Voinko tulla raskaaksi käsien kautta? - Seksi

NightQueen
Rana
Tän on pakko olla vitsi. :lol:

Mä en oikeasti halua ajatella että on olemassa ihmisiä jotka eivät pese käsiään moisen jälkeen. :shock:

Sanoitkin tämän jo puolestani.

Sivut

Kommentit (37)

Jzzu
jag
Mutta entäpä miehen ns. touhutipat? Kuinka varovaisia te niiden kanssa ootte?

Niistä voi tulla ihan yhtä lailla raskaaksi kuin lastista joka tulee laukeamisen yhteydessä että ainakin edellyttää samanlaista varovaisuutta.

Jzzu

^^aida, kyseessä on todennäköisesti ollut kyseessä nuo ns. "touhutipat".
Miehillä tuo siis periaatteessa sama asia kuin naisilla tuo liukasteiden eritys käsittääkseni, tosin nuo "tipatkin" sisältävät siittiöitä että ihan on turha kuvitella olevansa turvassa raskaaksi tulolta pelkästään laukeamalla muualle kuin sisään jos ei muuta ehkäisyä.

aida

Tästä touhutippa-jutusta..
En ole erityisen kokenut vielä seksiasioissa, joten jäin tuumailemaan, kun kerran puuhastellessani uuden poikaystäväni kanssa sängyssä (siis emme harrastaneet "varsinaista" seksiä) hän sanoi yhtäkkiä "ups" ja lakanassa oli märkä laikku hänen vehkeittensä kohdalla.
Ohitin asian, mutta jäi myöhemmin mietityttämään, oliko kyseessä jotakin esi-siemensyöksyllistä nestettä vaiko pääsikö pojalta pisu..? :roll: Kokemuksia? Spermaa se ei ollut, eikä neste haissut juuri miltään.

tyhmä

siis joo.. mul on mun mielest todella tyhmä kysymys mieles ja toivoisin et vastaisitte tähän, koska tää häiritsee mua todella paljon.. elikkäs.. jos tyydyttää miehen käsillä ja suulla ja mies laukee ja mun käsil tulee spermaa ja sillee.. sit jos myöhemmin tyydytän itteni ilman mitään käsien pesuu ni voiko olla mahdollist et voin tulla raskaaks jos sitä miehen spermaa tulee mun sisään?? tää nyt on vaan esimerkkitilanne eikä mitenkään todenmukanen otin tän nyt vaan siks et tällatti tää oli helpoiten selitettävis.. :oops: tää on todella tyhmä kysymys.. mut jos vastaisitte.. :wink: heh, alko itteäniki naurattaa tää sekava kysymys :lol:

Notti

Käsittääkseni ihan mahdollista. En nyt muista miten pitään siittiöt elävät pimpsan ulkopuolella, mutta jos jotenkin siittiöt pääsevät vaginaan, niin raskaus on mahdollinen. Em, jos mies roiskaisee spermat päällesi ja osa osuu häpyysi ja pääsee kulkeutumaan vaginaan, niin on mahdollista, että tulet raskaaksi.

Rana

Tän on pakko olla vitsi. :lol:

Mä en oikeasti halua ajatella että on olemassa ihmisiä jotka eivät pese käsiään moisen jälkeen. :shock:

Jeii

Tuota tuota, mä epäilisin tuon mahdollisuutta. Käsissä ne tuskin elävät niin kauan kun sisälläs. Käsiis niitä jää varmasti melkoisen pieni määrä verrattuna siihin mitä niitä tulee, että on aika epätodennäköstä että yksi niistä pääsis elävänä tarpeeks syvälle.

:!: Peskää hyvät ihmiset käsiänne :!:

Jimmy KImmel

Toivottavasti en ole sivujen ainoa henkilö, jollekka seksin jälkeen ei ensimmäiseksi tule mieleen lähteä suihkuun tai käsipyykille... :oops: Jos ihan totta puhutaan, niin kyllä jää mun osalta aamuun, mikäli illalla ennen nukkumaanmenoa sekstailen. :shock:

Mutta noin yleisesti ottaen olen hygieenian kannalla. Joskus :wink: .

Miffy

Noh, seksin jälkeen ois terveellistä käydä pisulla.

Kyllä mä ainakin haluan aikast pian puhdistautumaan. Helliä hetkiä voi jatkaa sitten taas sen pesun jälkeen...

Lania

En mä ainakaan koe itteeni niin ylimaallisen likaseks seksin harrastamisen jälkeen että olis pakko rynnätä suihkuun, vaikka jotain erite-ihokosketusta oiskin ollu.

Mutta en kyllä jaksa uskoo, että siittiöt käsien kautta pääsis uiskenteleen vielä perille asti. Aikamoinen miljoonasattuma varmaan tarttis olla.

SooZ
Miffy
Kyllä mä ainakin haluan aikast pian puhdistautumaan. Helliä hetkiä voi jatkaa sitten taas sen pesun jälkeen...

Sama täällä, en siksi että olis likainen olo vaan siksi että en tykkää siitä että alapää jää märäksi, tuntuu yöllä pahalle ja inhottavalle. Pakko käydä ainakin kuivaamassa itsensä, ja jos käsin olen esim. kultaa hyväillyt niin kyllä mä kädet pesen, ei tule noita miljoona sattumia :lol:
Helliä voi sitten tän jälkeen.

Pakkis

Aika harvinaislaatuista tuo olisi. Siittiöt nimittäin _eivät_elä kehon ulkopuolella, juurikin esim. käsissä, kauaa. Ja siihen mennessä, kun sormettaisit itseäsi, valtaosa kuolee ennen kuin pääsee edes lähelle emätintä. :'D Kohtuun mennessä kaikki kuolleita.

Silti kannatan hygieniaa. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat