liian nopea? - Seksi

marjo

onko mitaan konsteja jolla miehelta ei tulisi niin nopeasti? on ihana rakastella kultani kanssa, mutta kun kultani saa joskus hyvin nopeasti ja mina en ole edes kerinnyt lammita kunnes han jo lopettaa.. ja sitten joskus kun han nakee ilmeistani etta en saanu ja sillee niin sit se hetken paasta ottaa uusiks, mut siita ny ei oikeen tuu mitaan ku han ei enaa niin jaksa ja sit se taas kestaa niin kauan et molemmilta lahtee voimat ja miehelta lakkaa seisomasta.? onko mitaan konstia etta molemmat voisivat nauttia yhtaikaa? :o jos joillakin on kokemuksia niin kommenteja kiitos. (anteeks huono teksti, kaikki kirjaimet ei toimi. :? )

Sivut

Kommentit (105)

nauska87

Meillä oli sama ongelma suhteen alkuaikoina, mutta nyt saadaan pitkitettyä ilonpitoa vaihtamalla asentoa aina kun mies sanoo tulevansa kohta. Eli pidetään yllä kommunikaatiota ja kun laukeaminem on lähellä mies varoittaa ja pidetään hetken paussi (siis vain sen aikaa kun asennon vaihto vaatii). On kyllä auttanut ja itsekin on saanut enemmän nautintoa. :)

Nice Boy
Henni-
Kannatan kanssa tuota pitkää esileikkiä ja suuseksiä sinulle. meillä ainakin on toiminut :wink:

Kyllähän se näin on... nainen no saatava kuumaksi muulla tavoin, jos aktit ovat lyhyitä. itselläni välillä samoja ongelmia. toisinaan kestää pitempään ja toisiaan se on ns. pisto, kasto ja ravistus. yleensä aina yritän lämmittää kultani huolella ennen sisään menoa. tällätavoin molemmat nauttivat enemmän...

SunLion

hmm..olettekos kuinka kauan seurustellut? tämä voi mennä ajan kanssa ohi kun mies tottuu vakituiseen seksielämään..

toisaalta masturbointi auttaa kyllä...jos esim niinä päivinä kun ette näe, miehesi tekee "läksyt"...orgasmi herkkyys madaltuu hänellä.

Jimmy KImmel
NightQueen
Jep, pikku tauko vaan aina kun meinaa tulla, ja sitten voi taas jatkaa :P

Hyväksi havaittu täälläkin.

Vaikka kuinka tytölle suuseksiä/lämmitystä annetaan ennen yhdyntää, niin eihän se varsinaisesti miehen "kestoa" paranna... :? Tosin, saapa tytteli nautintonsa jotain muuta kautta.

Miffy

jooh. Musta melkein tuntuu, että mitä kuumemmat ja kiihkeämmät esileikit, sitä lyhyempi yhdynnän kesto. Me tosin ollaan treenattu tota asiaa, ja mun poikaystävä kestää vaikka tunteja, joten ongelmaa meillä ei tän asian suhteen ole.

Mun käsittääkseni sellaset peniksen tyveen laitettavat renkaat ois mm. yhdynnän pitkittämistä varten...? En kyllä noista sen enempää tiiä.

Jimmy KImmel
Miffy
Mun käsittääkseni sellaset peniksen tyveen laitettavat renkaat ois mm. yhdynnän pitkittämistä varten...? En kyllä noista sen enempää tiiä.

Taitavat olla erektion pidentämistä (siis keston :wink: ) varten. Mulla yks tommonen oli... Siinä oli myöskin semmonen lerpake, jonka piti samalla kutitella tytön klittaa, mutta koko vehje oli täysin turha.

Naistenlehtien kestosuosikki vinkki tuntuu olevan "puristaa miestä peniksen tyvestä siemensyöksyn lähestyessä", mutta täyttä p*skaa tuokin vinkki, ainakin mun kohdalla... :roll:

Sitten on vielä yksi erittäin toimiva kikka, mutta siitä on romantiikka erittäin kaukana, mutta mitäpä sitä ei tekisi "yhteisen hyvän" eteen... Käske poikakaveris ajatella jotain aivan muuta kuin itse seksiä yhdynnän aikana... Hankalaahan se on, mun erittäin toimivaa. Oma henkilökohtainen suosikkini on Naganon 98 talviolympialaisten Suomen jääkiekkomaajoukkueen pelit, varsinki silloin vielä pelanneiden Tikkasen ja Kurrin kuviot... :lol: Erotiikkahan siitä tosiaankin on kaukana, mutta toimii! :lol:

Jzzu

Se vaan tuossa jos mies pohdiskelee kovastikin jotain muuta niin erektio voipi sit siitä kärsii... :roll:
Meillä ei seksin yhteydessä noin ole käyny mutta suihinoton kyllä...

Miusta paras vinkki on jo tuolla mainittu asennon vaihto jos toinen meinaa tulla liian aikaisin, niin meillä. :wink:
Ja onhan se paljon monipuolisempaakin niin. :D

Miffy

Joo no nytpä muistuukin mieleeni että sitähän varten ne renkaat tais ollakin... Eli ei taida nyt tähän auttaa sitten :D Mun exällä kyllä toimi hyvin tuo tyvestä puristaminen. Eli ehkä kandee koittaa.

Jimmy KImmel
Jzzu
SeMiusta paras vinkki on jo tuolla mainittu asennon vaihto jos toinen meinaa tulla liian aikaisin

Siinä vaan saa olla tarkkana, että ei joudu ojasta allikkoon. Tosin voihan se asennonvaihto muuttaa asioita parempaankin suuntaan. Joissakin asennoissa kuti lähtee herkemmin kuin muissa. Nuo olisi joka kollin opeteltava omalta kohdaltaan... :wink:

Itse olin jostain syystä nuorena pojankloppina "herkimmilläni" lähetyssaarnaajassa... Ei se edes tuntunut mitenkään paremmalta asennolta kuin muut, mutta ruuti siinä vaan tuppasi kuivumaan. Toinen herkkä oli takaapäin. Ensi kerroilla siinä kohdistui semmoinen aivan uusi "vääntö/paine" vehkeisiin, että pikainen lopputulos oli vääjäämätön. :lol: Ratsastaminen taas oli jostain syystä paras asento keston kannalta. Sekin hassu juttu, koska pidin/pidän siitä asennosta eniten ja se tuntui parhaalta. :roll:

NightQueen
Miffy
Joo no nytpä muistuukin mieleeni että sitähän varten ne renkaat tais ollakin... Eli ei taida nyt tähän auttaa sitten :D Mun exällä kyllä toimi hyvin tuo tyvestä puristaminen. Eli ehkä kandee koittaa.

Ne renkaat on tarkoitettu kumpaakin varten; erektion ja keston pidentämistä ja klitoriksen hieromista, mutta täälläkin on tuo vehje todettu täysin hyödyttömäksi.

Doooris

täällä on asia vähän toisin päin.. itse suosin pikaisiakin akteja mutta poikaystävä haluaa touhuta lakanoiden välissä pitkään ja hartaasti. toki itekin tykkään, aina ei vaan jaksa...

ei voi muuta todeta kun että "ei oo häpee olla nopee" :lol: :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat