seksiä kuukautisten aikaan - Seksi

tsear

No meilä ei kyllä harrastella. Minua jotenki ällöttää eikä mieskään halua, ei kait hirveesti pidä verestä.
Mulla kuitenki tietyllä tavalla haluttais kokeilla kun se tuntuu mukavalta (yllätys yllätys :lol: ) ja menkkojen aikaan on niin paska olo että jos helpottais vaikka..

Ja seki ärsyttää etten minä halua edes viimosilla päivillä, tai varsinkaan silloin kun tuntuu etovalta ja haisevalta aina silloin niin venyy tauot semmosiksi viikon mittasiksi..

Sivut

Kommentit (201)

AngNam

olen pari kertaa kokeillut,mutta en tykkää..
ei ole itsevarma/mukava olo muutenkaan ja kaikkialle koskee..

ja Mun mielestä joskus (esim. menkkojen aikaan) voisin antaa miehelle suihinottoja ilman et hän tekee mulle mtn "vastapalvelusta", ihan pyyteettömästi koska joskus on hyvä vaan antaa.. :D
tää on tätä mun ajattelutapaa,jokainen omalla tavallaan mut en aina odota et jos teen jotain hyvää/kivaa miehelle että hänen pitäis heti tehdä mulle kans..... :)

greencorbie

Me harrastamme, koska "vapaaehtoiset" viikon selibaatit ei toimi meillä. :D Välillä mies on vähä ":-s "-ilmeellä, kun peniksen päähän on "mystisesti" ilmestynyt verta. Hän tuppaa näet välillä unohtamaan asian. :D Mutta yleensä ei edes näy verta, sperma se yleensä ne veret houkuttelee uloskin sekoittumalla. Mutta me harrastamme ja emme ole lopettamassa. Kannattaa aina kysyä miehen mielipidettä asiasta...

Emilia83

ajattelin vain että kuinka sotkuista puuhaa mahtaa olla...kun kerrankin minun elämäni aikana minulla on sellanen mies jota haluaisin jatkuvasti..ja nyt en haluaisi taas olla kolmea päivää ilman :P yleensä olen pitänyt tauon tuona aikana..

PinkPanther

Tuo miun mieheke ei kyl oo innostunu asiasta ollenkaa... no, ei voi mitään, kyllkä periaatteessa ymmärtää, kun kulta selittää että: Voi tulla tulehukset helpommin. sotkusta ei oo sanonu.. mut miehiä voi kyllä joitakin veren näkeminen kammottaa sen verran että ei ihan karseimpina vuotopäivinä halua ainakaan.

Jimmy KImmel
PinkPanther
Tuo miun mieheke ei kyl oo innostunu asiasta ollenkaa...

Eipä kiinnosta muuten tätäkään yksilöä... Seksiä harrastan kyllä kuukautisten aikaan, suikkarin/käsihoidon muodossa ja vastaanottavana osapuolena. :)

PinkPanther

noin se menee täälläkin päin.. mie oon tietty vaan se antava osapuoli ja mies vastaanottaa.. ja sit täytyy itteni omiin sormiin turvautuu noina aikoina..

PinkPanther

No mie tuosta vinkkasinkin kullalle, mutta se töksäytti että: Ei kyllä innosta tuo lipominen sillon, vaikka olis mikä kuppi.. :roll: Miehet.. hitto mie toivoisin että niidenkin pitäis sisälleen työntää tamppooneja ja pitää rättiä housuissa, perse ihan veressä... Ja sit ku kupin ottaisivat käyttöön niin sanoisin että: Enpäs ota TUOTA suuhuni! :x

Abigail

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa seksijutut menkkojen aikana. Siitä on seksikkyys kaukana, kun vuota alapäästä kuin seula ja kaikkia paikkoja kivistää. Menkkojen jälkeen sitten panettaakin tavallista enemmän :wink:.

lila

Mun miekkosta ei menkat inhota, hän voisi harrasta seksiä niiden aikanakin missä vaan. Itse haluan kuitenkin että sekstailemme menkkojen aikana suihkussa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat