Pituus vai paksuus tärkeämpi? - Seksi

Rixuliini
NightQueen
Rixuliini
Miehille on varmaan egonkohotusta käydä foorumilla jossa melkein kaikki ovat naisia.

Sinäpä sen sanoit. Juuri tuota tarkoitin naurettavalla. Siis että naurettavaa on se, että joku mies edes vaivautuu lähinnä naisille suunnatulle foorumille, ja ainoa syy miksi he täällä ovat on se, että he haluavat päästä keskustelemaan seksiin liittyvistä asioista naisten kanssa, ja siinä samalla vaivihkaa rivien välistä kehuskelemaan kuinka hyviä ja isomunaisia ovat.

:lol: :lol:

Sivut

Kommentit (57)

NightQueen
Dubyamoa
Cosmopolitan on naistenlehti, joten aika ilmeisestikin myös nettisivut ovat suunnattu naisille, kyseisen lehden lukijoille. Varmasti miehlle löytyy omat vastikkeensa.

Juuri näin.

Ja minä en ole missään vaiheessa sanonut, että miehet eivät saisi olla tällä foorumilla, tai että he minua häiritsisivät.

jaribros@netti.fi

Siis että naurettavaa on se, että joku mies edes vaivautuu lähinnä naisille suunnatulle foorumille, ja ainoa syy miksi he täällä ovat on se, että he haluavat päästä keskustelemaan seksiin liittyvistä asioista naisten kanssa, ja siinä samalla vaivihkaa rivien välistä kehuskelemaan kuinka hyviä ja isomunaisia ovat.[/quote]

Mitä, onko tämä foorumi pelkästään naisille? Kai miehetkin saavat esittää mielipiteensä ja kysyä asioita naisiltakin, vaikka sitten naisten foorumeista? Tietenkin voi keskustelua harrastaa kotona, mutta jospa kiinnostaa muidenkin mielipiteet ja ajatukset, sekä kokemukset? Provot on eriasia ja pakkoko niihin on mennä mukaan????

ja siinä samalla vaivihkaa rivien välistä kehuskelemaan kuinka hyviä ja isomunaisia ovat.[/quote] => minusta tämä aika karua yleistystä.

Pikkaisen kyllä harmittaa, kun mielestäni tällä foorumilla ollut asiallisia keskusteluja ja ihmisiä, taitaa tämäkin lyssähtää typeriin provoihin. Etenkin siihen, että niihin langetaan...

NightQueen
Jzzu
NightQueen
Rixuliini
Miehille on varmaan egonkohotusta käydä foorumilla jossa melkein kaikki ovat naisia.

Sinäpä sen sanoit. Juuri tuota tarkoitin naurettavalla. Siis että naurettavaa on se, että joku mies edes vaivautuu lähinnä naisille suunnatulle foorumille, ja ainoa syy miksi he täällä ovat on se, että he haluavat päästä keskustelemaan seksiin liittyvistä asioista naisten kanssa, ja siinä samalla vaivihkaa rivien välistä kehuskelemaan kuinka hyviä ja isomunaisia ovat.

Kiitos NigthQueen!
Sait minut muuten niin surkeasti menneenä päivänä nauramaan ihan kippurassa! :lol: :lol: :lol:

Ollos hyvä vaan, kiva jos onnistuin piristämään :P

SooZ

kyllä vähän nauratti tää :lol:
no siis sanon vaan näin että ei liian pitkä eikä liian paksu. Mulla ei oo mitenkään järin isot paikat ja exällä oli sitten suht pitkä ja sattui ihan pirusti takaapäin. (ja se perkele vielä tykkäs nimenomaan takaapäin).
En oo ikinä mitään senttimetrejä aatellu :lol:

molla

:D Tää on taas näitä ikuisuus kysymyksiä.
Henkilökohtaisesti pidän paksusta,mutta äärimmäisyydet ei oikeen innosta.
Pituudella ei olen niin väliä,kunhan ei ole semmoinen aivan pieni ;)

Rixuliini

Tuosta ei oikeen ymärtänyt kysyttiinkä miehen vai kalun kokoa...

No joo, eikähän se kuitenkin tule ilmi jos on kaksi mielinen ajatusmaailma, kunhan kiusin.. :lol:

SooZ
opiskelijanuorukainen
No eipä näitä kai kannata ihan vakavalla naamalla aina lueskellakaan :D

Senttimitoille vaihtoehtona voisi olla johonkin "yleisesti tunnettuun" vertaaminen... yks elintarvikehan jo tulikin esille 8)

joo en tosiaan lue näitä tekstejä ihan tosissani ja enpä ole ikinä mitään elintarvikkeita alapäähäni tunkenut että paha verrata.

tessa

Poikakaverillani on mielestäni juuri sopiva. Siis sellainen, että näyttää ja tuntuu hyvältä, muttei satu. Tulikohan mahdollisimman epäselvästi vai tempaisenko seuraavalla kerralla mittanauhan esille? :lol:

SooZ
tessa
Poikakaverillani on mielestäni juuri sopiva. Siis sellainen, että näyttää ja tuntuu hyvältä, muttei satu. Tulikohan mahdollisimman epäselvästi vai tempaisenko seuraavalla kerralla mittanauhan esille? :lol:

Haha pitäisköhän munkin ens kerralla kun kullan kanssa peuhataan kiskasta mittanauha esille ja alkaa mittailla :lol:
no mun mielestä mun rakkaalla on kyllä just sopiva.
On kokemusta näistä liian suurista ja liian pienistä.. :roll: ei se pienikään hyvä ole kun ei oo ees varma että no onko se jo edes sisällä :lol:

Jimmy KImmel
NightQueen
Rixuliini

Ei sitä tarvitse rivien välistä lukea, sillä voinhan mä sen ihan suoraankin sanoa, että mulla on valtava k*rpä ja oon Etelä-Pohjanmaan mestari panemisessa... :wink: :lol:

Tuosta egonkohottamisesta olen kyllä erimieltä. Pikemminkin täällä voi ego jopa laskea, mutta enköhän mä siitä nipin napin selviä... 8)

Te Quiero

Juuh, mieluummin paksu kuin pitkä :)
Poikaystävällä täydellisen kokoinen... hmm, en kyllä osaa verrata unelmakokoa mihinkään makkaraan :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat