Vinkkejä suihinotto-fobiaan? - Seksi

starlight
Maikki85
Mä pidän myös suihin ottamisesta, mielelläni harrastaisin enemmän ja niinkin etten mä sais mitään.. Se on kiihottavaa.. Kortsua ei käytetä suikkareissa, alussa kultani kävi testeissä varmuudenvuoksi.
Kultani opettanut mua pikkuhiljaa parmmaksi suihinottajaksi. Suhteen alkuvaiheessa olin kokematon enkä tosiaan osannut pahemmin suihin ottaa.. Myöhemmin tuli neuvo häneltä, ettei tarttis kokoajan yökkäillä,kun se menee niin syvälle, että tekee yhteistyötä käden kanssa.. Eli kuten kaikki tietää niin samaan aikaan kun ottaa suihiin käsi tekee yhtäaikais liikettä suun kanssa,joten nämä yökkö ongelmat poistuu eikä tarvi ottaa paineita kun en saa kokonaan suuhun otettua kalua.. heh..

miten käsittelette palleja? :) huomasin, että poikkis pitää niiden koskettelusta yhdynnän aikana, joten myös suihinotossa niitä olis varmaan kiva räplätä...
tarviiko muuten tuohon suihinottoon paljonkin aikaa yleensä? siinä varmaan leuka puutuu jos kestää kauan ja joutuu jättään homman kesken. Miten te yleensä käsipelin hoidatte? Olen siinäkin kokematon ja käsipeli tuntuu jotenkin mieluisammalta..! vinkkejä siihen?!

Sivut

Kommentit (121)

omppu

Vähä suoraan tuli,mutta miten on? Itse en pidä siitä...en vain jotenkin pysty tunkemaan suuhunu sellaista paitsi suihkussa se on ihan jees...On todella krja joutua sanomaan kullalleni ei kiitos kun toinen niin haluaisi... Ja onko vinkkejä miten pääsen (lima) "fobiastani" eroon??? Omia kokemuksi???

sharey

moikka :)

ensimmäisen poikaystävän kohdalla inhosin suihinotoo (johtu myös osalti kokemattomuudesta yms, eihän sitä tienny mitä piti tehä :D ). ja vielä enemmän aloin inhoamaan kun tämä kyseinen poika koko ajan sitä vaati ja vaati. sitten sanoin että maistappa kuule ite, eipä oo hääviä. ehkä vähän radikaalia :roll: mutta. siitä jäi vähän kammo enkä sitten halunnut sitä tehdä enää kenellekään.yökötti. ennen kun sitten nykyinen poikaystäväni kerran kysyi että miksen koskaan sitä tee jolloin päätin kokeilla että millaista se nyt olisi ja se oli ihan erilaista kuin ne kerrat edellisen poikaystäväni kanssa. ehkä myös se vaikutti että tällä kertaa olin myös korviani myöten rakastunut tähän tyyppiin :wink: eli voi voin vaan sanoo että jokaisen kohdalla varmaan eri juttunsa, nyt teen sitä mielelläni kun huomaan miten toinen siitä nauttii 8)

taki
jessi
musta se on aivan ihanaa, välillä oikein himoitsen sitä suuhuni..:D

sama:P tosin on päiviä, jolloin se on viimeinen asia minkä suuhuni haluan.
karkkia :D

flame86

Välillä jahtaan kultaani että saisin ottaa häneltä suihin.. Se vaan tuntuu itestäkin hyvältä ja ku kerran tietää että rakas nauttii ni hell yeah!!! :D

SooZ

kammohan siitä exän takia jäi kun väkisin yritti pakottaa. Ei sitten millään tuntunut tajuavan että en halunnut sitä tehdä. Nykyisen kullan kanssa kyllä muutaman kerran tullut suihin otettua. En nyt edelleenkään sano että se mun lempipuuhaa olis, joskus vaan tahtoo sitten miellyttää toista. Jokin siinä tökkii mutta jos sen saa tehdä itse ja lopettaa kun haluaa ja tietää ettei sitä pakkoa ole niin kyllähän se menee.
En sitten tiedä mikä siinä tökkii, mutta se on saletti että jos alapäässä tuoksut on suht vahvat niin minä jätän väliin :lol: ellei mies tykkää että yökkäilen koko ajan. varmaan tosi eroottista katsottavaa. samaten tuo sperman "limaisuus" vähän inhottaa. Kun meinaa laatta lentää jo siitä jos kovassa flunssassa suu on täynnä räkää :lol:
no meitä on moneen junaan.

DemonOfTheDay

no mun entisellä se meni melkein ton pakottamisen puolelle..ainakin suuttu kauheesti jos en halunnu enkä sit mäkään saanu mitään. itse kyllä oli vahvasti sitä mieltä että naisten kuuluu ottaa suihin mut naisilta ei tarvii ottaa suihin koska se on kuulemma jotenki eri asia (ällöttävää tai jotain).. :roll:
noh ukko on nyt entinen onneksi ja nykyinen(toiv. viimeinen) kertoi mulle ihan vasta että mä oon ainoo joka siltä on koskaan ottanu suihin ja ikää ja muuta kokemusta on jo aika paljon kuitenkin että pieni hämmästys levisi kasvoille :shock: mä kun luulin että KAIKKI miehet haluaa sitä. Ja kyllähän kulta siitä tykkäsikin mut outoa ettei ole aiemmin halunnu.
mä kyl tykkään ainakin tän nykyisen kohdalla suihin otosta paljonkin..mahtavaa päästä "opettamaan" miehelle suuseksin saloja...naisten kohdalla se kyllä (herranjumala!) tietää mitä tekee.. 8)

Newstyle

Minä tykkään todella kovasti. Kiihotun itsekin todella paljon siitä. Paikat tietty pitää olla puhtaana! :lol: Kukaan ei voi siihen pakottaa, mutta tietty vaikea paikka miehelle, jos nainen ei halua.. Jos tulee oksennusreaktio, niin sitten vaan hiljentää ja pitää hetken taukoa.. Kannattaa opetella itselle sopiva tekniikka, joka miellyttää myös miestä. :wink:

Jzzu
Shandy
Nojoo, tykkään kyllä mutta en tykkää siitä että mies katselee. Möngin ainan jossain peiton alla tai jotain. :oops:

Miusta taas on ihan parasta kun mies katsoo kun annan poskihoitoo.
Yleensä tykkään katsoa kultaa samalla suoraan silmiin kun otan suihin, kultakin tykkää kovasti. :wink:

Jimmy KImmel
Jzzu
Shandy
Nojoo, tykkään kyllä mutta en tykkää siitä että mies katselee. Möngin ainan jossain peiton alla tai jotain. :oops:

Miusta taas on ihan parasta kun mies katsoo kun annan poskihoitoo.
Yleensä tykkään katsoa kultaa samalla suoraan silmiin kun otan suihin, kultakin tykkää kovasti. :wink:

Itse tykkään katsella kyseistä toimitusta. Silmiinkatsominenkin on seksikästä, mutta jos sitä tekee koko ajan, niin se alkaa häiritseen.

Jzzu
Jimmy KImmel

Itse tykkään katsella kyseistä toimitusta. Silmiinkatsominenkin on seksikästä, mutta jos sitä tekee koko ajan, niin se alkaa häiritseen.

Hyvä pointti.
Ei se jatkuva tapituskaan hyvä ole.
...ja välillä on kiva katsoa "työkalua" itseäänkin. :lol:

kameletontti

hyh, pelkkä haju saa mut jo voimaan pahoin :x vaikka mies olisi käynyt suihkussa juuri ennen. Sitten ne nesteet suussa, hyi ****. No,kaikkea ei voi saada, ei ole vielä kukaan mua jättänyt kun en ole suostunut alakerrassa hommailemaan :? Luojan kiitos nyt on sellainen mies joka ei poskihoitoa edes kaipaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat