne alusvaatteet henkilön seksikkyyteen kokonaisvaltaisesti vaikuta...liittyyhän seksikkyys käsitteeseen tietysti paljon muutakin (tavat, olemus, ulkonäkö, ajatukset..). Eli en tarkoittanut missään vaiheessa sitä että ihminen voidaan määritellä seksikkääksi vain alusvaatteiden perusteella. Mutta kuten sanoinkin kukaan ei mielestäni NÄYTÄ rumissa alusvaatteissa seksikkäältä, jos katsotaan vain sitä ulkoista olemusta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat