Sinun ja hänen herkimmät kehon alueet.. - Seksi

mari

]

Mulla on jalanpohjat ja sisäreidet. Ja myös se kädellä vartalon ihan hellästi sively tuntuu mahtavalta.

Sivut

Kommentit (64)

Asphyxia

Mulla niskan ja yläselän suuteleminen saa välillä ihan tajuttomuuden partaalle. Tuntuu ihan älyttömän hyvältä silloin kun sen tekee oikein.
Sisäreisien nuoleminen siitä nivusista on myös toinen.

Mun poikaystävä kutiaa niin helposti, että sen kaulaa tai muuta vartaloa ei pysty suutelemaan tai kutittelemaan. Se alkaa heti kikattaa jos vähänkin hiplaa :lol:

Sasuska
papuna
mistä pidät että sinua kosketellaan,ja miten...?

entä miehesi?
mitkä uudet alueet ovat saaneet hänet villiksi...?

Hmm... En ehkä osaa ihan kaikkia alueita sanoa, jotkut alueet tajuaa vain silloin, kun niitä kosketaan eikä siinä välttämättä pelkkä kosketus ole se juttu, vaan myös tilanne & tunnelma.

Mutta niska, kaula, selkä (se on herkkä!!), kylki, sisäreidet, polvitaive (no, en nyt tiedä, onko erogeeninen, mutta kyllä se kivasti kutittaa...). Tästä listasta jätin olellisimman pois, ehkä se on selviö... :lol: Ja noista muista siis parhaat on sellaiset varovaiset ja hellät suukot ja hellä sively ja silittely.

Poikaystävästäni en ole niin varma, mutta otsa on eräs alue... Ja uusi aluevaltaus oli kivesten takaa painelu, jota huvikseni kerran kokeilin.

jojo

Mä tykkäään kans ihan kauheesti jos niskaa ja kaulaa suutelee! Tai tosta kaulan sivulta... :wink: Mut mulle tulee aivan älyttömän helposti fritsuja! :/

murur
papuna
itseäni kutittaa ihanasti kun mieheni suutelee koko matkan polvesta alas päin ja leikittelee kielellään varpaissani.tottakai pestyissä tilanteissa ainoastaan :wink:

yhyhyh, varpaiden lutkutus ei ollenkaan kivaa :( ehkä sellainen pikkulipaisu, mutta varpuleiden kanssa nysväys vaan kutittaa ja saa olon epämukavaksi... näin siis meillä, haha :lol:

Sinsemilla

voi selkä ja niska on kyllä herkimmät alueet täällä... :) voisin kuunnella koko yön kun selkää silitellään...
kultaan ei tunnu niinkään tehoavan...sillä on kai niin paksu nahka...rupee vaan kutittamaan kun sivelen hellästi...heh.

papuna

itseäni kutittaa ihanasti kun mieheni suutelee koko matkan polvesta alas päin ja leikittelee kielellään varpaissani.tottakai pestyissä tilanteissa ainoastaan :wink:

mieheni kiihottui aivan yllättävästi takareiden "painelusta",ja niskan suutelusta myös....

Jzzu

Kumpikin taidetaan sekä minä että kulta tykkäillä samojen kohtien koskettelusta: niska, selkä, korvat ja reiden sisäpinnat toimivat aina. :wink:

DemonOfTheDay

itsellä on niskan ja kaulan alue ja alaselkä, polvitaipeet ja korvat....
avokilla on ainakin yks satavarma: takapuoli...se käy ihan kuumana kun tarraa kiinni, varsinkin aktin aikana.. :lol:
sillä on niskan ja kaulan ja itseasiassa koko pään alue otsaa myöten niin herkkää että kun vaikka hiukset hipaisee niin saattaa into laantua kun kuulemma kutittaa ja tulee kylmiä väreitä niin pirusti :D kummallista

Shandy
Asphyxia
Mun poikaystävä kutiaa niin helposti, että sen kaulaa tai muuta vartaloa ei pysty suutelemaan tai kutittelemaan. Se alkaa heti kikattaa jos vähänkin hiplaa :lol:

Mä oon samanlainen. Kutian ihan törkeen helposti ja melkein joka kohdastakin vielä.. Se tuottaa välillä miehelle vähän päänvaivaa ;)

Amalia
Pakkis
Samoin, itse kutian ihan mistä vaan. :'D Turhautumisia täälläkin.

Jep, sama täällä. Tavallaan vie vähän fiilistä hetkestä, kun alkaa yhtäkkiä hihittämään ihan hysteerisenä :roll: . Mutta harjoitus tekee mestarin :wink: .

Hawana

mua kutittaa aina hitosti kaikki, paitsi sillon kun olen kiihottunut. sillon saa nuolla ja hivellä ihan mistä vaan ja kutiamista ei tarvitse pelätä. kumma juttu sinänsä. :roll:

mutta, mulla herkkiä kohtia ovat rinnat, kaula, huulet, korvat ja niska. niitä suutelemalla, nuolemalla, näykkimällä, imemällä saa minut varmasti ihan kiihkoon. :D ja jos vaikka samalla hivelee käsillä reisiä ja haukkailee kaulaa... JESTAS! :oops:

miehellä varmaan myös kaula, korvat. korvat sinälläänkin, että kiihottuu tuhmien puhumisesta helposti. 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat